De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 52]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 29 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nederlanders dossen zich altijd uit bij dit soort dingen, voetbal, schaatsen het maakt allemaal niet uit. Ik zie andere landen ook geen hele oranje campings bouwen tijdens een WK/EK, of een zeer populaire Holland House creëren tijdens de Olympische Spelen.

2. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0

:+

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Dat is ook zoiets ja :p
    Bij USA telt alleen winnen en strijd. Dan was die finale toch fantastisch :+

4. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Hahahhahha
    \o/

5. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Idiots :emo:

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    :lol:

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dit is passie. Idiots zijn die mensen die zich met carnaval verkleden ;)

8. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    8). Wat een discussie.

Volgens mij is het bij elk land wel zo dat ze zich volledig aankleden met de raarste fratsen. Waarschijnlijk iets met trots of zo te maken :+.

9. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Vind het alleen maar mooi, als we al geen eens meer gek doen op dat soort momenten en maar alleen maar moeten denken aan hoe saai we moeten zijn om ''normaal'' te zijn. Screw it! Ben juist trots op me landje als ik praat over hoeveel gekken er rondlopen op dat soort evenementen.

Als ik wel één ding mooi vind aan me internationale groep hier is dat iedereen met een leuke avond gewoon lekker gek doet en het zo memorabel en gezellig mogelijk maakt. Of met me Dutchies de raarste maar mooiste dingen heb meegemaakt.

10. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    QFT

Waarom zou je je schamen voor onze supporters? Who cares wat de rest van ons vind. Is toch heerlijk met z'n allen een mooie sfeer maken, en een gezellig avond hebben. Ik word altijd zo moe van mensen die anderen veroordelen omdat ze niet "Normaal" zijn. :F:

11. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Het ergste is dat het nog geen eens een mooie sfeer is. Het is altijd doodstil in het stadion en zang maakt als niks anders sfeer.

12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    En vuurwerk :).

Weet nog een filmpje dat een gozer een fakkel vasthoud bij het nederlands elftal. Komen er stewards en die vent moet mee, gaan die gasten iets zingen over stadionverbod. Hoe triest. Ff het filmpje zoeken :)

Edit: Gevonden

Laatst bewerkt: 5 sep 2011
  13. Seh

Seh Guest

Vuurwerk is gewoon gevaarlijk in een stadion, aangezien er een hele hoop debielen op voetbal afkomen... Leuk hoor zo'n fakkel, maar vervolgens is wel je jas verrot of heb je een flinke wond aan je been door een grapjas die een nitraat in het vak gooit.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ja ga jij ff een fakkel met een nitraat vergelijken 8).

15. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Knalvuurwerk ben ik ook niet echt voor. Maar fakkels en rookbommen vind ik altijd vet en is ook niet zo heel gevaarlijk.

16. Seh

Seh Guest

Hij zegt toch vuurwerk? Wist ik veel dat het alleen over fakkels ging. Vaak zat dat er van die paupers knalvuurwerk meenemen om stoer in de gracht, of in sommige gevallen in een vak te gooien.

Niet zo heel gevaarlijk, onder zo'n vlag die je over je kop moet gooien stik je zowat. Regelmatig meegemaakt in de Kuip en ik heb er echt een schurft hekel aan gekregen, weet niet of je ook nog brandwonden e.d op kunt lopen maar heb toch al minstens 3 keer een jas weg kunnen gooien nadat er zo'n retard met een fakkel bij me in de buurt stond.

Voorop op het veld vind het altijd wel oke, of helemaal vooraan in de vakken. Maar voor de rest mogen die dingen van mij echt compleet verboden worden (of blijven, weet de exacte regels niet).

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nitraten zijn voor mietjes! Je moet oefengranaten hebben :)

18. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net zoals in de Arena?

19. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Wat een grap :emo:

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Nee 'You'll never walk alone' is geweldig verzonnen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina