Vond de demo heel matig, en dat shiften naar andere autos vond ik echt belachelijk. HOe kun je ooit zo de spanning krijgen van Driver 1?
Bart smit had em dus ook. Maar mag nietv erkocht worden ondanks dat frs et verkoopt. Had GM gebeld en die zeggen dat er geen embargo op zit. Raar wereldje. Edit: Nou breekt me klomp. Ik naar FRS zuidplein weer terug en die man zegt dus gewoon dat het niet mag
denk dat je beter een paar dagen kan wachten en de meningen lezen, kan weleens een grote flop worden deze game
Was ik nou maar eerder naar mediamarkt rotterdam centrum gegaan. CE hebben ze binnen voor 64.99 Wow. Das ff wat anders dan 79.99. Ze verkopen em dus ook al. Ik ga er heen
Hij was even in verkoop bij sommige frs winkels.., later er weer uitgehaald. Staat nu weer voor donderdag. Al is er wel een kans dat het morgen wel weer kan door eerdere verkopen hier en daar. Kut embargo's altijd.
I know, maar het is vaak gedoe. Vooral als er 1 al eerder verkoopt. Duurt een tijd voordat je dan meemag door veel heen- en weer bellen e.d. En soms is het simpelweg frustrerend..
Net bij MM driver gehaald. Er zit geen embargo op driver. Hij had eerder op de dag nog gebeld naar ubi of dat er een embargo op zit wat dus niet is. Sukkels bij al die andere winkels. Oh ja. Adviesprijs van de Collectors Editie is 64.99 en niet de 80 euro die andere winkels hanteren
Bla bla bla... Deel ons je belevingen van de game! En vooral of er in de single player ook veel geschifterd word.
Gisteren hele versie gedaan. Wel leuk spel. Het komt wat traag op gang. Shift komt zeker voor in de SP, maar niet in storende mate. (althans nog niet) Tot nu toe is het meer een hulpmiddel dan een vereiste.
Ik vind het spel ook erg tof. Dat shiften vind ik op zich niet heel erg. Volgens mij loopt de game op 60 frames want het ziet er erg vloeiend uit
Driver is echt een leuke game. Shiften is niet irritant en het leuke is ook dat je bij sommige ook echt een verhaaltje hoort als je in de bestuurder kruipt. 1 voorbeeld: Ik shift in een bestuurder van een brandweerwagen en dan hoor je je collega: " great rookie your driving gets better and better " etc. De dingen die je kunt doen buiten de storyline zijn ook erg leuk om te doen.
Klinkt goed, jammer dat de game niet genoeg aandacht krijgt ondanks goede reviews en het feit dat het gewoon een toffe en leuke game is. Paar vraagjes voor diegene die hem al hebben: - Kan de HUD uit? - Is er een online free-roam mode? - Shiften in SP heeft dus een limiet? - Hoeveel groter is de map vergeleken met de demo? - Wat kan je met je garage? zijn er collectibles?
Ik heb gisteren eindelijk de demo gespeeld en vond het nog best een vermakelijke game ook! Snel switchen van auto's om vervolgens een chaos te veroorzaken is best gaaf. Het lijkt qua gameplay veel op de oudere Burnouts/NFS games, lekker hersenloos racen. Ook de auto's in de game zijn erg gaaf! Chevrolet Chevelle SS
Vond het zelf ook erg vermakelijk. Alleen ik had er meer een Xbox Live Arcade gevoel bij, dan dat het een volledig game was. Tikkertje is wel leuk, alleen soms wel erg gemakkelijk als je tegen de richting in gaat rijden, dan komen ze amper meer tot je.
Trouwens kan je alle auto's die in singelplayer zitten ook gebruiken in de freerome mode online. Het blijft bij mij maar een standaard lijstje wat ik telkens zie. Zou graag die auto's willen in freemode online