1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 38]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 4 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    :lol:
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Knap hoe deze jongen zichzelf in twee dagen afschrijft, door zichzelf zó enorm aan te stellen met zijn overdreven en zielige gedoe. Niemand neemt hem zometeen meer serieus :+.
     
  3. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    ''en hij heeft een hekel aan het Nederlands elftal (zijn woorden).''

    Ik heb geen hekel aan het Nederlands elftal, ik heb een hekel aan die gasten die doen wat ik net zei.
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Makkelijk om te zeggen, als je zelf eerst met slecht- (of niet-)beargumenteerde willekeurige opmerkingen gaat gooien. Pannenkoek :lol:.
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Je geeft zelf al aan dat je enorm subjectief bent, dus waarom noem je de rest dan zo?
     
  6. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4

    Omg, wat kunnen mensen hier totaal niet objectief kijken bij Oranje. Wat erg zeg. Ik kijk zelfs nog objectiever als Ajax speelt.


    Eerst had ik geen hekel aan de Oranje supporters, maar dat is deze week en die ene keer dat ik erheen ging steeds meer geworden.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kijk eens in de andere thread. Zijn genoeg op en aanmerkingen over het spel en Oranje zelf.
    Gaat al jaren zo. Als de clubs spelen is het 20x zo erg. Juist met Oranje is iedereen objectief.
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Iedereen is altijd vrij negatief zelfs over Oranje.
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Bah, Oranje. Ik heb er helemaal niets mee. Nu wel iets meer, doordat Strootman er nu ook (en Pieters) bij zit, en Sneijder een held is. Maar voor de rest, nee, moet er helemaal niet van hebben. Vind het daarom ook nóg kutter dat er door die lame internlands nooit competitie gespeeld mag worden in dezelfde week. Alleen WK's (EK's ook wel) vind ik gewoon tof, omdat je dat maar eens in de vier jaar meemaakt, en het één groot feest is in de stad. En naast Oranje, er sowieso heel de week voetbal op TV is.

    Ik kan er alleen niet tegen als er iemand zich continu overdreven gaat zitten aanstellen over zoiets kleins. Maarja.
     
  10. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Mij interesseert het ook geen ruk. Alleen toernooien volg ik, voor de rest zal het me een worst wezen. Idd gewoon kut dat de competitie stil ligt :+ Al is een zondagje vrij soms ook wel lekker...
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ben zelf maar een kwart Nederlander, maar het maakt mij niet uit wie er speelt als WE maar winnen :)
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik ben het met alles eens, alleen verveel ik me echt kapot op zondag als er geen eredivisie is. Dat is gewoon mijn standaard zondag, 's middags eredivisie :+.
     
  13. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja, maar als je het doordeweeks en zaterdag al druk hebt, is het wel lekker als je een zondagje ff rustig aan kan doen en niet naar een of andere flutstad of de Kuip moet :+ Aan de andere kant heb ik daar wel altijd ontzettend veel zin in, en vind ik een voetballoos weekend jammer :+ Vreemd eigenlijk...
     
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een vlucht uit de realiteit. :+
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Of naar ;)
     
  16. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat een kut regie zeg man
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Verkeerde deeltje. ;) Hier moet je zijn!
     
  18. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Eindelijk speelt ado dit keer op een zaterdag en dan ook nog eens om 19:45. Sfeer is dan altijd 100x beter. Het is helaas wel RKC maar die mogen we niet onderschatten :)
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Mind is full of fuck.

    Btw, dat nummer in 'Ik zoek dit nummer' was 'm niet?
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja dat is hem. Thx! Hoe had je hem gevonden?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina