Spot ik daar nu een Kata 3N1 op iemands rug?
Zo ja, Beetje tevreden mee?
Heb hem zelf momenteel in bestelling staan bij Amazon.co.uk (De Kata 3N1-20, Momenteel out of stock maar zou over een week weer leverbaar moeten zijn.)
Heeft nog aardig lang geduurd voordat ik eindelijk een tas had uitgekozen. (Ging uiteindelijk tussen deze en de Lowepro flipside 200/300.)
Camera (Nikon D5100 + 18-55 VR) ligt inmiddels al meer dan twee weken nog steeds in de doos opgeborgen. (Wil eerst een tas voordat ik hem mee ga nemen.)
Zal binnenkort wel eens foto's van mijn hand gaan posten. (Al kun je er nu al een vinden in het ''Show je desktop! [Deel 8]'' topic, Moet die alleen nog iets bijsnijden zag ik.)
Mijn excusses als ik offtopic ga. (Meen dat dit een algemeen fotografie topic is dus zal wel goed zitten?)
Edit: Zeg even over dat treinstation in aanbouw waar JeePee een ontzettend mooie foto van gemaakt heeft. (Die ik nu als wallpaper gebruik.)
Hoe zit dat precies? Ik zie rechts en links aan de buitenkant een perron liggen maar in het midden niks en er is daar ook geen ruimte voor.
Wordt het een station waar ook treinen op volle snelheid doorheen razen? Ik heb zoiets nog nooit gezien, Vandaar dat ik het vraag.
Laatst bewerkt: 30 aug 2011