Het Grote Voetbalshirt Topic [deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ferron, 12 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan hem Pre-orderen bij Thesoccershirtstore.com.

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hebben ze trouwens helemaal geen broekjes bij bestway4you/gigagameshop/jomzajung/etc? En ook geen nieuwe longsleeves? Bij 9footballshirt wel allebei, misschien beter?

Misschien kunnen we inderdaad een keer iets met z'n bestellen, ik zou bijvoorbeeld best deze willen van gigagameshop/jomzajung/bestway4you:
    2011-12 France away shirt
    2011-12 Barcelona home shirt
    2011-12 AC Milan home shirt

Bij 9footballshirt heb je ook longsleeve ([noparse]<3[/noparse]) van Barcelona home shirt, en daarnaast ook broekjes van zowel Frankrijk/Barcelon/Milan. Dusja.

Laatst bewerkt: 25 aug 2011
  3. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe doe je het dan, iemand besteld voor 5 man, dus die ene heeft de 5 shirtjes in Huis, hoe komen die andere aan zijn shirts?

Ik heb even gevraagd hoelang het duurt voordat het bij thesoccershirtstore.com binnen is als je besteld, als dat langer is als 2 weken bestel ik bij 9football omdat ik daar de kwaliteit van weet.

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    @ Siemenn, van Frankrijk uit post ik vanavond nog de beloofde foto's alright. :)

En ik wil ook wel graag meedoen met zo'n gezamenlijke order.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Naar betrouwbare member (Tyrant) ofzo laten opsturen, en dan van daaruit laten opsturen naar iedereen. Kleinere verzendkosten ;).

6. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

hahah wat een gedoe voor een paar euro per persoon?

Misschien doe ik ander keertje mee, krijg ssk van psv + shirtje voor me verjaardag van me ouders, daarom wil ik even weten welke het snelst verzendt:p

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    En dan hou ik ze allemaal zelf.

8. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

maar veel goedkoper is dat niet, je betaalt gemiddeld 9 +6 euro 15 euro voor 2 shirts, is 7,50 pp.

En dan moet vanaf tyrant ook nog verzonden worden en dat is minimaal 1,50 en dan betaal je net zo veel verzendkosten als normaal?

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Jullie komen het maar ophalen. Ik woon in Koudekerk :+

10. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    bij 9football kun je niet besparen op de verzendkosten, $12 voor de 1e en voor elk extra artikel $8, dacht dat het bij bornprosper (&co) ook zo ging.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ok naja laat maar zitten dan :+

12. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij the soccershirtstore.com duurt de verzending 4 tot 10 dagen(wanneer de betaling binnen is).

En dat is ook ongeveer 1 dag, dus 5 tot 11 dag, dus is stuk sneller dan de 2 sites in de OP

13. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    En dat zijn ook goede kwaliteit jerseys? Niet dat ze na 1 of 2x wassen geen opdruk meer hebben? De kwaliteit verschilt nogal eens namelijk, sommige jerseys van 6€ uit Egypte zien er na 3 jaar nog super uit. De ander uit Mallorca was na een maand al lelijk, maar toch €30,- oid.

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Was er geen regeling dat je ze bij aankoop van meer dan 10 (?) shirts een mailje mocht sturen en de verzendkosten dan niet betaald hoeftem te worden? Bij 9footballshirt of Gigagameshop?

15. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Volgens mij betaal je gewoon 20$ voor een grote bestelling.

16. NvU

NvU Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hier meer van had met paar mensen wel wat shirts gevonden! Maar als je dan echt geen verzendkosten betaalt zou dat erg goed uitkomen!

17. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meerdere mensen heben hier paar dagen geleden besteld, ik bestel morgen.

18. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Verzendkosten vallen wel mee, ik had 2 shirts bij 9footballshirt voor in totaal € 40 incl. verzendkosten, dat is toch een prima prijs?

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    In plaats van 20$ + (10 x 8$)? Want dat zou normaal zo zijn, voor elk tweede/derde/vierde/etc shirt 8$, eerste 20$. Maar ik had volgens mij op 9footballshirts (in de regels/payment shit ergens ofzo) gelezen dat je bij grote bestellingen minder verzendkosten betaald ofzo.

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Niet liegen!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina