Ik werd maandag avond uitgenodigd op mijn Lock om even met 6 man OS mount run te doen, ik ga mee en was binnen 4 min klaar, verloor helaas de mount.
Dus ik dacht fack it, dan ga ik ook gewoon op mijn DK als tank, zo gebeurd.... ook de mount niet gewonnen, dus maandag avond ook maar als healer op mijn priest gegaan en toe had ik hem eindelijk haha de Reins of the Black Drake
.
Heale op mijn priest beviel weer zo goed dat ik hem heb
over gezet naar horde =) Ik wou eigenlijk mijn Warlock Pve speccen maar ik vind dat echt saai.... Zit geen spanning in, gewoon DoTten en gaan.... PVP daarin tegen in veel uitdagender en spannender... dus ik ga gewoon elke week mijn Conquest cap halen voor mijn warlock en daarnaast met mijn Priest Pve healen.
Heale in Pve zie ik dan wel weer als uitdaging, ligt ook veel aan de groep die je krijgt of je bijv zandalari's en dergelijke goed uit kan spelen. Ook kon ik gister BoT healen alleen moest ik weg.
Wel jammer opzich dat mijn warlock fulle pvp season 10 is op wapens na, kan niet veel meer doen als beetje conquest verzamelen elke week.
Klik om te vergroten...