Ik schiet ze iedere keer dood.
Ik moest bij een missie een of andere zender zien te bereiken etc.
Daar in de buurt stonden allemaal gangsters en achter mij ook.
Ondanks dat ik easy speel, wat niet echt easy is, nog maar net aan de dood ontsnapt. Spannend gevecht.
Heerlijke game en hij heeft, kan nog iets veranderen als bosses klote gaan doen, wat mij betreft een permanent plekje in mijn collectie games.
Mensen die twijfelen aan een tweede PT: Gewoon doen. De kracht van deze game, en serie, ligt hem denk ik in het iedere keer op een andere manier aanpakken van de situaties. Ook het verkennen van je missiemogelijkheden is een belangrijk onderdeel wat op best wat verschillende manieren kan. Neem daarbij de speech mogelijkheden, beter dan ME imo, en je hebt een aardige reden het nog eens te proberen, maar dan op een andere manier.
De kracht ligt hem voor een groot deel ook in de gevolgen, keuzes en andere RPG elementen. Naast dat is het lang niet zo rechtlijnig als een Mass Effect 2Halo ODST of een dergelijke andere topper. Het heeft allemaal een doel in het spel, dat maakt het voor mij ook zo bijzonder.
Dus spelen die game.
Die Ony nog wat, met zijn 1.000 GS, die heeft het nu lekker makkelijk. Hoop dat die nog wel even door gaat en deze game niet weg doet, zonde, ondanks die 1.000 punten, waar het natuurlijk niet alleen om moet draaien.
Klik om te vergroten...