1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Luukiee09, 16 mrt 2011.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Er komt toch nog een game die op Crimson Alliance lijkt? Maar dan met Hunters dacht ik die op Japanse character lijken?

2. Redje

Redje Mafketel 1ste klas

Leuk Bevonden:
    0
    Crimson Alliance is dat eigenlijk wat?

Als je de trial speelt krijg je dan achievements?
    Niet dat ik bv. 5 punten krijgen en vervolgens het spel niet leuk vind.
    Die Arcade Room heeft dat ook.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Voor trials krijg je nooit achievements.

4. Redje

Redje Mafketel 1ste klas

Leuk Bevonden:
    0
    Dat dacht ik van die arcade Game Room zooi ook.
    Je start hem op gelijk een achievement.
    En vervolgens mag je arcade kasten kopen.
    Zit je met 5/200 oid, geen drama maar ik heb dat liever niet.

Het verkoop systeem lijkt erg op Crimson, basis is gratis maar characters moet je kopen.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dan zou het idd anders kunnen zijn. Anders download je hem en probeer je het ff met een andere account?

6. Redje

Redje Mafketel 1ste klas

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan ik ook proberen natuurlijk.

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik volg de game al sinds 2004-2005 ofzo, toen het nog een indie game was. 8) Het is nog net geen DNF.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het wordt gewoon een Fez Forever ;)

9. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
  10. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Laatst bewerkt: 15 sep 2011
  11. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Viel wat tegen eigenlijk. Keek er al tijdje naar uit, maar m'n mening na de trial is moah. Ten eerste hebben ze niet eens een brightness instelling in het spel... zo 1980 Ik ga niet voor elk spel m'n tv opnieuw afstellen, dit hoort gewoon in een game te zitten. Tweede vond ik de draaicirkel van je voertuig veel te wijd, bestuurt lang niet zo lekker dan menig ander soortgelijke game op xbla. Geen radar, dat in combinatie met de richtingaanwijzer die kut is als je achter een gebouw staat en je geen idee hebt waar je uiteindelijk moet zijn.

Maar voor de rest best leuk. Comic filmpjes stijl is cool, alleen zijn er teveel van dit soort games op xbla. Had net al Gatling Fears voor 400 MSP gehaald paar weken terug en die vindt ik kwa controlls beter.

12. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik ga het zo zien... download is best groot. _0/

13. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ben erg positief over wat ik heb gespeeld. Draaicirkel is idd best groot, maar dat heb ik liever dan een voertuig die bijna om zijn as draait. De besturing is daardoor best los (het voelt als een strandbuggy aan waarmee je over zand rijdt en lijkt ook op de racegame Ironman), waardoor het accuraat schieten niet altijd gemakkelijk is wanneer je als een bezetene links en rechts vuur ontwijkt. Maar eigenlijk is dat ook niet erg, je schiet immers vanuit een auto en niet met een wapen vanaf de heup. Ik vind het eigenlijk allemaal super stoer wat ik zie. In de trial rij je op en neer op hostages te redden en tegelijk tanks en wat allemaal meer tegen te houden als ze het dorp gaan bestoken. De graphics zijn ongelofelijk knap gedaan met ontzettend veel details. En er zitten physics in de game... dus als je door een schuur heen beukt aan de linkerzijde, dan stort dat gedeelte in. Beuk je daarna door de rechterzijde, dan stort het hele gebouw in, inclusief schutters in de nok. En: turbo boost ftw! Lange dust trail achter je kar en dan met een jump over een tank terwijl je een special af laat gaan. :D

Ik vind het allemaal erg veel weg hebben van de "Strike" serie (o.a. Jungle Strike), maar dan op vier wielen. Het helikopter gedeelte begint juist net na de trial, wat een beetje jammer is. Ook jammer dat er maar 1 karakter selecteerbaar was in de trial. Maar tegen die tijd was ik al helemaal verkocht. Voor dit soort games geef ik graag mijn punten uit.

Vanavond meer spelen en wie weet ook some co-op chaos.

EDIT: Dat er geen brightness optie in de game bestaat, is idd een beetje knullig. Maar waarom moet je dan bij elke game de televisie opnieuw instellen? Is er iets mis mee met je lcd dan? ;)

Laatst bewerkt: 16 sep 2011
  14. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Een voertuig moet gewoon bij zo'n game om zn as draaien. Voorbeeld van een game die dit perfect doet is Assault Heroes. Dit is de enigste manier om snel vuur te kunnen ontwijken. Bij deze game draai je gewoon te langzaam en rij je te langzaam om snel vuur te kunnen ontwijken. Ipv ontwijken rij je overal doorheen en hoop je dat je genoeg health hebt opgepakt. Echt goed ontwijken is er niet bij. Kan je bij een Gatling Gears of Assault Heroes ondanks de hectiek al het vuur wel ontwijken als je goed bent, dat kan je hier niet door de beperkte snelheid en wendbaarheid.

Elke game hoort een brightness instelling te hebben. Ik heb mn lcd voor films afgesteld, dus wat donkerder ingesteld zodat ik de beste zwartwaarden heb voor films. Bij games zet ik hem vaak een paar punten lichter via de instellingen van de game zelf. Dat er geen brightness instelling inzit is echt een fail, en ik weet 100% zeker dat ook hier een patch voor gaat komen, net zoals andere games dat ook hebben gekregen (ik noem bv een perfect dark, die het ook misste en ineens na heel veel klachten met een patch wel kreeg).

Het is een leuke game, maar door de gebrekkige wendbaarheid en beetje domme richtingaanwijzer (stuurt je om huisjes heen terwijl je ook had kunnen afsnijden, maar wil de aanwijzer je soms precies om een huisje heen hebben waardoor de richtingaanwijzer weer verspringt) is het wat mij betreft niet 1200 msp waard. Een Gatling Gears of Assault Heroes voor 800 en 400 msp heeft dan meer waarde. Dit is duidelijk een DOTW'je voor mij iedergeval. Hebben ze de game meteen ook ff gepatched, zodat het beter speelt :thumbs:

Laatst bewerkt: 16 sep 2011
  15. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    To each his own I guess. Ik denk dat Renegade Ops helemaal niet een Assault Heroes look-a-like probeert te zijn en voor een andere sub-categorie binnen het genre gaat. Voor mij is het dus appels met peren vergelijken. De games hebben in ieder geval gemeenschappelijk dat je in een auto rijdt en een machinegeweer afvuurt. :p

Over die pijlen: geen last van gehad, dit kan een brightness probleem aan jouw zijde zijn. De grijs/zwarte markers vallen inderdaad meer weg tegen de achtergrond als de rode markers, maar voor mij is het nog steeds duidelijk te onderscheiden tijdens het spelen. Een mini map zou leuk zijn, but I can manage without. Er is overigens wel de mogelijkheid om een grote map op te vragen.

16. Redje

Redje Mafketel 1ste klas

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Renegade Ops ook wel prima wegspelen eigenlijk.
    Sturen is even wennen in vergelijking met Gatling Gears maar went snel, je kan makkelijk rondjes om een tank draaien.
    Grafisch van een behoorlijk niveau ook en prima sfeer.

Nog niet gekocht maar dat komt later wel, eerst even wat andere games uitspelen.... :)

17. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik vind hem geweldig. Kan bevestigen dat de verschillende karakters (voertuigen) verschillende ratings hebben m.b.t. armor, health en nimbleness. Ik speel nu met Roxy en zij rijdt *echt* in een buggy. Snel, relatief kleine draaicirkel, maar flinterdunne armor. Ze heeft wel een air strike als super power. :D

Spel is nog best lastig als je de combo/points meter hoog wilt houden, vooral als je dood gaat en alle machinegun upgrades kwijt raakt. Op dit moment spaar ik voor de volgende upgrade combinatie: health regen, secondary weapon regen, quicker air strike en elite air strike (of hoe het ook heet).

Laatst bewerkt: 17 sep 2011
  18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  19. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Whaaaaaaaaaaaaaaaaa! _O_

20. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    :eek: Daaaaaaaaaaamn. Vette shit, eindelijk een vervolg op de beste xbla game. Instant buy :)

Deel Deze Pagina