[XOne] Formula one 2011

Discussie in 'Games' gestart door Maver21, 16 mei 2011.

  1. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je tenminste wel wat te spelen dit najaar :9
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Skyrim. :mad:
     
  3. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spel wordt echt niet zoveel beter alleen omdat die SC erin zit hoor. :emo:

    Mensen die het spel eerst niet zouden kopen maar nu wel omdat de SC erbij zit gaat zwaar teleurgesteld worden. :)
     
  4. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    rare stelling.. mensen willen realisme, krijgen het nu volop en zullen daarom meer aangetrokken zijn tot het spel (en kopen ze het).

    Ik vondt het niet echt nodig die safety car, maar het is echt niet niets voor niets dat er zoveel mensen om vroegen en dat er zoveel heisa om is nu.

    Ik zie het wel zitten ook.. lekker in een lange race even een paar rondes afkoelen achter de SC.. en niet te vergeten het tactische aspect dat er bij komt kijken nu.

    Nee, dikke aanwinst voor F1 2011 wat mij betreft.
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hoppa weer een game die ik moet gaan halen, gaan er echt veel worden dit jaar. 8)
    Fifa 12, F1 2011, COD:MW3, BF3, Forza 4, Gears 3, AC:Revelations, Saints Row 3.
     
  6. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ben nu ook wel benieuwd, al vind ik de F1 bolides zelf minder mooi worden met de seizoenen, maarja het gaat natuurlijk om de resultaten van de wagens en niet zozeer de schoonheid, daarvoor speel je dan weer Forza. :)
     
  7. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk, het is een stapje vooruit maar de game is nog lang niet realistisch genoeg. De crashes zijn nog altijd poep, net als de A.I. en zo kan ik nog een hele waslijst posten wat nog verbeterd moet gaan worden. Wat in 2002 kon zou in 2011 ook moeten kunnen.. :F:
     
  8. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Mensen die puur realisme willen moeten rFactor of iRacing gaan spelen en bij de F1 games van Codemasters uit de buurt blijven.

    Ben ook benieuwd naar de Safetycar, en de implementatie hiervan. Als dat niet 100% perfect wordt geïmplementeerd gaat het een hoop frustratie opleveren denkik.. Zolang ze er voor de zekerheid maar een functie indoen om de SC uit te kunnen zetten zal het wel goedkomen!
     
  9. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
  10. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Het belangrijkste is dat je achter de SC ook goed moet letten op de temperatuur van de banden/remmen anders heeft het nog niet veel zin natuurlijk.

    De ai zag er in een filmpje al wel veel realistischer uit :)
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hoe moet ik dat zien? Het regent te hard en je mag ermee ophouden? 8) Ik denk dat er ook een punt is dat realisme botst met speelplezier.
     
  12. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja want een F1 spel hoort arcade te zijn. |:-
     
  13. DE KLETSKOP

    DE KLETSKOP Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    [yt]BtTdns8o0j8[/yt]
     
  15. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Is er ook iets bekend over het KERS- en het DRS-systeem?
     
  16. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Heerlijk dat vingertje van Vettel ook op het einde :9

    Ja dat zit er in :)
     
  17. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Het weglaten van de Safetycar verander F1 2011 niet plots van een hardcore simulatie tot een arcade-racer. F1 2011 wordt net als F1 2010 een realistisch aanvoelende arcade-racer, met of zonder Safetycar. F1 2011 kun je geen simulatie noemen, met of zonder SC, daarvoor moet je zoals Ethereal terecht aangeeft naar iRacing (aanrader :thumbs:) of rFactor.

    Ethereal doelt niet op de vraag of een Safetycar goed is voor het 'realisme' maar duidt er volgens mij (net als ik heb gedaan) op dat het niet meevalt om een safetycar goed te implementeren in een racegame en dat iedereen die om een safetycar heeft gevraagd zal 'huilen' en wensen dat de safetycar er niet in had gezeten wanneer Codemasters faalt om de safetycar 100% te implementeren. Net als Ethereal ben ik benieuwd en hoop ik dat ze het voor elkaar gekregen hebben :p
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Waarschijnlijk bevat F1 2012 een perfecte Safety Car. :+
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Vraag mij af waarom mensen perse een SC willen. Het is nu niet de meeste spannende gameplay om achter dat ding aan te rijden. Ook weet je dan zeker dat er een paar keer per seizoen geforceerd een AI crash gebeurt puur omdat de SC er in zit.

    Wat mij betreft mogen ze de SC dus gewoon weg laten
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Het komt het realisme en 'het totaalplaatje' wel ten goede.
    Je wilt een F1 game maken of niet. Daar hoort nu eenmaal SC ook bij.
     

Deel Deze Pagina