1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Je hoeft geen dungeons te doen voor enchants hoor. ;)

2. RO3Li

RO3Li KUTFORUM

Leuk Bevonden:
    402
    Enchants kan je gewoon van de AH afhalen.
    Ik zou attackpwr + crit enchant op je broek doen
    Dragonscale leg armor heet dat.
    Mischien +15 stats op je chest?

3. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom niet altijd de beste enchants halen? Je wilt toch altijd het beste uit je char halen. :)

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Goed idee.

Ik krijg, naar mijn spijt, vaak verkeerde informatie van mijn guildgenoten. Is wel duidelijk nu.

Moet maar eens vaker vertrouwen weer, geen vragen stellen natuurlijk, op de adviezen hier. :+

Account trouwens ook weer terug.

Had de laatste tijd namelijk veel klote nep mails. Niet op gereageerd natuurlijk, maar weet ook niet hoe ze binnen zijn gekomen.

TcT denk ik maar een Authencitator, of hoe je dat maar spelt, kopen. Geen mobiel ding.

Wil echter wel weten of alle problemen daarmee verholpen zijn. Heb hier wel eens over klachten gelezen namelijk. Het is echter iets voor de toekomst, om te onthouden.

Nu eerst maar eens enchants erop rammen. Ben verdorie zelf 525 enchanting. :+

5. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Met een Authencitator is het onmogelijk om gehackt te worden.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    + 20 kan ook. Het is het hoogste wat ik atm kan vinden.

Had namelijk die recipes nog niet van de Enchanting vendor in SW. Ga ze ook niet allemaal kopen. Godgruwelijk duur om die mats te kopen waarmee je die recipes kan betalen.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kijk niet naar je guild. Kijk gewoon naar de beste of 1 van de beste raiding guild op je server en kijk of die een DPS DK hebben. Stel hem vragen of kijk op zijn armory. Zie je meteen welke enchants en gems hij heeft.

Gewoon wat HCs gaan doen. Nergens enchant op rollen maar overal greed. Je guildperk werkt namelijk niet als je enchant rolt dus gewoon alles lekker handmatig enchanten. Verder gewoon je enchanting linken in trade en vragen om een tip. Aantal tips bij elkaar en je kunt weer wat mats kopen.

Verder gewoon dailies doen voor geld. FL en TB en je zit al bijna aan de 25 op een dag.

Ik heb zelf enchanting tot 25 gelevelt zonder ook maar iets te kopen. Daarnaast heb ik ook nog 5+ enchants kunnen kopen bij de vendor. Heb nu al weer meer dan 40 Maelstrom Crystals. Heavenly Shard heb ik minder maar doe eigenlijk alleen maar ZA/ZG totdat ik die boog heb dus eigenlijk geen blauwe drops meer.

Quests heb ik alleemaal gedaan behalve TH. Zit daar op de helft maar guildrep cap zat al op de max dus dan stop ik daarmee en ga ik vandaag weer verder.

Als ik exalted ben met mijn guild. Kan ik dan gewoon /gquiten en mijn Schorpion etc behouden? Of kan ik hem dan niet meer gebruiken?

8. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mmmh heb uit verveling weer eens een maandje WoW aanschaft, ben er een hele tijd uitgeweest dus heb even een vraagje, wat is op dit moment de beste raiding spec voor Hunters? En zijn er nog andere grote veranderingen geweest waar ik van zou moeten weten? (ben er zon 8 maanden uitgeweest)

9. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Die blijf je houwen.

10. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe zit het met RAF en expansions?

Vriend van mij had mij uitgenodigd, ben nu level 16 en ben alleen bezig met die trial.

Ik kon ook al voor de Draenai gaan, betekent dit dat ik geen BC meer hoef te kopen? Iemand met ervaring?

11. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    BC zit nu gratis bij de originele WoW in.:)

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dat doe ik tegenwoordig al met nieuwe chars. Op deze manier ben ik ook met mijn Paladin bezig.

Ik zal dat zo meteen ook met mijn DK gaan doen. Hopelijk vallen de prijzen van mats een beetje mee vandaag. 8)

13. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Gold is zo makkelijk in Cataclysm man.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Niet echt voor de inkoop, althans op mijn server niet.

Ze vragen voor Cata Crystals makkelijk 130 G per stuk. 8)

15. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die dit weet?

16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik werd maandag avond uitgenodigd op mijn Lock om even met 6 man OS mount run te doen, ik ga mee en was binnen 4 min klaar, verloor helaas de mount.

Dus ik dacht fack it, dan ga ik ook gewoon op mijn DK als tank, zo gebeurd.... ook de mount niet gewonnen, dus maandag avond ook maar als healer op mijn priest gegaan en toe had ik hem eindelijk haha de Reins of the Black Drake :D.

Heale op mijn priest beviel weer zo goed dat ik hem heb over gezet naar horde =) Ik wou eigenlijk mijn Warlock Pve speccen maar ik vind dat echt saai.... Zit geen spanning in, gewoon DoTten en gaan.... PVP daarin tegen in veel uitdagender en spannender... dus ik ga gewoon elke week mijn Conquest cap halen voor mijn warlock en daarnaast met mijn Priest Pve healen.

Heale in Pve zie ik dan wel weer als uitdaging, ligt ook veel aan de groep die je krijgt of je bijv zandalari's en dergelijke goed uit kan spelen. Ook kon ik gister BoT healen alleen moest ik weg.

Wel jammer opzich dat mijn warlock fulle pvp season 10 is op wapens na, kan niet veel meer doen als beetje conquest verzamelen elke week.

Laatst bewerkt: 17 aug 2011
  17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    MM. Weet niet of 8 maanden geleden Hunters nog mana hadden? Anders is er niet veel veranderd.

Mijn spec: http://eu.battle.net/wow/en/character/khadgar/Omegasupreme/simple

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Je begrijpt dat je nu op mijn most wanted list staat he? :+

Gisteren level 70 geworden op mijn Paladin. Tanken blijft goed gaan. Enige moeite waar ik mee had waren een serie retard groepen die geen fuck aan dps doen.

Gisteren wel 70 geworden dankzij een hele goede group.
    Denk je de normal BC dungeons gehad te hebben, krijg je nu de heroic versies er achter aan.

Dat word dus nog even de LK content uitstellen.
    Misschien sla ik de heroics van BC ook wel over, maar wil sowieso wel een keer SH doen, voor je weet wel wat. Doe die op mijn main namelijk niet meer. :+

19. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Haha :+ Alliance op mijn server = dood. en mijn maat is ook weer begonnen met spelen en hij is shammy healer, dus wij healen nu samen raids.

Enige probleem waar ik moeite mee heb om te healen is zandalari's met een klote groep... gisteren ook een tank die geen aggro kon houden, heb nog 2 bazen kunnen downen maar 3rde ( met die tijger ) ging gewoon niet, hij hielt alleen aggro over de baas en de tijgers boeide hem niet, zwaar irritant zulke runs.

Mijn priest is ilvl 356 en gistere gewoon normale heroic gedaan, weet even niet welke, iig dat je op een platform naar boven gaat en dan 4 bazen hebt ( je kan ook ineens naar de laatste ) dus wij deden alleen de laatste, we hadden hem wel gedowned maar 2 dps gingen dood... te veel aoe niet normaal maarja als 356 moet ik dit toch eigenlijk handig kunnen healen? gewoon iedereen up houden? heel raar maarja.

DPS was ook niet echt hoog maar toch.

20. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    En we hebben de 10000 achievementpoints bereikt. :)

Deel Deze Pagina