De Grote Voetbaldraad [Deel 38]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 4 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Jezus, Bulykin. Ajax was juist net zo goed bezig met het transferbeleid.

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Vind je? 4.5 miljoen voor een spits met eenjarig contract, 3,2 miljoen voor je tweede keeper die net een jaartje Eredivisie speelt, vind dat dit er perfect in past.

3. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Zolang Ajax niks meld op de site geloof ik er niks van. Danny Blind heeft laatst ook nog herhaald dat Bulykin totaal niet aan de orde was.

Lijkt me toch sterk hoor dat hij komt. Bovendien moeten ze eerst Mounir nog verkopen / verhuren.

Edit: @ shin david
    Heeft Siggy een eenjarig contract? Dat lijkt me toch niet. Dan zouden in de winterstop allerlei clubs hem kunnen overkopen voor een prikkie.... Dat is overigens nu al verre van een miskoop.

Cillissen heeft een contract getekend voor 5 jaar, is 22 en heeft enorm veel talent. Dan vind ik 3,2 miljoen niet teveel.

Laatst bewerkt: 31 aug 2011
  4. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Boelykin als 2e spits is op zich niet zo slecht, als pinchhitter zelfs goed te doen, maar 1 miljoen voor hem is natuurlijk achterlijk. Echt een gevalletje dat ze niks konden krijgen en dan maar teveel betalen voor hem. 8)

5. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Nog altijd beter dan hoe PSV het doet :+.

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Had dan Armenteros gehaald..

7. Kleenex

Kleenex Zakdoek van het jaar

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou gewoon MEH weer speeltijd geven. Je hebt een spits die goed kan voetballen. Vergeet al die troep eromheen gewoon en laat hem doen waar hij goed in is: voetballen.

8. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Van welke site komt dat bericht btw?

9. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
  10. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Voetbalzone....... :F:

Zolang het niet op vi.nl/nos.nl of ajax.nl staat geloof ik er niks van hoor.

11. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, VI is altijd lekker betrouwbaar. En daarnaast meldt AT5 het toch.

12. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ze quoten toch die zaakwaarnemer? Of gaan ze nu ook al quotes verzinnen daar? Bron is trouwens AT5.

13. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    een miljoen voor een prima pinchhitter, vind ik niet duur

Ajax geeft is een keer minder geld uit in de zomer dan ze binnen krijgen en alsnog zit iedereen te zeiken hier dat ze overal teveel voor betalen :lol:

jij zit straks zeker ook weer te zeiken als Sightorsson voor maar 20 miljoen weggaat en Cillessen keeper van het Nederlands elftal wordt en voor 6 miljoen vertrekt.

:emo::emo:

14. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    VI is een stuk betrouwbaarder dan voetbalzone in ieder geval. Ze quoten bij dat soort sites te pas en te onpas zaakwaarnemers. Het enige waar je vandaag wat aan hebt is de officiele clubsites of bevestigingen op nos.nl of vi.nl. De rest is gewoon 'hype'.

Besides het is echt een random quote waar een heel bericht omheen is gebouwd, met allerlei aannames. Nogmaals: gewoon journalistieke waarde van 0,0...

@ Shin david: Siggy heeft een contract voor VIER jaar getekend. Weet niet waarom jij zegt dat het 1 jaar is?

Laatst bewerkt: 31 aug 2011
  15. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Bij AZ had hij nog een eenjarig contract, dus als je daar 4,5 miljoen voor betaalt is dat veel :9

16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan hoe Sigthorsson zich ontwikkelt, maar de kans is aanwezig ja.

17. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Ahh dat is logischer inderdaad. Thanks voor de heads-up.

Overigens vind ik dat niet teveel. Steek ging ook weg voor 6 en volgens mij had Wijnaldum ook nog een 1-jarig contract en die ging ook weg voor 5.

18. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Sightorsson is 4,5 echt dik waard en Cilliessen is een potentiele Stekelenburg.

Het aankoopbeleid is echt jaren niet zo goed geweest.

19. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Sigthorsson speelde net een half jaar in de basis. Steek heeft 7 seizoenen gespeeld bij Ajax en een WK-finale. Ik zie niet hoe je die kan vergelijken?

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Fer gaat ook voor 5 toch? Met een 1-jarig contract.

Ik weet niet of 4,5 te veel is voor Sigthorsson maar op dit moment zou ik denken dat hij zich wel kan ontwikkelen tot een speler die minstens het dubbele waard is

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina