Draag nu ook sinds acht jaar een bril. Ogen waren altijd al wat minder (kon het bord op school nooit echt goed lezen) maar ben pas aan de bril gegaan toen ik rijlessen kreeg. Ogen waren destijds iets van -0,75 en ik was ook van plan om de bril alleen tijdens het rijden te dragen. Destijds toen zo een beetje de goedkoopste bril bij Hans Anders gekocht. Na enkele maanden kwam ik er toch achter dat het best wel fijn is om alles goed te kunnen zien dus ik ben mijn bril toen steeds vaker gaan dragen.
Maar omdat het zo een goedkope bril was ging die snel een keer kapot en ben toen ook naar de Pearl gegaan. Je betaald er wat meer voor maar je hebt dan ook gewoon een fatsoenlijke bril. Heb op het moment een Ray Ban en incl de best mogelijke glazen was ik iets van €400 kwijt ofzo. Koop meestal om het jaar een nieuwe bril en €200 p/j heb ik zeker voor mijn ogen over. Zou zoals vele hier zeggen beter kijken of je ergens anders op kunt bezuinigen
Heb btw nog nooit lenzen geprobeerd dus hoe die in verhouding met een beril zijn weet ik niet
Laatst bewerkt: 31 aug 2011