1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2012

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    -Antwoord is niet met ''dt''.
    -Wilt moet voor geven staan, niet andersom.

Mooier als je ''heb'' voor gesteld zet. Dus als in:
    -heb gelopen
    -heb gezien
    -etc.

Laatst bewerkt: 20 aug 2011
  2. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
  3. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
  4. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    :thumbs:

5. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Heb vandaag even mogen spelen op de Gamescom. Ik moet zeggen dat het erg lekker speelt. De snelheid (die velen hier te snel lijken te vinden) was voor mij juist goed. Ik vond het absoluut niet te snel. Er waren een aantal dingen waarop ik wilde letten.
    - De looplijnen (waren een stuk beter dan in PES11, ik kon nu bijna altijd de bal kwijt)
    - De snelheid van spelers (als je nu voorbij Puyol bent met Ronaldo dan haalt Puyol jou ook niet meer zomaar in)
    - De schoten (schieten ging vrij gemakkelijk, wij hadden 4x gescoord in 1 potje. Het geen wat mij het meest opviel was het feit dat ik 4x op de lat heb geschoten in 1 potje)
    - Keepers (de keepers in deze build hadden niet erg veel klem maar maakten ook geen rare fouten, ik heb een aantal potjes gedaan en gezien en het enige wat ik aan te merken heb is dat ze soms vrij simpele ballen ook nog weg slaan/stompen ipv gewoon te vangen)

Verder viel het mij op dat het allemaal gewoon wat natuurlijker liep, de spelers reageren sneller en de aanvallen lopen soepeler, mede dankzij de goede looplijnen.

Al met al ben ik wel erg positief en denk ik dat ik dit jaar, voor het eerst in 3 jaar, mij volledig op PES ga richten. Alleen nog hopen dat MLO gewoon goed gaat werken!

edit - En ik had juist eerder het idee dat sommige spelers nog wel iets meer mochten bewegen dan dat ik dacht dat ze teveel bewogen. Die filmpjes dat iedereen diep gaat en rond rent ligt dus duidelijk aan die spelers kwaliteiten of instellingen.

Laatst bewerkt: 21 aug 2011
  6. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Kan je ons ook zeggen of je iets gemerkt hebt van spelers die te snel mee naar voren rennen? We hebben hier filmpjes gezien waar bijvoorbeeld centrale verdedigers passten en gelijk mee naar voren sprinten. In feite zag je op die filmpjes eigelijk iedereen naar voren sprinten nadat ze een pass gaven...
    Graag jouw mening....

7. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Han, ik had net mijn vorige bericht ge-edit! Ik had dit gevoel ab-so-luut niet. Je merkt dat de looplijnen van de spitsen beter zijn en de LM/RM mee op komt over de flankt maar na het inspelen van de bal gebeurde dit bijna niet. En al helemaal niet met verdedigers. Ik denk dat dit gewoon iets was met instellingen of LB inhouden ofzo?

8. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, dat zou je dan zeggen. Er zijn op verschillende fora enorme discussies over losgebarsten :D
    Kijk maar naar willekeurig welk filmpje op het internet en je ziet steeds wat ik beschreef. Ik zal zo even een voorbeeld zoeken. Dan kan je er misschien nog even op reageren...

9. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Hier heb ik er eentje, straight vanaf de aftrap. De verdedigers hollen gelijk naar voren, hier te beginnen met die verdedigende middenvelder. Alles gaat er als een speer vandoor....

[yt]8ni-3iYsL5Y&feature=channel_video_title[/yt]

Dus dat had jij niet ? :)

10. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Pfff. Dat vind ik lastig. Het is mij tijdens het spelen absoluut niet opgevallen en het heeft mij dus ook niet geïrriteerd. Ik durf nu niet meer met 100% zekerheid te zeggen dat het niet zo was.. sorry. Als ik dit eerder had geweten had ik er op kunnen letten maar helaas.

Ik kan me eigenlijk bijna niet voorstellen dat je dat niet kunt instellen zelf.

11. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja dat schijnt te kunnen. Dan moet je AI op manual zetten. Het staat standaard op automatisch. Probleem is dan dat ik me afvraag of de spelers met manual wel 'standaard runs' maken, dus bijvoorbeeld met opkomende backs. Met manual moet je dus zelf via de rechter stick spelers selecteren die een run moeten maken.

Maar ja, je weet het niet zeker, dus dan wachten we wel op de demo, die deze week komt.
    Of Cyrax77, Mgwlee of Sunrider 88 moeten een toelichting kunnen geven. Die zijn namelijk ook vandaag naar Gamescom geweest.
    Jij in ieder geval bedankt voor jouw toelichting :)

12. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Nee kan daar verder niet veel over zeggen behalve dat wij wel zagen dat erg veel Duitsers de button gebruiken. Hopelijk dat iemand anders er beter op heeft kunnen letten en anders, tja, nog maar een paar daagjes tot de demo inderdaad. :D

13. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Buiten dat kleine sprintje, vind ik het sowieso wel meer een athletiekwedstrijd dan voetbal.

Alleen maar rennen en ik heb in die hele match niet 1 keer een pass naar achteren gezien. Zulke gasten hadden in 2008 en 2009 een aardige kans, nu gaan die helemaal vernederd worden.

Kan niet wachten.

-------

Ik lees op wenb dat adam zijn pillen op zijn.

Die gast is echt de meest grote internetidioot die ik ooit ben tegen gekomen. Nu doet ie weer huiliehuilie, omdat ze hem niet geloven. Haha, lijkt wel een kleuterschool dat forum. Duidelijk 2 kampen, mensen die normaal en alles willen bespreken, die worden altijd afgebekt, en dan de groep volgelingen, die zowat elk bericht beginnen met, sorry adam but..., of zo iets, en eindigen met you are the pes messias, i love you so much bla bla bla.

Om te kotsen die kontenlikkers. Maar wel mooi vermaak tot de demo er is.

14. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hee dwerg!...de pot verwijt de ketel...volgens mij moet er een komma na:

nu je dat weet , zal je....
    Ga ff ergens anders lopen zieken zeg!!

ON topic: wanneer komt die demo precies?

15. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Nou ik dan ook maar:

'ff' is geen echt woord. Schrijf dan gewoon 'even'.

En citeren doe je niet met vier puntjes en graag ook aanhalingstekens toevoegen.

Hoera, dit is nu officieel het 'PES 2012 en grammatica topic geworden'2! :D

16. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Pffff 8)

Al details over demo bekend of kwam dat morgen??

17. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Komt morgen :)

18. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Als Adam al niet gek was, dan is hij het nu geworden. Je hebt gelijk, de helft op dat forum is bang om gebanned te worden en de andere helft wordt door zijn volgers uitgescholden. Je kan toch zeggen dat ik me normaal gedraag, maar toen ik gisteren een opmerking over die zogenaamde run-bug maakte werd ik al voor 'trol' uitgescholden en een ander zei dat ik moest oprotten.
    Ik heb nog nooit een forum met een dergelijke sfeer gezien.

Adam wordt door Suffwann op de podcast altijd schertsend "the Messiah" genoemd, maar zo gedraagt hij zich echt.

Adam is niet voor rede vatbaar in zijn reactie als je zegt dat die opbouw van PES 2012 niet zo realistisch is, door na elke pass hard naar voren te hollen. Hij durft met droge ogen te zeggen dat het niet zo is en dat we de demo maar moeten afwachten.
    Een blik op een enkel filmpje is al genoeg om te zien dat het wel zo is.
    Kijk, hij zou kunnen zeggen dat je trolt als je zegt dat de nieuwe AI van PES 2012 niet anders is dan het vervangen van de pass-knop door de 1-2 knop ( al lijkt het daar soms in filmpjes echt op ). Zoiets zeg ik echter niet op dat forum. Dan wordt ik gelijk gebanned :D

Voor info vind ik PESFan of Evo-Web beter, al geeft Evo-web geen info uit eerste hand. PESFan doet dat wel. Op Evo-Web zitten kritische spelers, dus het tegengestelde als WENB.
    Voor het vermaak zal ik WENB nog wel blijven bezoeken :)

19. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik loop niet te zeiken over grammatica.Ik vind gewoon de hele houding van die Willow nergens over gaan.En als hij dan Hanterp gaat afzeiken(iemand die iets toevoegd op dit forum), dan zeg ik er wat van.Dus PineaPPle JOE.....

20. ParDennoes

ParDennoes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er eigenlijk al bekend welke competities erin zitten?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina