De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 51]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 14 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Vitesse heeft maar 2 kansen gehad om te scoren en voor de rest heeft Vitesse helemaal niks gecreerd

2. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    als alle kansen erin gingen werd de wedstrijd 8-3 ofzo

3. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Dacht dat Siemenn het ook over de vorige wedstrijden had, dat Vitesse niks gecreerd heeft is ook geen verassing trouwens. :+

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ajax heeft verdiend gewonnen en had natuurlijk ook veel kansen. Maar 'wat is Ajax steeds goed weggekomen zeg' (na die 1-0, één 100% en één 200% kans) is wel waar. Kijk die kansen man, daar kwam Ajax zeker goed weg. Het had zomaar 1-2 kunnen staan en dan had Vitesse gewoon alles op slot gegooid en er misschien nog wel een gelijkspel uitgehaald :eek:.

Vitesse natuurlijk ook vaak goed weggekomen, had ook niets anders verwacht aangezien het geen monsterscore was, maar Ajax ook (dat is nog erger, tegen fucking Vitesse :+).

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Vitesse heeft de hele eerste helft met het slot er op gespeeld en is nog veel vaker goed weggekomen dan Ajax. Beetje selectief dus.

Ik vond Ajax de tweede helft prima spelen. Eerste helft was Vitesse uitstekend georganiseerd en kon Ajax geen tempo creëren. Vitesse ook een paar keer levensgevaarlijk. Maar op de overwinning valt helemaal niets af te dingen.

Geen Serie A dit weekend. M'n wereld stort in! :emo:

6. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    En dan volgende week nog fucking interland voetbal wat slaapverwekkend is

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje hetzelfde als vorige week met dat schot op open doel van Musa. Was gewoon buitenspel maar dan toch even laten zien. Zie daar het nut niet van in.

Gister matig spel, wat ook wel door de defensieve houding van Vitesse kwam, met wel een paar hele mooie goals. Sulejmani liet geen reet zien, Janssen staat daar verkeerd, Siem doet niets goed, oude verhaaltje. Pluspunten vond ik Boerrigter(gaat een hoop dreiging vanuit en dan weer een heerlijke goal) en Anita, die had Chanturia compleet in zijn zak zitten.

Vind het dit seizoen allemaal wat matigjes nu, ook achterin. Nog geen één keer de nul gehouden, Vertonghen was ook vrij pissig op zichzelf na de wedstrijd. Terecht.

8. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is me wel duidelijk geworden dat Siem de meest overschatte Ajax speler is en Anita de meest onderschatte.

Siem kan echt niet op het middenveld, voegt echt helemaal niks toe. Wanneer gaat Frank dit eens zien? Zet Anita nou gewoon op het middenveld.

Verder heeft Sulejmani echt helemaal niks laten zien en moest alles van Vd wiel komen aan de rechterkant. Die trouwens weer helemaal terug is. Kolbeinn heeft de potentie om een topper te worden. Ik wist dat die aardig goed was maar dat hij zo goed was had ik niet verwacht.

9. Seh

Seh Guest

De Jong als een soort tweede spits, dus echt achter de spits is gewoon een goede nummer 10 hoor. Alleen daar staat Eriksen nu. ;)

10. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Klopt helemaal niets van. We spelen zonder 10. Bovendien is de rol waarin De Jong excelleert (net als Wijnaldum) niet die van de klassieke 10, maar die van de schaduwspits. Beide missen de kwaliteiten om als spelverdeler te spelen. Inderdaad dus als een tweede spits in een 4-4-2 systeem.

11. Seh

Seh Guest

Verder is in de praktijk het geval dat Eriksen veel meer richting de voorhoede speelt, dus als een soort nummer 10, Janssen als verdedigende middenvelder en de Jong loopt er op dit moment eigenlijk maar gewoon een beetje tussen in een niemandsland. Daar liggen niet zijn kwaliteiten. ;)

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Deed Siem gisteren mee dan?

Mijn helden Siem en Mickey beginnen me steeds meer de strot uit te komen. Greg is gelukkig aan het bijtrekken (al moet ie z'n eerste verdedigende vuurdoop van het seizoen nog krijgen), maar de mentale aanwezigheid van deze figuren, man man man. Wat een stel slampampers bij mekaar. Traag in ALLES die figuren. Rot alsjeblieft op.

13. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Als FDB geen Anita op het middenveld opstelt, zet dan van mijn part Serero erin ipv De Jong. Ik denk dat het tempo dan hoger kan komen te liggen, of met Lodeiro.

14. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Serero heeft echt een geweldige sprongkracht, hij won alle kopduels gisteren : :lol:

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat was dus 1 in totaal btw. :p

16. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een misselijke klap net die Drogba net kreeg, licht nu bewusteloos op het veld..

17. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Dat is inderdaad wel grappig ja, maar verder heb ik nog maar bar weinig van hem gezien. Om een of andere reden word ik maar zenuwachtig van hem als hij de bal heeft.

18. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4

Nee, zeker 3 of 4

19. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Drogba:

[yt]fdM-X8NW9JU[/yt]

20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Al iets meer bekend? Ondanks dat het net gebeurd is. Ziet er namelijk wel akelig uit.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina