Het Grote Voetbalshirt Topic [deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ferron, 12 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Voor 20 shirts betaal je 82 pond aan verzendkosten (net gekeken), you do the math. :+

2. coenpsv

coenpsv Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga denk ik bij jerseyinstock bestellen, maybe 5 tenuetjes ofzo, is maar 8 euro per shirt+broekje!

3. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    had 14 augustus besteld:
    kreeg net 2 mails van 9footballshirt .. 1 met dat de status van m'n order is geupdate naar shipping. 2e dat ze een track&trace code geven waarmee je je zending kan volgen

** I have sent YOUR ORDER***On * 23 Aug ***VIA DHL GLOBAL MAIL FROM THAILAND .
    Package register Number = (xxx)
    SHIPPING TIME ABOUT 8 - 13 BUSINESS DAYS .depending your customs .
    **Please allow around 2 weeks for delivery, and if you dont receive your purchase by then, please contact me so that I will go to notice post office.
    We appreciate your business +Fast Payment! Quick Response!
    GOD BLESS YOU AND YOUR FAMILY =) ... HAVE A NICE DAY ...

:D

kijk ik op de deutsche post site, staat er al dit:
    The item arrived at the International Logistics Center Frankfurt on Aug 26, 2011.

4. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Had hetzelfde, ook 14 augustus besteld, ook zo'n mailtje en m'n shirt kwam deze middag aan:)

5. NvU

NvU Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is idd een goede! die broekjes mis ik echt bij footballkitstore! zeg ff als je ze evt hebt. of het goede kwali is!

Laatst bewerkt: 27 aug 2011
  6. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    als iedereen die wat bestelt nou is een foto post en daarbij vermeld wat de kosten waren, website, levertijd en een indicatie van de kwaliteit wordt dit topic misschien nog is wat. Nu zijn we al 13 pagina's verder met alleen maar vragen

7. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Heb net mn Barcalona broekje binnen gekregen. Kwaliteit is een beetje raar.. er zitten al wat draadjes los en de stof voelt heel erg raar aan. Echt zwembroeken stof, had dit anders verwacht dus weet niet of het hoort. Hieronder een paar foto's.

8. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    niet geheel onbelangrijk, waar had je hem besteld? :+

9. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Ahja :+ Soccertriads. Had m deeee... 16e besteld. Moet alleen nog t Barca shirt en Spurs shirt krijgen.

Laatst bewerkt: 27 aug 2011
  10. nickh90

nickh90 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    24ste besteld bij 9footballshirt. Gister mailtje ontvangen dat de bestelling nu ergens in Frankfürt ligt..

Heb ook een shirt van PSV 10/11 besteld op thesoccershirtstore.com. Voordat ik op vakantie ging stond de status op processing en nu op pending. Kortom hij is weer gezakt in 'rang'.. Hoe kan dit?

11. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die misschien weet of er een site is waar ik het uitshirt van Indonesië kan bestellen? Denk eigenlijk niet dat er überhaupt sites zijn die hele goede namaakshirts van Indonesië maken, maarja:+

12. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Laatst bewerkt: 29 aug 2011
  13. nickh90

nickh90 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij hebben ze bij 9footballshirt zonet een record gevestigd. De shirtjes zijn de 24ste verzonden en ze zijn vandaag al binnen. Niet normaal. Binnen 6 dagen!

Had nog wel een vraagje. Zoals je 2 posts hierboven (van mij) kunt lezen is de betaling bij thesoccershirtstore niet helemaal goed gegaan. De eigenaar (James) mailde mij dat ik het geld moest laten terugstorten en dat ik dan op een andere manier kon betalen.

Nou kan ik echter bij moneybookers geen emailadres vinden en mijn klachten staan ook niet bij de faq. Wat moet ik nu doen?

14. NvU

NvU Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik heb wat mail contact gehad met de eigenaar van www.jerseyinstock.com.
    Maar daar geld een regeling dat als je 10+ shirts koopt dat je dan shirts+broekje +naam+nummer voor 19 dollar krijgt (13.15 euro) en verder geen verzendkosten betaalt.
    zonder bedrukking kan ook dan betaal je 17.50.

Misschien een idee voor mensen hier, om net als mij, gewoon met vrienden bestellen. Kan een stuk goedkoper uitkomen zeker ook doordat er hier een broekje bij zit!

15. nickh90

nickh90 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist alles ontvangen van 9footballshirt en het is echt 100% waar wat ze zeggen: De kwaliteit is niet van echt te onderscheiden. Mensen in m'n team dachten zelfs dat het een echt shirt was.

Ik had voor iemand anders echter ook een shirt+broekje gehaald en dat broekje valt heel raar bij hem. smal bij de taille, maar dan vallen de pijpen a.h.w. naar buiten in een v-vorm. Hebben meer mensen dit ervaren? Horen die broekjes zo te vallen of is dit gewoon een fout?

16. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    doe eens foto's als je shirtjes binnen hebt!!

hier mijn bestelling bij 9football, 14 augustus besteld, 30 augustus afgeleverd:

kwaliteit is gewoon weer prima, broekje past ook goed :thumbs:

17. nickh90

nickh90 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zal de foto's uploaden zodra ik thuis ben ;)

@ Mikecitybike, Bij mij hangt het broekje vanaf beneden heel erg naar buiten in een soort v vorm. Op jou foto lijkt dat ook zo, of niet?..

Edit: Als je het broekje draagt, lijkt het dan niet net een soort rokje? dat heb ik namelijk..

18. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    heb net ff aangedaan, maar zag niet iets raars ofzo. Sowieso, elke korte sportbroek heeft een hele andere vorm. Maar gebruik het om in te trainen, niet om uit te gaan :+

19. nickh90

nickh90 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Good point :p

Even for the record: Dat Frankrijk shirt is echt lelijk:p Zwart wit gestreept. Waarom niet het mooie blauwe thuis shirt?

20. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Blauw wit gestreept! :mad: En omdat hij gewoon tering gaaf is, heb hem zelf ook. Maar het thuis shirt is ook erg mooi inderdaad.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina