Ik heb gisteren ook
Goldfinger gezien. Ik denk dat ik hier niet echt nog iets over hoef te zeggen aangezien iedereen hier hem in de laatste week heeft gezien.
Ik vond het wel echt gaaf moet ik toch zeggen, vanaf het intro muziekje al.
Alleen vind ik namen als "Pussy Galore" wel echt te erg.
En die quote van "I want you to die", was natuurlijk epic.
Ik vind het trouwens wel jammer dat een klassieker als deze niet in de Top 250 staat.
8,2 / 10
Nu nog even over James Bond zelf: Ik vind echt, als we even de laatste James Bonds met elkaar gaan vergelijken, dat Pierce Brosnan een veel betere Bond was dan Daniel Craig. Craig heeft echt niets weg van de originele James Bond. Een topspion, charmeur, houdt van gadgets, maar is zonder wapens ook gevaarlijk. Pierce Brosnan die had dat echt helemaal. Maar misschien is dit niet 100% te wijten aan de acteur, maar ook wel aan het script.
Daarvoor heb ik
Cowboys & Aliens IMAX gezien. Daar had ik meteen vanaf het begin al zoiets van "meh, dit wordt geen goeie film".
En dat was het ook niet. Het was toch nog redelijk vermakelijk, maar over het algemeen echt een B-film. Zoals iemand hier eerder al opmerkte, heb ik het ook wel een beetje gehad met aliens die er als monsters uitzien en hier op aarde landen en dood en verderf komen zaaien. Ook snap ik echt niet dat Daniel Craig en Harrison Ford hier aan meedoen. Wat dachten hun toen ze het script lazen?!
5,9 / 10
@ Graveheart: Dat is wel epic.
Klik om te vergroten...