[XOne] Driver: San Francisco

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 25 apr 2009.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Vond de demo heel matig, en dat shiften naar andere autos vond ik echt belachelijk. HOe kun je ooit zo de spanning krijgen van Driver 1?

2. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Net opgepikt bij de Free. Vanavond eens proberen.

3. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Dus embargo is eraf?. Welke frs gekocht?

4. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Frs Woerden.

5. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    FRS amsterdam ook hoor.

6. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Bart smit had em dus ook. Maar mag nietv erkocht worden ondanks dat frs et verkoopt. Had GM gebeld en die zeggen dat er geen embargo op zit. Raar wereldje.

Edit: Nou breekt me klomp. Ik naar FRS zuidplein weer terug en die man zegt dus gewoon dat het niet mag

Laatst bewerkt: 30 aug 2011
  7. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    denk dat je beter een paar dagen kan wachten en de meningen lezen, kan weleens een grote flop worden deze game

8. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Was ik nou maar eerder naar mediamarkt rotterdam centrum gegaan. CE hebben ze binnen voor 64.99 Wow. Das ff wat anders dan 79.99. Ze verkopen em dus ook al. Ik ga er heen

9. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hij was even in verkoop bij sommige frs winkels.., later er weer uitgehaald. Staat nu weer voor donderdag. Al is er wel een kans dat het morgen wel weer kan door eerdere verkopen hier en daar.

Kut embargo's altijd.

10. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    embargo`s zijn er niet voor niks;)

11. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    I know, maar het is vaak gedoe. Vooral als er 1 al eerder verkoopt. Duurt een tijd voordat je dan meemag door veel heen- en weer bellen e.d. En soms is het simpelweg frustrerend..

12. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Net bij MM driver gehaald. Er zit geen embargo op driver. Hij had eerder op de dag nog gebeld naar ubi of dat er een embargo op zit wat dus niet is. Sukkels bij al die andere winkels. Oh ja. Adviesprijs van de Collectors Editie is 64.99 en niet de 80 euro die andere winkels hanteren

Laatst bewerkt: 30 aug 2011
  13. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Bla bla bla...

Deel ons je belevingen van de game! En vooral of er in de single player ook veel geschifterd word.

14. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Gisteren hele versie gedaan. Wel leuk spel. Het komt wat traag op gang.

Shift komt zeker voor in de SP, maar niet in storende mate. (althans nog niet)
    Tot nu toe is het meer een hulpmiddel dan een vereiste.

15. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik vind het spel ook erg tof. Dat shiften vind ik op zich niet heel erg. Volgens mij loopt de game op 60 frames want het ziet er erg vloeiend uit

16. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Driver is echt een leuke game. Shiften is niet irritant en het leuke is ook dat je bij sommige ook echt een verhaaltje hoort als je in de bestuurder kruipt. 1 voorbeeld: Ik shift in een bestuurder van een brandweerwagen en dan hoor je je collega: " great rookie your driving gets better and better " etc. De dingen die je kunt doen buiten de storyline zijn ook erg leuk om te doen.

17. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt goed, jammer dat de game niet genoeg aandacht krijgt ondanks goede reviews en het feit dat het gewoon een toffe en leuke game is.

Paar vraagjes voor diegene die hem al hebben:

- Kan de HUD uit?
    - Is er een online free-roam mode?
    - Shiften in SP heeft dus een limiet?
    - Hoeveel groter is de map vergeleken met de demo?
    - Wat kan je met je garage? zijn er collectibles?

18. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Ik heb gisteren eindelijk de demo gespeeld en vond het nog best een vermakelijke game ook! Snel switchen van auto's om vervolgens een chaos te veroorzaken is best gaaf. Het lijkt qua gameplay veel op de oudere Burnouts/NFS games, lekker hersenloos racen. Ook de auto's in de game zijn erg gaaf! Chevrolet Chevelle SS _O_

19. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Vond het zelf ook erg vermakelijk. Alleen ik had er meer een Xbox Live Arcade gevoel bij, dan dat het een volledig game was. Tikkertje is wel leuk, alleen soms wel erg gemakkelijk als je tegen de richting in gaat rijden, dan komen ze amper meer tot je.

20. Wildstylez NL

Wildstylez NL Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    3
    Trouwens kan je alle auto's die in singelplayer zitten ook gebruiken in de freerome mode online. Het blijft bij mij maar een standaard lijstje wat ik telkens zie.

Zou graag die auto's willen in freemode online:confused:

Deel Deze Pagina