Fotografie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Eens.

Mooie foto's weer trouwens, vooral 1 en 3. Zieke smiley op die 2de ook :cool:

2. Remco

Remco Guest

1 en 3 vind ik juist wat minder. De laatste is wat mij betreft 't tofst. Bij 1 mis ik een beetje een onderwerp en vind ik 't licht op die stenen wat raar overkomen.
    Bij 3 is 't zonde dat het kruis een beetje wegvalt in die bomen daarachter. Het was imo toffer geweest als die bomen er niet op hadden gestaan.

Anyway, die laatste is echt geweldig _O_

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    +1

Wat een unieke kans zeg! Geen vormen van moderne techniek te bekennen, geen nieuwe auto's te zien en tot het einde van de straat geen mensen.
    Want hoe vaak loop je wel niet tegen een prachtig klassiek beeld aan waar iets het perfecte plaatje moet verpesten?

4. JeePee

JeePee Guest

Zag laatst in de lokale krant een foto op de voorpagina van een treinstation in aanleg hier. Foto had een mooi lijnenspel kunnen zijn, maar de compositie van die foto was echt verneukt en ook de nabewerking was niet om over naar huis te schrijven. Ik dacht, dan kan ik beter :+ Ben vandaag daar omhoog geklommen en zie hier het resultaat:

Nu maar hopen dat ik niet gepakt ben door het 8tal beveiligingscamera's die ik ietwat te laat gespot had :+

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    En wat als ze je gespot hebben? :+

6. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Zoals ik al zei: strak! Very nice!

7. JeePee

JeePee Guest

Thanks Tommy!

Misschien is er momenteel een koperdief aan de gang en gaan ze straks naar mij op zoek :+

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Mooi JP _O_ Genoeg gezegd...

9. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Nice man! Mooie plaat!

Edit:

Wat een schatjes

Laatst bewerkt: 29 aug 2011
  10. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Hoor je dat, JeePee, we zijn schatjes :D

11. JeePee

JeePee Guest

Like we didn't know :cool:

Nu krijg ik zin om making of'jes te posten! Heb er nog ongeveer 1385 miljoen van Polen.

12. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Fixed

13. JeePee

JeePee Guest

Dat valt best mee. Heb er meer van Luuk volgens mij.

:+

14. Remco

Remco Guest

Die van mij is sowieso leiper :+

Maar die van dat spoor, kolere _O_
    1920 x 1080 bitte!

15. JeePee

JeePee Guest

Leuk! Dat soort reacties :)

16. Remco

Remco Guest

I LOVE JEEPEE!

17. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Spot ik daar nu een Kata 3N1 op iemands rug?

Zo ja, Beetje tevreden mee?
    Heb hem zelf momenteel in bestelling staan bij Amazon.co.uk (De Kata 3N1-20, Momenteel out of stock maar zou over een week weer leverbaar moeten zijn.)
    Heeft nog aardig lang geduurd voordat ik eindelijk een tas had uitgekozen. (Ging uiteindelijk tussen deze en de Lowepro flipside 200/300.)
    Camera (Nikon D5100 + 18-55 VR) ligt inmiddels al meer dan twee weken nog steeds in de doos opgeborgen. (Wil eerst een tas voordat ik hem mee ga nemen.)
    Zal binnenkort wel eens foto's van mijn hand gaan posten. (Al kun je er nu al een vinden in het ''Show je desktop! [Deel 8]'' topic, Moet die alleen nog iets bijsnijden zag ik.)

Mijn excusses als ik offtopic ga. (Meen dat dit een algemeen fotografie topic is dus zal wel goed zitten?)

Edit: Zeg even over dat treinstation in aanbouw waar JeePee een ontzettend mooie foto van gemaakt heeft. (Die ik nu als wallpaper gebruik.)
    Hoe zit dat precies? Ik zie rechts en links aan de buitenkant een perron liggen maar in het midden niks en er is daar ook geen ruimte voor.
    Wordt het een station waar ook treinen op volle snelheid doorheen razen? Ik heb zoiets nog nooit gezien, Vandaar dat ik het vraag.

Laatst bewerkt: 30 aug 2011
  18. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Oh no you didn't!

Tom, brand los met je prachtige verhalen over je tas :+

19. JeePee

JeePee Guest

Is gewoon ontopic hoor, en volgens mij goed gespot. Ik geloof dat dat inderdaad Tom's cameratas is!

En inderdaad, het is een station in een redelijk kut gehucht dus hier stoppen alleen Sprinters. Intercity's zullen vermoedelijk volle bak over de middelste twee sporen razen.

ps. Volgens mij moet ik weer eens wat op Interfacelift zetten :+

20. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Heel nice JP!

@BB: ik vind die tweede fijn, qua kleuren en als beeld uberhaupt. Alleen heel erg jammer van die put, daar is de vervorming te heftig wat mij betreft. Ik vind de toning bij de foto's daarna ook een beetje too much, vooral bij de landschappen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina