COD vind ik gewoon een slechte grap geworden, Black Ops vond ik bij release nog wel grappig maar al vrij gauw kondigden ze ook alweer MW3 aan, en toen dacht ik echt...moeten we dit nog serieus nemen? Er komt gvd elk jaar een nieuwe COD nu, een mega uitmelk product. Er zit zo vreselijk weinig echte verandering in ook gewoon, ik ben er echt helemaal klaar mee. De graphics worden amper veranderd, de physics zijn nog steeds even ruk, en ga zo maar door, ik begrijp echt niet waarom mensen het blijven kopen. En al helemaal niet elk jaar.
Dan vind ik gewoon dat DICE het veel meer verdient, hun Battlefield games bevatten gewoon veel meer diepgang en variatie dan COD. Zij komen tenminste met een gloednieuwe engine, en zij lijken tenminste nog wat te geven om de gamers. Ik zag onlangs die MW3 video en dacht echt...ach je kunt net zo goed Black Ops blijven spelen dan, alleen wat je al vrij gauw krijgt is dat BO straks vol met trieste tyfus hackers en cheaters zit, zoals het heel erg aanwezig is in MW1/MW2. En ze lijken er geen fuck aan te doen.
Laatst bewerkt: 18 aug 2011