1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc! [Deel 22]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ah oke! Ik dacht idd dat het een prequal was en vond het ook niet echt aansluiten maar ze gaan dus opnieuw beginnen. Mooi want vond het echt een toffe film ondanks dat ik het niet verwacht had!
    Volgens mij gaat er inderdaad een clash komen tussen Coba die nastyass halve blinde facker en Ceasar, met Coba als baddy!

    Dat moment in RoPotA dat die Coba die baas met helicopter en al van die brug af duwde en die kop van 'm! Wat een creeper haha

    Voor wanneer staat het vervolg in de planning?
    Kan igg niet wachten!
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Ik heb gehoord dat de Craig Bond juist meer op de Bond van de boeken lijkt. Overigens beginnen echte mannen gewoon bij Dr No en gaan ze zo verder met de andere 21 films. Voor vanavond From Russia With Love gepland. Morgen/overmorgen dan Goldfinger. :D
     
  3. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Vandaag Thunderball :cool:
     
  4. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    [​IMG]


    Bassie & Adriaan en de Verzonken Stad
    De film van 1989, dan heb ik het natuurlijk over bassie & Adriaan en de verzonken stad O-) Geniale film. Puur jeugdsentiment, maar vindt het eigenlijk nog precies zo leuk als 22 jaar geleden :+ Vooral B2 en de Baron: "In die doos zit NIETS! Hahahaha!" B2: "Een fiets??" Baron: "Ik zei NIETS!!!" B2: "Ja je zei wel wat, maar dat heb ik niet verstaan!" Baron: "Ach, bamibal..." Gewoon droog, blijft leuk :+
    8/10 (jeugdsentiment)
     
  5. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja ik was vroeger helemaal fan van Young guns en nog enkele anderen, meer uit de jaren 80 westerns, die uit de jaren 90 met Sharon Stone enzo dat vond ik allemaal niks.

    Nee het is niet nodig om deel 2 te zien van Back to the future, dat was ook niet echt een leuk deel. Maar deel 3 is echt hillarisch, heb ik toen als tiener in de bios gezien, dat waren nog eens bioscoop tijden.:cool:
     
  6. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Connery was een geweldige bond, maar de mooiste Bond is voor mij toch echt Roger Moore. George Lazenby vond ik ook prima in die ene film (een van m'n favoriete films, hoewel het zeker niet een van de betere films is). De rest vind ik kut met peren.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    On Her Majesty's Secret Service?

    Daar gaat die trouwen, mooie film was dat :p. En zeer toffe achtervolging.
    Die ene met die ski scene in het begin (was dat A View To A Kill?) met Roger Moore was ook tof.

    Waar halen jullie die films vandaan? Ook in september met een Bond maandje beginnen!
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Ik doe het met blu-ray versies. :cool:
     
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    OHMSS inderdaad. Dat speelt zich grotendeels af in het wintersportgebied waar ik al jaren kom en totaal verliefd op ben. Dat geeft de film een bijzonder plaatsje.

    Maar buiten dat is het ook gewoon een bijzondere film in de reeks.
     
  10. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik hoor er veel goede dingen over.


    Melancholia draait eindelijk. \o/ Zondag naar de bioscoop.
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Volgens mij wel!

    Heb overigens nog wel één kritiekpunt op de film, gaat over plotgaten:

    Ik vind het écht suf dat Caesar 'opeens' gevonden wordt. En dat niemand in een lab dat experimenten doet op apen, door heeft dat zijn moeder zwanger is.

    Verder ook wel een beetje suf dat Will het medicijn zo onveilig opbergt. Én, ondanks dat het sci-fi is, vind ik het jammer dat het zo snel werkt. En het is ook vreemd dat die piloot zichzelf niet even laten checken bij een huisarts, voordat hij weer naar z'n werk gaat.

    Ik stoor me totaal niet aan onmogelijkheden/fantasie in sci-fi, maar juist de dingen die realistisch horen te zijn en dat dan niet zijn, storen me.
     
  12. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Enemy At The Gates gisteravond/nacht weer eens gezien op tv. Ik blijf de oorlogsdans van snipers een geweldig iets vinden. De film zelf is aardig, maar kent ook behoorlijk wat punten van ergernis. Het voelt soms bijna als overacting, vooral bij emotionele momenten. Het wordt zo vervelend dik aangezet, bah.

