De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 52]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 29 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ook man dit is leuk.
    Wie is beter, Ruud Boymans of Angelos Charisteas?

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Charisteas, die man heeft zijn land een EK bezorgd.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Zou Hyun-Jun Suk de topscorer van San Marino kunnen worden als hij die nationaliteit aan zou nemen?

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Competitievervalsing!

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik zeg nog verder. Nu stond hij bijna in de spits om nr 10 te maken.

Wel opmerkelijk. Als je naar landen als Duitsland en Engeland kijkt zijn het vaak diehard supporters terwijl er in Nederland huismoeders in het stadion zitten :)

6. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4

Ik heb het al eerder gepost in het andere topic maar dit vind ik echt spot on. Ik schaam me echt elke keer als ik naar het Nederlands elftal kijk en ik zie al die randdebielen verkleed zijn als melkmeisjes.

7. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Mij kan het NL elftal persoonlijk ook niet vaak boeien, omdat alleen op toernooien het er echt omgaat. De kwalificaties zijn meer een feit dan spannend met die makkelijke poultjes.

8. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Nah ben ik niet met je eens. Ook aan de andere kant zijn er genoeg randdebielen die naar voetbal komen kijken. Vind het alleen maar leuk om te zien dat nederlandse supporters er een feest van maken. Tuurlijk is er een verschl tussen fan en diehard supporter, maar ik heb tijdens de verloren finale toch ook menig meisje in huilen zien uitbarsten..
    Maar als dat gebeurt zijn het weer aanstelsters..

Beetje non argumenten dit allemaal.
    Het is nooit goed.. zal altijd gezeik zijn. Tis maar goed dat er een bear grylls is.

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Toch een paar dagen daarna weer keihard gaan feesten omdat we de finale hebben verloren.

10. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Are you serious? 8)

Denk niet dat dat de reden is.

11. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Gewoon liever Ajax kampioen dan Nederland wereldkampioen. Dat is volgens mij de mening van vele Ajacieden.

12. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    echte voetballiefhebbers dus =(

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Say what? Had liever het WK gewonnen, dan maar een jaar later die 3de ster...

14. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
  15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
  16. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Dan zijn jullie de 1e 2 mensen die ik gesproken heb die dat liever wilden. Maar als Nederland die finale zouden winnen maar Ajax zou dan tegen Twente verliezen zou je dat liever hebben dan andersom?

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Dat zou ik liever hebben. En jij bent de eerste die ik ooit zo heb horen praten over voetbal.

18. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4

Nederlands elftal speelde saai en inspiratieloos, lekker schoppen tegen alles. Ze verdienden het niet wereldkampioen te worden

19. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Me 2 ofcourse. Nederland heeft nog nooit een WK gewonnen man. Dat we er vorige keer al ZO dichtbij waren, hele land leefde mee, dat is prachtig.
    Ajax heeft al 30 keer de titel gewonnen, is leuk als je fan/supporter bent, maar toch is toch niet te vergelijken met een WK winnen.

En zelf buiten dat durf ik ook nog wel te zeggen dat ik liever zou hebben dat Ajax de champions league wint in een mooi toernooi dan een landstitel.

Speelde Ajax wel het beste voetbal dan?

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of jij Ajax de laatste jaren hebt zien voetballen hoor, maar daar werd ik vaker verdrietig van dan van het Nederlands Elftal.

Maar ik ga niet te veel over het WK praten, want ik krijg nou al een knoop in m'n maag xD Ik ben daar serieus een tijdje goed ziek van geweest 8)

En ik ging de maandag nadat Ajax kampioen was geworden gewoon weer naar m'n werk hoor :+

Terwijl ik m'n baas al gewaarschuwd had tijdens het Wk dat ik er niet zou zijn de maandag daarna 8)

Laatst bewerkt: 4 sep 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina