1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Deus Ex: Human Revolution [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 31 aug 2011.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ook niet. Als je veel explored buiten de missions om duurt de game best lang blijkbaar. Als je een tweede keer erdoorheen gaat gaat het een stuk sneller denk ik. Maar hoeverder ik kom, hoe meer ik denk dat een tweede playthrough niet leuk genoeg meer is. Verhaal en exploratie vallen dan al af en dan hou je in wezen alleen nog een shootertje over ...
     
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Klopt same here. Heb net alleen de 1ste missie over gedaan. Had namelijk in m'n 1ste playtrough iets te lang op sarif hoofdkantoor rondgehangen..... ;)

    Maar weet niet of ik hem nog een x ga doen. Heb namelijk alle zijmissies gedaan de 1ste x
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.120
    Leuk Bevonden:
    4.729
    Zo, nog geen enkele boss fight gehad en ik heb al de nodige side missies gehad.

    Totaal geen moeite ze te vinden, heb alleen een side missie verkloot van een of andere hoertje. :cool:

    Boeien, zie wel waar het afloopt. Zit onderhand al aan 10 uur denk ik.
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ja, had ik ook. Die ga ik ook nog eens overdoen en dan met veul geweld :)
     
  5. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Net 1e baas gehad, vind het echt wel een toffe game, maar weet niet of het nou de hele hype waard is en al die 9ens.. Amuseer me ermee maar het heeft niks nieuws vind ik, wat een game toch wel een beetje moet hebben voor het 'WOUW' effect
    Graphics zou je nieuw kunnen noemen want het ziet er wel echt super gelikt uit zeg en het verhaal is tot nu toe zeker leuk, maar het mist iets heb ik 't idee, of het komt doordat ik echt de hoogste verwachtingen had gekregen na alle reviews etc.
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Is het mogelijk om combat rifle ammo te kopen?
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    JA, in Hengsha bijvoorbeeld. Maar je vindt het genoeg in de wereld, bijvoorbeeld door het knockput slaan van guards...
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.522
    Leuk Bevonden:
    8.559
    Wow, die uitzichten vanuit gebouwen trouwens! :eek:
    De mensen die verder in de game zijn zullen vast wel weten welke gebouwen in specifiek bedoel. ;)
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Waar? Want daar dwaal ik nu. Maar de shop waar ik was had ze niet. Ik was bij de winkel in die vage stripclub wezen kijken.
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2011
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.120
    Leuk Bevonden:
    4.729
    Ik schiet ze iedere keer dood.

    Ik moest bij een missie een of andere zender zien te bereiken etc.

    Daar in de buurt stonden allemaal gangsters en achter mij ook.

    Ondanks dat ik easy speel, wat niet echt easy is, nog maar net aan de dood ontsnapt. Spannend gevecht.

    Heerlijke game en hij heeft, kan nog iets veranderen als bosses klote gaan doen, wat mij betreft een permanent plekje in mijn collectie games.

    Mensen die twijfelen aan een tweede PT: Gewoon doen. De kracht van deze game, en serie, ligt hem denk ik in het iedere keer op een andere manier aanpakken van de situaties. Ook het verkennen van je missiemogelijkheden is een belangrijk onderdeel wat op best wat verschillende manieren kan. Neem daarbij de speech mogelijkheden, beter dan ME imo, en je hebt een aardige reden het nog eens te proberen, maar dan op een andere manier.

    De kracht ligt hem voor een groot deel ook in de gevolgen, keuzes en andere RPG elementen. Naast dat is het lang niet zo rechtlijnig als een Mass Effect 2Halo ODST of een dergelijke andere topper. Het heeft allemaal een doel in het spel, dat maakt het voor mij ook zo bijzonder.

    Dus spelen die game. :thumbs:

    Die Ony nog wat, met zijn 1.000 GS, die heeft het nu lekker makkelijk. Hoop dat die nog wel even door gaat en deze game niet weg doet, zonde, ondanks die 1.000 punten, waar het natuurlijk niet alleen om moet draaien. :)
     
  11. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Er zijn er 2. 1 vlak bij de hideout van de harvesters. Maar beter investeren in de 10mm dat kan namelijk 1 vd sterkste wapens worden.... ;)


     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2011
  12. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik weet nu wie er World of Warcraft speelt(ik woon vlakbij Sneek dus pas maar op met wat je zegt! :+).

    Natuurlijk zal ik het spel nog wel spelen maar op het moment niet want ik moet nog steeds Banjo Kazooie Nuts & Bults uitspelen. :+
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    De 10 mm heeft bij mij een silencer, in nu ook mijn standaard gun vanwege de ammo.

    Waar vind ik de harvesters dan? :+
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.120
    Leuk Bevonden:
    4.729
    Jij woont vlakbij die MILF Friesinger toch? :+
     
  15. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Doe er een laser op en armor piercing upgrade. Gooi er 2 damage kistje bovenop. En jr hebt een killergun... ;)

    Hmmm tja uit m'n hoofd weet ik dat niet. Ik zal wel ff kijken vanavond voor je.
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    APU heb ik al trouwens. Die kreeg je in je eigen appartement en kon je toch alleen op de pistol gebruiken?

    edit:

    Die pet van Anonymous X haha _O_
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2011
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Tai Young Medical FTW ! :)

    Ik speel op normal en ga voor no kills & no alarms. Persoonlijk vind ik de game erg makkelijk. Heb nu al 10 praxis points over, kan al tijden niks meer oppakken, ondanks volledig uitgebreidde inventory, die zit gewoon geragged vol.

    Een tweede pt is niet zo spannend hoor. Als je, net als ik, de eerste keer alles verkent, heb je gelijk ook al alle mogelijke ingangen enzo gezien. Ik clear echt elke map inside out, ook als ik ergens al voorbij ben. Wil elk hoekje gezien hebben.

    Game krijgt van mij voorlopig een 8 ...
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2011
  18. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Tja, als je 'm op normaal speelt, vraag je er ook om een heel makkelijk te spelen. Speel maar op Hard, en je gaat zien hoe lastig het gaat worden. :cool:
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Yellow speelt op easy en vindt hem moeilijk. Er zijn veel mensen die op normal spelen en die vinden hem moeilijk. Ik vind hem op normal niet moeilijk. Hard lijkt me zeker goed te doen, afgezien van die bosses eventueel...
     
  20. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Tja, easy ga ik niet eens een game voor spelen. Damn. :{ Mja, hard is erg lastig bij AI soms zijn ze zo slim, dat er gelijk 4 achter je schieten. Probeer maar uit zal ik zeggen. :thumbs:
     

Deel Deze Pagina