Oké, inmiddels weer verder gegaan met QPR;
League Cup
QPR - Brentford; 3-1 (Hall, Routledge, Castaignos)
Vrij makkelijke wedstrijd, kopte al gauw uit een corner raak met centrale verdediger Hall die goed voor z'n man kwam en hem binnen knikte. Daarna vrij rap de 2-0 gemaakt door een counter en koeltjes afgemaakt door Routledge die best aardig speelt. In de 75'ste minuut scoren zij de 2-1 na slecht uitverdedigen van mijn verdediging. Maar in de resterende 10 minuten mag Castaignos mee doen en scoort hij vlak voor blessure tijd de 3-1.
Competitie
Aug 14 Portsmouth - Q.P.R: 2-2 (2x Miller)
Lastige pot uit tegen Portsmouth. Uiteindelijk is deze met veel moeite uitgespeeld mede dankzij uitblinker Miller die er twee in legde.
21 Aug Q.P.R - Doncaster; 1-1 (Miller)
Zeer slecht begonnen aan de wedstrijd. Door een fout van mijn verdediging zo de bal in de 4'de minuut aan de tegenstander gegeven die hem vrij eenvoudig intikte; 0-1. Daarna gevochten als beesten en dat resulteerde in de 60'ste minuut in de 1-1 gemaakt door Miller. Daarna was het heen en weer voetbal, zeker toen ik hem op Aanvallend zette. Maar het mocht niet baten, ik kwam er niet doorheen.
28 Aug Milwal - Q.P.R.; 0-1 (Taarabt)
Matige wedstrijd. De meeste spelers van mij waren nog vrij moe. Hiervoor moest ik ook met wat bank spelers beginnen in de basis. Met veel moeite uiteindelijk na een individuele actie van Lamela een penalty gekregen die benut werd door Taarabt.
-------------------------------------------------------------------------------------
Na 4 speelrondes sta ik met Q.P.R. op plek 5. 4 gespeeld, 2 gewonnen, 2 gelijk. Nummers 1 en 2 zijn Burnley en Leeds United, Burnley dat alle 4 de duels heeft gewonnen (net als Leeds) maar als verschil 8 treffers heeft gescoord en 0 (!) tegen. Die moet ik dus gaan pakken wanneer ik tegen hun ga spelen. Ik moet het doen met 8 voor, 3 tegen.
-------------------------------------------------------------------------------------
Toch heb ik nog één aankoop gedaan; T. Courtois, keeper van RC Genk stapte over voor een bedrag van €1,200,000 waar hij exact €1,000,000 waard was. Jonge keeper, 18 jaar pas en een rating van 68. Hij heeft overigens een contract van 4 jaar getekend. Dit doe ik vooral met het oog op de toekomst, graag wil ik een 'jonge' doel man die kan doorgroeien op de bank als tweede keeper. Hiervoor had ik een 32 jarige keeper op de bank zitten, die zit nu bij de reserves.
Overigens zoek ik nog een goede linker middenvelder! Zat te denken aan een type Theo Janssen. Met Taarabt als spelmaker en nummer 10, dus Taarabt naar voren en Kouyaté als krachtige beer rechts daar achter op het middenveld.
Laatst bewerkt: 6 sep 2011