Fotografie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Het is gewoon een leipe tas, klaar :+

Nee zonder gein, probeer eerst een zooi tassen, en bedenk hoeveel je mee wilt nemen. Voor mij was het de beste aankoop op cameragebied :) Vooral door het bovenvak, en er passen precies genoeg lenzen in :) En hij is mooi, compact.

Laatst bewerkt door een moderator: 30 aug 2011
  2. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Wil iemand met iets mij helpen
    Ik kan zeg maar met een maat van me zelf wel vette skateshots maken maar kan iemand dat heel mooi editten?(i guess wel als ik die foto's zie hier)

3. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Gedaan, (Maar niet de Kata want die hebben ze in mijn omgeving nergens.)
    Uiteindelijke voor de 3N1-20 gekozen omdat die enigsinds veelzijdig bruikbaar is(Sling bag, Crossed Slingbag en gewoon als rugtas.) en goed aansloot bij mijn eisen.
    Verschil in prijs met de 3N1-10 was maar 2 pond en dan is de keuze snel gemaakt.
    Voor nu hoeft er nog niet zoveel in(D5100 + 18-55 VR), Maar dat zal wel snel gaan veranderen. (35mm F1.8 Prime en een zoomobjectief.)
    Dus een tas op de groei kopen leek mij wel handig. (En de ruimte die nu overblijft vul ik wel op met iets.)
    Ook lijkt deze tas mij wel geschikt/bruikbaar voor als ik ooit met 2 body's zou rondlopen. (Zie dat niet snel gebeuren, Maar gok dat zo'n tas wel minstens 5 jaar meekan.)

4. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Nou, je geeft alle pluspunten mooi weer. Je zoomobjectief kan mooi in het bovenste vakje onderin de tas ;)

5. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Nice! Ik heb gestemd!

Ik heb ook een hele reeks geupload :9 Hopelijk komt er ooit een doorheen.

Stemmen moet mag natuurlijk :)

6. JeePee

JeePee Guest

Dank u! :)
    Ik zal stemmen als ze erop staan.

Wanneer halen ze eigenlijk de site?

7. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik gok na een X aantal stemmen? Geen idee hoeveel. Misschien dat Luuk dat weet?

De mijne staan er nu ook op iig.

Op die eerste foto is echt best veel weg gepoetst, er stonden 3 mensen vol op. Dus als je vreemde vlekken ziet, dan weet je waarom 8)

Ik las trouwens (best oud nieuws btw) dat Canon patent heeft op een 15-24 L lens en een nieuwe 24-70L II lens.

Ben benieuwd of ze die 24-70 misschien als nieuwe kitlens gaan gebruiken op de 5D Mark III. Ik heb echt veel zin in een nieuwe body + lens. Ik kan niet wachten om de helft van mijn ribben weg te laten halen voor een 5D straks.

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Doet me denken aan Expeditie Robinson :eek:

9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Verdomd mooie locatie inderdaad, ben je een wereldreis aan het maken Bonbridge? Steeds geweldige locaties waar je foto's van plaatst! :thumbs:

10. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit bij een vraagje. Ik heb een Nikon D7000. Momenteel alleen met een Sigma 17-70mm lens. Nu zou ik eind dit jaar/begin volgend jaar een nieuwe mens willen. Ik wil wat meer bereik. Nu ik dacht ook aan een iets meer professioneler. Dus zeker goed glas, vooral zeer scherp, geen vervorming... Met andere woorden een lens waar je jaren bij toekomt. Natuurlijk budget moet het toelaten. Ik heb me die zelf opgelegd tot max 850 euro.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Tweede is awesome Bonnie. _O_

Dom Kerk in Aachen. Tss, helft binnen kon je niet lopen omdat ze aan het verbouwen waren. :mad:

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Jammer dat die een na laatste net niet helemaal goed erop is gekomen. :+

13. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Daarom heb ik hem ook in het groot :cool:

14. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik ben nu zelf aan het kijken voor een Sigma 100-300 F4. Ben reeds in het bezit van de Sigma 70-200 F2.8 maar vind deze net te kort (circuitfotografie). Daarnaast schiet ik eigenlijk nooit wijd open en vind ik 'm daar ook niet meer dan redelijk presteren.

De sigma 100-300 is over de gehele lengte en wijd open overal extreem scherp. Daarnaast heb ik resultaten gezien met een 1.4 extender die dan nog extreem goed zijn (140-420)

Probleem waar je tegenaan loopt is dat ze niet meer worden gemaakt :9 Je moet dus op de tweedehands markt aan de slag (voor mij geen probleem) maar ook daar zijn ze vrij schaars.

http://pixel-peeper.com/lenses/?lens=252

15. JeePee

JeePee Guest

Fiasco, mooi foto's, maar ze zijn net iets te slordig. Probeer ze recht te zetten en beter uit te snijden. Ik vind #3 erg chique!

16. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vond die 5e wel mooi. Maar dat had ik al op Flickr gezegd :)

1.
    2.
    3.

Ik spam heel dit topic vol :p

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Thanks! Valt het echt zo op dat ze scheef zijn dan, zie het echt niet. :+
    Ik probeer bij elke foto via Lightroom met CTRL het recht te zetten door een lijntje in het midden horizontaal van de ene naar de andere kant te plaatsen. Meestal is de foto dan wel wat rechter. Zo moet het toch? :+

En nice BB! Gisteren waren ze op de Dam ook bezig met het bellen blazen van die grote bellen, jammer dat ik geen camera bij me had.

18. Remco

Remco Guest

19. JeePee

JeePee Guest

Ik ga voor de groothoek zoomert. Duurt alleen wel ff voordat ik daar cash voor heb denk ik :'-(

Hmm, die 35 is nog goedkoop vergeleken met de Nikon :+ Verschil tussen de 1.8 en de 1.4 is daar 1.350 euro 8) Maar wil je nou een keer full frame gaan of niet? Want dan zou ik eerder een leipe 50 ipv 35 halen.

@ Fiasco, soms kan je ze niet recht krijgen omdat je er al scheef voor stond toen je de foto maakte. Misschien is dat het. Als tip kan ik ook geven je foto's iets groter te schieten dan dat je ze wilt hebben. Heb je wat meer ruimte om te croppen/rechtzetten.

Laatst bewerkt door een moderator: 3 sep 2011
  20. Remco

Remco Guest

Full Frame is helemaal onbetaalbaar.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina