Als Adam al niet gek was, dan is hij het nu geworden. Je hebt gelijk, de helft op dat forum is bang om gebanned te worden en de andere helft wordt door zijn volgers uitgescholden. Je kan toch zeggen dat ik me normaal gedraag, maar toen ik gisteren een opmerking over die zogenaamde run-bug maakte werd ik al voor 'trol' uitgescholden en een ander zei dat ik moest oprotten.
Ik heb nog nooit een forum met een dergelijke sfeer gezien.
Adam wordt door Suffwann op de podcast altijd schertsend "the Messiah" genoemd, maar zo gedraagt hij zich echt.
Adam is niet voor rede vatbaar in zijn reactie als je zegt dat die opbouw van PES 2012 niet zo realistisch is, door na elke pass hard naar voren te hollen. Hij durft met droge ogen te zeggen dat het niet zo is en dat we de demo maar moeten afwachten.
Een blik op een enkel filmpje is al genoeg om te zien dat het wel zo is.
Kijk, hij zou kunnen zeggen dat je trolt als je zegt dat de nieuwe AI van PES 2012 niet anders is dan het vervangen van de pass-knop door de 1-2 knop ( al lijkt het daar soms in filmpjes echt op ). Zoiets zeg ik echter niet op dat forum. Dan wordt ik gelijk gebanned
Voor info vind ik PESFan of Evo-Web beter, al geeft Evo-web geen info uit eerste hand. PESFan doet dat wel. Op Evo-Web zitten kritische spelers, dus het tegengestelde als WENB.
Voor het vermaak zal ik WENB nog wel blijven bezoeken
Laatst bewerkt: 21 aug 2011