Thesoccershirtstore ziet er ook heel goed uit. En zit in Eindhoven. Edit : Mailtje terug gehad, je kan via internationale bankoverschrijving(zit in bancock) en transfer duurt 1 dag. Morgen even shirt bestellen.
Reviews, foto's en mensen van hier die zeggen dat de shirts er hetzelfde uitzien (maar soms wel iets anders voelen).
Wat ik weet van Gigameshop is dat ze fucking slechte service hebben. www.shirtstarshop.com wordt op een ander forum als beste gezien. Anders Soccertriads. Ook heb ik nog een picasa album van een gast die shirts verkoopt. 4 voor $80 shipped by EMS ongeacht bedrukking/patches. Hij verkoopt Thai Quality, Chinese Top Quality en Chinese Good Quality.
Als ik me niet vergis, heb ik hier nog nooit klachten gezien over Gigagameshop, en Ferron haalt er toch (?) zijn shirts?
Nee. Wel bij bestway4you/bornprosper/blablala en dus ook Gigagameshop? http://www.footballkitstore.com/ it is.
Nee, maar één vriend (waarvan ik de site ook ken) heeft thuis een hele la vol liggen met shirts van zowel 9footballshirt als gigagameshop/bestway4you/bornprosper/jomzajung/etc .
Had jij ook al iets bij thesoccershirtstore.com besteld? ieamand hier wel? En hoe beviel hij? En Ik snap het niet helemaal met die gigagameschop, bornprosper jomzajung etc, zijn dat allemaal dezelfde eigenaar?
Gewoon allemaal deze dude volgens mij ja . Ik zie wel dat ze Villa uit hebben . Gaat er binnenkort iemand nog bestellen daar? Misschien gezamenlijk XBW order?
Waarom bestel je niet bij Thesoccershirtstore.com? Is nog geen 3 euro verzendkosten, en je kan via bankoverschrijvingen betalen. Je komt dan zonder naam op 26euro uit(met verzendkosten) Of is de kwaliteit minder dan 9footbalshirt?
Ja maar denk je dat thesoccershirt zelfde kwaliteit is als Die bornprosper, en het scheelt wss maar 4 euro. Naam is bij Thesoccershirt maar 2 of 1 euro, en bij bornprosper 4 pond. Dus je komt als je naam erbij pakt op 12 pond+8 pond verzendkosten(dacht ik moet even in OP kijken) = 20 pond = 18 euro ofso, en bij The soccer 23.35