De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 52]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 29 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

Seh Guest

Ja, dat is denk ik de gevaarlijkste tegenstander. Je moet hopen op een gunstige loting, halve finale weer Duitsland - Spanje. Dan moet het te doen zijn.:)

2. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Amen_O_

En een dikke care naar alle gassies die nu weer gaan janken over het WK.

Spanje verdiende het veel meer te winnen dan Nederland, die alleen maar KUT voetbal speelde het hele toernooi.

Spanje wordt wel weer Europees kampioen. Enige speler die écht goed zijn bij Oranje zijn Robben en Sneijder

Laatst bewerkt: 4 sep 2011
  3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
  4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Man Nederland speelde veel overtuigender in de groepsfase dan Spanje! Die speelde alleen maar gelijk zeg. Die speelde echt geen mooi voetbal.
    Alleen finale waren we slecht en misschien de kwart finale. Maar om te zeggen dat Spanje het hele toernooi overheerste is echt complete bullshit :lol:

5. Seh

Seh Guest

Mensen die dat beweren hebben waarschijnlijk (net als ik overigens) amper wedstrijden van Spanje gezien tot de kwart/halve finales.

6. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4

Are you serious? Weet je nog Nederland - Japan? DAT WAS ZOOOOOOO SLAAPVERWEKKEND. Nederland - Denemarken was ook zo saai als maar wat, Nederland - Roemenië viel nog wel mee.

Maar blijkbaar ben ik de enige die objectief kijkt

7. Seh

Seh Guest

:lol:Discussiëren is niet aan jou besteed zo te zien.

8. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Denk dat t zal gaan tussen Spanje, Duitsland en Nederland.

9. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4

k:)

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Nee Spanje - Honduras was een hoogstaande pot.
    Echt met wat voor een argumenten kom jij? Beetje 1 wedstrijd er uit pikken.
    Spanje - Zwitserland was ook dra-ma-tisch van Spaanse zijde.
    Paraguay werd ook niet bepaald weggespeeld door De Grote Kampioenen. Dat was ook enorm matige wedstrijd.

Jij kijkt alleen naar de finale zo te zien.

11. Seh

Seh Guest

Wel leuk hoor, dat je je mening hier neer plempt. Maar als iemand een weerwoord geeft kun je het niet onderbouwen?

12. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Hoe kan ik op zo'n domme opmerking reageren?

13. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Oranje - Slowakije, waar ze bijna nog gelijkspelen. sorry voor dubbel

14. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oranje - brazilië, gekke wedstrijd _O_

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Snap je nu dat deze discussie zinloos is? Beide hebben geen fantastisch WK gespeeld.
    Maar tegen Slowakije hebben ze wel het spel gemaakt, de wedstrijd gedomineerd. Dat ze dan nog bijna een doelpuntje scoren komt door slecht verdedigen en niet de kansen afmaken.
    Slowakije is toch nooit de betere partij geweest?

Maarja deze discussie houdt toch geen stand als het enige wat je uitkraamt een wedstrijd is. 8). Je moet maar eens een paar wedstrijden van het WK terugkijken want volgens mij is het een beetje weggezakt bij je. Begin maar eens met Paraguay - Spanje, waar Paraguay een penalty miste en een buitenspel doelpunt onterecht zag worden afgekeurd. En toen scoorde Spanje laatste minuut ofzo. Zoiets heeft Nederland nooit meegemaakt behalve tegen Brazilïe. Dat was de enige wedstrijd waar ze minder waren (excl. finale).

16. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind gewoon dat Spanje een beter WK heeft gespeeld dan Oranje (hoewel dat niet zo moeilijk is) Ik vind ook dat Duitsland beter heeft gespeeld dan Spanje en Nederland maar die waren eruitgeknikkert door Spanje.

Enne: over Slowakije, hoor je wat je zegt? Je doet overkomen alsof het een hele knappe prestatie is om te domineren tegen fucking Slowakije.

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dus? Dat is iets wat Spanje niet gedaan heeft tegen landen van het niveau Slowakije.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    8)

Nee het is moeilijk domineren tegen Zwitserland.
    O wacht, daar heeft Spanje zelfs van verloren!

19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    SammyR is wereldkampioen onzin uitkramen. Wat een onzin zeg. Kwalitatief was het hele WK matig, van ieder land. Alleen Duitsland heeft echt aantrekkelijk voetbal gespeeld. Ik ben een Ajacied, maar de Nederlandse competitie stelt gewoon niets voor. Op wereldniveau ben je een lachertje. En het Nederlands Elftal doet echt mee met de grote jongens. Zo'n WK vind ik veel belangrijker. Je krijgt maar 1 keer in de 4 jaar de kans. Ook voor spelers is zo'n titel de kroon op hun carrière, belangrijker dan een Champions League. Het zou allemachtig mooi geweest zijn als Nederland wereldkampioen was geworden. Dat is echt uniek. Een kampioenschap van Ajax is mooi, maar niet uniek. Dus een wereldtitel had ik wel mee willen maken. Het zou een hele ontlading zijn, het hele land op zijn kop. Zoiets zou je maar 1 keer meemaken, en het is net niet gelukt. Dat Ajax op den duur weer een titel pakt is een kwestie van tijd. Minder bijzonder in mijn optiek.

20. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Dus? Het kan gebeuren dat Spanje is dramatisch speelt één wedstrijd op een WK, maar bij Nederland was dat elke wedstrijd. Ik heb geen één wedstrijd gezien dat ik het leuk vond om ernaar te kijken.

Het is ook een kwestie van tijd dan Oranje weer eens een WK wint of een EK wint (hopelijk met minder walgelijk voetbal dan op het afgelopen WK)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina