1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 38]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 4 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Trainer Koeman woest over aantrekken Sneijder
    Erwin Koeman is woest over de gang van zaken rond de huur van Rodney Sneijder. De trainer van FC Utrecht werd vooraf niet ingelicht door technisch directeur Foeke Booy over diens komst.

    De club uit de Domstad maakte zaterdag wereldkundig dat Sneijder voor de rest van het seizoen overkomt van Ajax en een optie tot koop heeft bedongen. Het jongere broertje van Wesley Sneijder zat bij de wedstrijd tussen Vitesse en FC Utrecht (2-1) al op de tribune in Arnhem.

    Koeman was echter bij de plannen in het geheel niet betrokken en stak na afloop van het duel zijn ongenoegen niet onder stoelen of banken. 'Daar ben ik kwaad over. Ik ben niet ingelicht.'

    Geconfronteerd met de woorden van Booy, die kort daarvoor voor de camera's van Eredivisie Live liet weten dat Koeman wel degelijk was ingelicht, reageerde de oefenmeester uiterst geprikkeld. 'Ik ga niet liegen', zei Koeman betekenisvol. 'Ik wist van niets. We zullen elkaar binnenkort spreken. Dat wordt een pittig gesprek.'
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Pff, nou leuke binnenkomer voor Rodney
     
  3. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Waarom moet dat nou weer via de media?
     
  4. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat ie ook via de media hoorde dat Sneijder naar Utrecht kwam denk :+
     
  5. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Zag het gisteravond ook op studio sport. Heel vaag allemaal. Zeker omdat het Foeke Booy (die is verantwoordelijk neem ik aan) betreft. Die staat er toch om bekend dit soort zaken juist goed aan te pakken.
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zei nog expliciet dat het hem niet om de speler zelf gaat, maar om de gang van zaken rondom de verhuur. Dat is uiteraard niet in het artikel vermeld. Booy zei ook nog meerdere malen dat hij het wél had overlegd met Koeman.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als hij het niet via de media doet komt het minder hard aan bij het bestuur. Moet natuurlijk laten weten dat hij het niet eens is anders komt hij een keer s'morgens op zijn werk en staan er 22 nieuwe spelers 8)
     
  8. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    En wat maakt het uit dat het minder hard aankomt bij het bestuur? Grow a pair denk ik dan.
     
  9. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel grappig berichtje, ook al was het maar bij Excelsior- De Graafschap. ;)
     
  10. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik denk dat het maar heel weinig scheelt of Koeman geeft er de brui aan. Eerst alle topspelers zien vertrekken, geen goede versterkingen (op Gerndt na, dat is een aardige) en nu ook nog niet ingelicht worden over nieuwe versterkingen, ondanks Sneijder een hele goede voor Utrecht is. Valse start.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Held. :)
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zo denk ik ook, maar je moet het natuurlijk wel duidelijk maken dat er zo niet met je omgegaan dient te worden.
     
  13. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou dit nu echt waar zijn? 8)
     
  14. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Ook super vet dat zijn zwager (Ali B) veel voor hem doet!
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    De transfer of zijn salaris? Vind het wel erg veel salaris voor een oude speler op zijn weg terug.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het is bizar veel maar ik denk dat dit de enige manier is om echte wereldtoppers (op hun retour of niet) naar Rusland te krijgen
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Zwaar jammer als ie naar Rusland vertrekt. Blijft toch mijn favoriete aanvaller. _O_
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Volgens Telegraaf gaat Mata voor €30 miljoen naar Chelsea. Heb ik niet mee gekregen dat dit speelde of komt het onverwacht?
     
  19. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Heb wel meerdere berichten gezien op Engels forum erover.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die eerste. _O_

     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina