1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 11 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 14 mrt 2011.

  1. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2

    Koop Heskey man die is echt baaaas! Als CB zou Rob Jones van Sheffield Wednesday kopen die man is echt baas hij is 6'7'' lang !
     
  2. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom gebruik je dat lettertype Daz! My eyes!
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Denk een Ctrl-C Ctrl-V'tje vanuit Word. :9
     
  4. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Ben al een tijdje bezig met dit team, speel zo af en toe een paar potjes. Maar vond het wel een leuk idee van Daz, dus dacht laat ik mijn Manager Mode ook even "showen". Format genakt van Daz zoals je kan zien (thanks :+)

    Team & Info
    Team: Southampton
    Competitie: NPower Championship (vorig seizoen gepromoveerd
    Sterspeler: Romelu Lukaku
    Formatie: 4-3-3 (1 CAM, twee CM)
    Difficulty; World Class
    Board Difficulty; Legendary

    Transfers
    In:

    K. Gibbs - 22 - 78 LB – Free Agent <> Southampton.
    Value: €5.700.000 - Transfer: €0
    Offered Wage: €10.900
    Extra; Beetje raar dat hij erbij stond als free agent, maar kon het niet laten hem een offer te doen en hij accepteerde ook nog.

    R. Lukaku 18 - 74 ST – Anderlecht <> Southampton.
    Value: €6.900.000 - Transfer: €10.500.000
    Offered Wage: €25.400
    Extra; Ben helemaal fan van Lukaku dus ik moest hem gewoon hebben. Bijna al mijn geld eraan uitgegeven, maar ik heb hem gelukkig en hij scoort tot nu toe elke wedstrijd.

    J. Livermore - 21 - 68 CM – Tottenham Hotspurs <> Southampton.
    Value: €1.800.000 - Transfer: €1.600.000
    Offered Wage: €8.700
    Extra; Had nog een extra mannetje nodig voor op het middenveld en dit was een van de weinige die mijn club wou joinen. Blijkt echt een toppertje te zijn, dus ben er zeer content mee.

    N. Madonna - 25 - 66 RM – Free Agent <> Southampton.
    C. Gueye - 24 - 65 RB – FC Metz <> Southampton.
    M. Mitrovic - 19 - 63 ST - Free Agent <> Southampton.
    D. Demme - 19 - 57 CAM - Free Agent <> Southampton.

    Team

    --------------------- B. Białkowski --------------------
    C. Gueye ----- José Fonte---- D. Seaborne ----- K. Gibbs
    -------- J. Livermore --------------- M. Schneiderlin ----
    ----------------------- A.Lallana ----------------------
    A. Oxlade-Chamerlain ---------------- J. Puncheon ------
    ----------------------- R. Lukaku ----------------------

    Opstelling:
    GK – B. Białkowski (59.)
    RB – C. Gueye (65.)
    RCB – José Fonte (69.)
    LCB – D. Seaborne (63.)
    LB – K. Gibbs (78.)
    RCM – J. Livermore (68.)
    CAM – A.Lallana (C) (71.)
    LCM – M. Schneiderlin (65.)
    RW – A. Oxlade-Chamerlain (64.)
    ST – R. Lukaku (74.)
    LW – J. Puncheon (69.)

    Bank:
    LB – J. Mills (63.)
    RB – F. Richardson (63.)
    CM – R. Chaplow (64.)
    CM – G. Genevier (67.)
    RM - N. Madonna (66.)
    ST - J. Forte (63.)
    ST – M. Mitrovic (63.)

    Wedstrijden so far

    NPower Championship Competitie
    1. Southampton 42 Points
    16G 14W 0D 2L
    2. Wigan Athletic 36 Points
    3. West Brom 35 Points

    Europa League Group Stage
    1. Sparta Praha 7 Points
    2. SC Freiburg 6 Points
    3. LOSC Lille 5 Points
    4. Southampton 4 Points
    4G 1W 1D 2L
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2011
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Zo, zit in de trein onderweg naar huis, straks ff verder met Fifa dus.

    Leuke reacties ook! Reuj; lettertype pakte ik omdat ik het wel goed vond staan. Heskey zal ik even checken, heb eigenlijk geen spits nodig. Bruma zou kunnen, maar alleen als het een directe versterking is en zal groeien in de toekomst. (dat laatste zit wel goed denk ik)

    Shittu zal ik inderdaad in de basis zetten. Volgens mij was zijn passing erg slecht en die andere heeft ook slechte passing. Ik wilde een goede opbouwer dus vandaar. Zag wel een jonge verdediger van Barca die erg goed was in passen en long kick als specialty. Echter was hij net bij Barca dus wilde hij niet.

    Ik ben trouwens echt te spreken over die aankoop van Anderlecht op het middenveld, Kouyate; wat een BAAS!

    Leuk dat je ook mee doet Gilles. ;)
     
  6. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je eigenlijk een apart topic maken boys

    leuk om te lezen, en leuk dat jullie niet met een barca spelen ofzo ;)

    op fifat.be komt er in fifa12 een interactief spel met carriere

    Fifa12 Carriere **THE GAME**

    Daar gaan we met een aantal jongens een npower2 club pakken, en ieder krijgt zn eigen topic om zn carriere bij te houden. uit dat perspectief koppelen we er een spel aan.

    Iets voor jullie ?
     
  7. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Door de eerdere berichten ook weer zin gekregen in Carriere mode en zal het hier ook soms posten ..

    Team:
    Angers SCO
    Competitie:
    Ligue 2, Frankrijk
    Sterren
    Twee
    Match Difficulty:
    Legendary
    Half length:
    5 minuten
    Doelstelling:
    Top 7
    Board Difficulty:
    World Class

    Team

    GK: G. Mailicki 69
    RB: D. Leray 59
    CB: J. Hénin 67
    CB: N. Gillet 67
    LB: K. Djellabi 64
    RDM: D. De Freitas 63
    LDM: O. Auriac 67
    RAM: C. Keserü 66
    LAM: Renouard 65
    RS: H. Saivet 63
    LS: G. Charbonnier 64

    4-2-2-2 systeem .

    Subs
    GK: J. Hiaumet 55
    CB: M. Couterier 60
    RWB: Y. Deroff 60
    CAM: C. Diers 62
    CAM: D. Gómez 60
    LW: N. Florentin 64
    ST: L. Arnaud 63

    Transfers

    Nog niet plaats gevonden.
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Hmm, vraag me af of mijn Regular board setting te makkelijk is. Misschien had ik beter voor World Class of Legendary kunnen gaan.
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2011
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ga je hier ook nog mee door wanneer FIFA 12 verschijnt of niet? :)
     
  10. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik iig niet, maar gewoon leuk voor even. Eerste maand op school hoef je toch niets te doen ..
     
  11. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Uitslagen voorbereiding:

    Angers SCO - Feyenoord 3-0.

    Schitterende wedstrijd. White, een van m'n nieuwe aankopen, speelde geweldig door met z'n snelheid langs vele spelers te sprinten. Ook de andere spits Charbonnier speelde een goede wedstrijd en maakte 2 goede goals. Martins Indi kreeg al na 30 minuten rood, waarna Cabral achterin kwam te staan. Hierdoor vielen vele gaten achterin.

    Angers SCO - Valenciennes 2-0.

    Normale wedstrijd, die een verdiende winnaar kreeg. Maar niets bijzonders gebeurd.

    Club Brugge - Angers SCO 2-1.

    Club Brugge kwam al gauw op voorsprong, die ik moeilijk te boven kwam. Vele kansen gingen mis, toch was het Kebrusu die de 1-1 binnen schoot in de 80e minuut. Hiermee dacht ik dat het wel klaar was, aangezien Club Brugge naast de goal niets gecreeërd had. Echter maakte Club Brugge vanaf de aftrap de 2-1.

    Transfers

    In:
    GK: L. Létizi. Nice -> Angers SCO.
    Voor 80.000 euro komt deze 37-jarige doelman over. Mijn basisdoelman, nu wissel, was met 69 soms erg aan het klungelen. Een nieuwe doelman was dus erg nodig.

    LB: X. Collin. Montpellier -> Angers SCO.
    Ook deze linksback voor 80.000 euro weten binnen te halen. 35-jarige speler met 67 overall. Hij gaat echter op de rechtsback spelen, omdat ik daar een back van 59 heb staan.

    CB: A. Downes, free agent.
    Deze verdediger vooral gehaald voor de breedte en zodat ik nog wat verdedigers kon verkopen. Had er namelijk erg veel van rond de 58 enzovoort, die gewoon weg moesten. Downes heeft 60 overall en in de lucht komt hij erg goed tot zijn recht. 25 jaren-oud.

    RB: J. Lowry, free agent.
    Ook hij voor de breedte gehaald. Zijn snelheid is 73 en dat ontbrak bij al m'n andere verdedigers, dat is de enige reden waarom ik hem heb gehaald. Hij is 23 jaar.

    ST: S. Payne, free agent.
    Deze spits heeft een grote dynamiek, hij is overal in de voorhoede. Ook kan hij nog goed ballen afpakken in de voorhoede, wat voor veel dreiging en kansen zorgt. Het afmaken met deze speler is wel een stuk moeilijker. Hij is 18 jaar oud.

    ST: A. White, free agent.
    De speler waar ik tot nu toe het meest tevreden over ben. Hij is erg snel en loopt vele spelers er uit. Zeker in de Ligue 2 zal dit een gevaarlijke speler zijn, aangezien daarin weinig spelers zijn die met z'n snelheid mee kunnen.

    Uit:

    Vele spelers, ga ik niet allemaal vertellen.
    Wel kan ik vertellen dat ik al aan 3.4 miljoen aan transferinkomsten heb. Ik begon met een startbedrag van 900.000 euro.
     
  12. Marvilliosa

    Marvilliosa fanfreakintastic

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk om te lezen dit allemaal :)
    Zou inderdaad een apart topic voor gemaakt moeten worden :0
     
  13. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Waarom ligt echt al 3 weken die schijtserver van EA er uit!?
     
  14. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel gewoon gerust Clubs hoor?
    Denk dat het aan je zelf ligt ..
     
  15. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij doen de servers het ook de helft van de tijd niet. Vooral overdag zijn ze vaak niet beschikbaar bij mij.
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Oké, inmiddels weer verder gegaan met QPR;

    League Cup
    QPR - Brentford; 3-1 (Hall, Routledge, Castaignos)
    Vrij makkelijke wedstrijd, kopte al gauw uit een corner raak met centrale verdediger Hall die goed voor z'n man kwam en hem binnen knikte. Daarna vrij rap de 2-0 gemaakt door een counter en koeltjes afgemaakt door Routledge die best aardig speelt. In de 75'ste minuut scoren zij de 2-1 na slecht uitverdedigen van mijn verdediging. Maar in de resterende 10 minuten mag Castaignos mee doen en scoort hij vlak voor blessure tijd de 3-1.

    Competitie
    Aug 14 Portsmouth - Q.P.R: 2-2 (2x Miller)
    Lastige pot uit tegen Portsmouth. Uiteindelijk is deze met veel moeite uitgespeeld mede dankzij uitblinker Miller die er twee in legde.

    21 Aug Q.P.R - Doncaster; 1-1 (Miller)
    Zeer slecht begonnen aan de wedstrijd. Door een fout van mijn verdediging zo de bal in de 4'de minuut aan de tegenstander gegeven die hem vrij eenvoudig intikte; 0-1. Daarna gevochten als beesten en dat resulteerde in de 60'ste minuut in de 1-1 gemaakt door Miller. Daarna was het heen en weer voetbal, zeker toen ik hem op Aanvallend zette. Maar het mocht niet baten, ik kwam er niet doorheen.

    28 Aug Milwal - Q.P.R.; 0-1 (Taarabt)
    Matige wedstrijd. De meeste spelers van mij waren nog vrij moe. Hiervoor moest ik ook met wat bank spelers beginnen in de basis. Met veel moeite uiteindelijk na een individuele actie van Lamela een penalty gekregen die benut werd door Taarabt.

    -------------------------------------------------------------------------------------
    Na 4 speelrondes sta ik met Q.P.R. op plek 5. 4 gespeeld, 2 gewonnen, 2 gelijk. Nummers 1 en 2 zijn Burnley en Leeds United, Burnley dat alle 4 de duels heeft gewonnen (net als Leeds) maar als verschil 8 treffers heeft gescoord en 0 (!) tegen. Die moet ik dus gaan pakken wanneer ik tegen hun ga spelen. Ik moet het doen met 8 voor, 3 tegen.

    -------------------------------------------------------------------------------------
    Toch heb ik nog één aankoop gedaan; T. Courtois, keeper van RC Genk stapte over voor een bedrag van €1,200,000 waar hij exact €1,000,000 waard was. Jonge keeper, 18 jaar pas en een rating van 68. Hij heeft overigens een contract van 4 jaar getekend. Dit doe ik vooral met het oog op de toekomst, graag wil ik een 'jonge' doel man die kan doorgroeien op de bank als tweede keeper. Hiervoor had ik een 32 jarige keeper op de bank zitten, die zit nu bij de reserves.

    Overigens zoek ik nog een goede linker middenvelder! Zat te denken aan een type Theo Janssen. Met Taarabt als spelmaker en nummer 10, dus Taarabt naar voren en Kouyaté als krachtige beer rechts daar achter op het middenveld.
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2011
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Zo, weer een update:

    League Cup
    Lincoln City - QPR 1-4 (2x Vaagan, 2x Smith)
    Makkelijke wedstrijd, tegenstander afgedroogd.

    Competitie
    QPR - Leichester 3-1 (2x Smith, Miller)
    Leichester stond één plaats boven mij dus moest ik ze wel pakken natuurlijk in eigen huis.
    Echter kwam ik vrij rap op 0-1 achter en heb ik de gehele eerste helft tegen een achterstand aangekeken. In de tweede helft wat aanvallender gaan voetballen en dat resulteerde al gauw in een 2-1 voorsprong door twee keer Miller, die rechtsbuiten voetbalt. Wat een held, is vrij oud geloof ik maar snel, behendig en scoort nu geregeld goals. In de blessure tijd maakte Miller nog de 3-1 waardoor de winst in de pocket zat.


    Ipswich - QPR 0-2 (Taarabt, Faurlin)
    Gewoon gewonnen, niets bijzonders.


    QPR - Derby 6-1 (Gorkss, Miller, Routledge, Kouyaté, Castaignos,Smith)
    Wat een pot zeg! In de tweede helft vielen de goals als rijpe appeltjes en de laatste van Smith vond ik toch aardig tof. Jammer genoeg moet ik via de website me weer aanmelden voor een EA account oid en daar heb ik geen zin in.

    Leeds - QPR 1-2 (Smith, Lamela)
    Wedstrijd die fel begon, Leeds met al twee kopballen op de lat in de 5'de minuut, en in de 7'de minuut scoor ik met Smith op randje buitenspel! Taarabt met de steekpass in de 16, drie spelers steken hun hand op maar het mocht niet baten en ik prikte de 0-1 binnen. Daarna scoorde ik de allerlelijkste rebound goal ooit met Lamela en in de 80'ste minuut scoren zij nog 1-2.

    Ik sta nu overigens tweede met 20 punten. Op plek 1 staat Crystal City met 21 punten.
    Ik weet trouwens niet of ik te lang door ga met deze 'samenvattingen' posten, denk dat ik het wel weer in Fifa 12 zal doen, tenzij jullie het tof vinden om te lezen natuurlijk.
     
  18. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Nu fifa12 bijna komt wil ik eens wat truckjes onder controle krijgen. Welke zijn effectief en eenvoudig om mee te beginnen? Ik kijk wel naar die filmpjes op YouTube maar vind niet de trucks die de meeste online gebruiken.
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Berbaspin (naar voren en dan naar links/rechts met (RS) + (LT); 4-sterren)
    [yt]O1TTNZIiwmA[/yt]

    Ronaldo chop (schijnschot + (LT) naar links/rechts; 5-sterren)
    Je kan hem ook doen door twee keer schuin naar achter (links of rechts) te doen met (RS) + (LT), maar schijnschot versie is beter omdat je dan verschillende hoeken in kan
    [yt]xZMwa5H8IbY[/yt]

    Schaar en sleep-beweging (half rondje met (RS) en daarna naar rechts/links met (RS), en + (LT) natuurlijk; 2/3 sterren)

    Roulette (rondje met de (RS) + (LT) ingehouden; 3-sterren)
    [yt]_ctVKWN6r94[/yt]

    Ik gebruik vooral de Berbaspin en Ronaldo Chop. Roulette werkt soms ook goed, als je recht op de tegenstander afgaat.
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2011
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Heerlijk filmpje, muahaha _O_

    [yt]-_Nj2KaVdG4[/yt]
     

Deel Deze Pagina