    Rachel Weisz is kunst opzich.

    :lol:

    Waarom zie ik dit nu pas? B&A is pure nostalgie :cool:
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2011
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Was altijd mijn favoriete jeugd film :cool:.
    Vooral die muziek en Ed Harris.

    Jammer dat Rachel en Jude echt het meest Engelse accent opzetten wat ze hebben geloof ik 8).
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Jeugd film? Dan denk ik toch eerder aan the Goonies en E.T ipv zo'n bloederig oorlogsdrama
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Film uit m'n jeugd dan.
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Raging Bull

    Denk vanaf nu mijn favoriete boksfilm. Gaat over Jake LaMotta(DeNiro), een geweldig bokser die vooral door zijn hardheid en destructieve aard slaagt, waar het juist deze twee aspecten zijn die zijn persoonlijke leven langzaamaan vernietigen.

    Zoals we van Scorsese gewend zijn weer een mooi portret van een bepaald personage(ik geloof ook weer waargebeurd?) met uiteraard een geweldig acterende DeNiro. Tevens vond ik Vickie(LaMotta's vrouw) heel goed acteren, mooie klassieke schoonheid ook. Maar dan het mooiste van de film: de bokscenes. Die zijn echt fantastisch in beeld gebracht, je beleeft het als het ware vanuit de boksring. Cinematografisch is dit echt een topper. Daar heeft het meeste werk van Scorsese in gezeten vermoed ik. Wat ik echter nog niet snap is waarom af en toe de gezichten zo slecht in beeld werden gebracht, ik weet gewoon dat het bedoeld was maar ik ben er nog niet uit wat de reden daarachter is. De film is verder voor 90 % in zwartwit gemaakt, ook daar weet ik de reden nog niet van. Niet dat het me stoorde ofzo, maar de toegevoegde waarde zag ik ook niet.
     
  17. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520

    :+ Bassie & Adriaan is de shit. Zag dat er nog een paar hele oude films waren, toen was ik nog niet eens geboren, dus ga die volgende week es checken, ben wel benieuwd :D
     
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb gisteren The Usual Suspects gekeken. Ik dacht altijd dat ik hem al ooit gezien had, totdat ie van de week op youtube in LTA Movie Club was, dus heb ik hem maar eens gekeken. Een geniale film, maar dat heeft vooral ook met het einde te maken.

    8,5 / 10

    Daarna heb ik Fear and Loathing in Las Vegas gezien. Ik had hem al eens eerder gezien, maar toen was ik niet in de omstandigheden om goed op te letten. Meer dan driekwart van de film was dus ook totaal nieuw voor me. Maar deze film moet je denk ik wel liggen. Persoonlijk ligt ie mij en kan ik hem gewoon blijven kijken. Ik kijk af en toe op youtube ook gewoon een losse scene voor de lol. :+ Deze scene vond ik wel gaaf, dus ik heb hem even geupload:

    [vimeo]28200702[/vimeo]

    Je kunt er van alles voor de rest over zeggen, maar de film is gewoon echt een hele ervaring.

    9 / 10
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2011
  19. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Het is al duidelijk waarom ie nog niet op Youtube stond. :9
     
  20. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides (2011)
    deel 1 en 2 vond ik nog wel leuk, bij 3 en 4 moest ik echt moeite doen om hem uit te zitten. Vond er weinig aan, zag er wel erg strak uit, dat dan weer wel. Maar hij had een miljard omzet dus ze zullen ook nog wel een deel 5 maken.
    6.2 / 10

    Easy A (2010)
    Meisje verpest haar eigen reputatie op school door te liegen tegen een vriendin. Nu haar reputatie helemaal verneukt is gaat ze er maar gebruik van maken door geld te vragen in ruil dat de ander kan zeggen dat ie met haar naar bed is geweest, om de reputatie van de ander omhoog te helpen.
    Wel aardige film om met je vriendin te kijken :)
    7,3 /10

    Fast Five (2011)
    Eindelijk na deel 2 weer is een goede fast and the furious. Vol met actie en alle oude helden erin :thumbs: Hier mogen ze er nog wel wat van maken, prima actiefilmpje.
    7,8 / 10
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina