Ben erg positief over wat ik heb gespeeld. Draaicirkel is idd best groot, maar dat heb ik liever dan een voertuig die bijna om zijn as draait. De besturing is daardoor best los (het voelt als een strandbuggy aan waarmee je over zand rijdt en lijkt ook op de racegame Ironman), waardoor het accuraat schieten niet altijd gemakkelijk is wanneer je als een bezetene links en rechts vuur ontwijkt. Maar eigenlijk is dat ook niet erg, je schiet immers vanuit een auto en niet met een wapen vanaf de heup. Ik vind het eigenlijk allemaal super stoer wat ik zie. In de trial rij je op en neer op hostages te redden en tegelijk tanks en wat allemaal meer tegen te houden als ze het dorp gaan bestoken. De graphics zijn ongelofelijk knap gedaan met ontzettend veel details. En er zitten physics in de game... dus als je door een schuur heen beukt aan de linkerzijde, dan stort dat gedeelte in. Beuk je daarna door de rechterzijde, dan stort het hele gebouw in, inclusief schutters in de nok. En: turbo boost ftw! Lange dust trail achter je kar en dan met een jump over een tank terwijl je een special af laat gaan.
Ik vind het allemaal erg veel weg hebben van de "Strike" serie (o.a. Jungle Strike), maar dan op vier wielen. Het helikopter gedeelte begint juist net
na de trial, wat een beetje jammer is. Ook jammer dat er maar 1 karakter selecteerbaar was in de trial. Maar tegen die tijd was ik al helemaal verkocht. Voor dit soort games geef ik graag mijn punten uit.
Vanavond meer spelen en wie weet ook some co-op chaos.
EDIT: Dat er geen brightness optie in de game bestaat, is idd een beetje knullig. Maar waarom moet je dan bij elke game de televisie opnieuw instellen? Is er iets mis mee met je lcd dan?
Klik om te vergroten...