Sticky Xbox 360 Algemeen (vragen/opmerkingen) [Deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 17 jan 2011.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    In Juli kocht ik een Panasonic plasma en ik heb een hele tijd lopen kutten met de settings, want ik was niet tevreden hoe een hoop games eruit zagen. Nou ben ik erachter gekomen dat dat puur te maken had met een setting op de 360 zelf. De HDMI color space, die stond op RGB en nu op YCbCr709 waardoor het een stuk beter is.

    Maar dan kom ik ook gelijk op de reference level, hij staat al die tijd op expanded maar hier las ik net dat dat niet voor plasma bedoeld is eigenlijk -->



    ALWAYS choose Standard as your Reference, unless of course you're connected to a PC monitor with VGA or DVI.


    http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=608195&page=10
     
  2. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Ik weet niet of ik in het goede topic zit, maari k heb net een nieuwe tv een sony bravia, alleen de kleuren zijn groen die rood horen te zijn. Het ziet er allemaal heel donder uit, kan iemand mij helpen?
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik heb sinds vandaag een matte Slim, de 4GB versie uiteraard.
    Nu moet er nog een HDD in, en ik verdom het om €100,- voor dat ding te betalen.

    Nu is mijn vraag, ga ik problemen ondervinden als ik er 1 van Ebay haal en deze thirdparty blijkt te zijn?
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bestaan die dingen dan ?

    Op Youtube staan wel een aantal filmpjes hoe je een oude HDD kunnen aansluiten op de "Slim".
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Op Ebay staan er een aantal.
    Ik vermoed zelf dat ik hiermee een Live ban riskeer, ivm third party.
    (Kan zijn dat ik gewoon para ben, maar goed...)
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Als de oude HDD alleen via een Flash kan werken dan zal dit ook het geval moet zijn met de "Slim".
    Een DVD-drive kan je ook niet even vervangen.
     
  7. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Als je hdmi color space niet goed staat, wordt het beeld veels te licht en is het niet scherp!!
    Zeeeeer belangrijk.




    Heb je de xbox met hdmi of componenten aangesloten? Heb je de kleuren van componentenkabel wel goed gedaan, de juiste kleur bij kleur?
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2011
  8. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Mede-xbw'rs..

    Afgelopen zomer heeft mijn xbox voor de 2de keer een RROD gehad. Ik had naar microsoft gebeld om m te laten repareren, maar dat koste me 90 euro. Het is nog steeds de eerste xbox 360 sinds de eerste release. Nu ben ik eigenlijk van plan om maar gewoon een nieuwe xbox 360 slim 250 gb te gaan halen.

    Echter vraag ik me af.. aangezien mijn oude xbox nu kapot is, hoe zit het dan met bestanden overzetten? Account lukt wel met recoveren waarschijnlijk en arcade games kan ik gewoon opnieuw downloaden als t goed is... maar hoe zit dat bijvoorbeeld met de save games?
     
  9. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.xbox.com/nl-NL/live/transfer
     
  10. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
  11. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    graag gedaan, hopelijk lukt het je zonder de data transfer kit :b:
     
  12. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou helaas wel moeten. Aangezien m'n xbox dood is, zal die niet lang aan blijven staan als ik wel doen via een externe hdd o.i.d. Maar ik heb geluk, want ik heb al geïnformeerd en een maat van mij heeft zo'n data transfer kit. Dus ik leen m gwn ff van hem ; )
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Transfer kit is je beste vriend inderdaad :)
     
  14. skywalker999

    skywalker999 Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd of dan eindelijk de volledige dashboard bestuurdbaar is met Kinect. Verder ziet het er wel heel strak uit.
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Eerst maar wachten tot de Nyko Zoom voor de Kinect in de winkel ligt.
    Ik kom net iets tekort aan game oppervlakte hier in de kamer en steeds de meubels moeten verschuiven is geen optie met laminaat.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  16. skywalker999

    skywalker999 Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn niet echt indrukwekkende verschillen van 10 naar 8 meter(of wat voor maat het ook is, maar 20 % verschil). Ik denk eerder dat je moet kijken of je het in je eentje speelt of met meerdere spelers, dan zou je aan een paar meter al genoeg hebben.
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2011
  17. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Vraag:

    Ik heb een probleem met mijn xbox live account. Als ik mijn Harde Schijf uit mijn xbox 360 haal, en die neem ik mee naar een maat van me en stop hem bij hem in de xbox, dan heb ik telkens dat mijn account corrupt is. Dan moet ik de gamertag renoveren, dit duurt minimaal steeds 45 minuten om te downloaden. Weet iemand een oplossing? Ook heb ik een normale usb stick geprobeerd maar ook daar krijg ik een corruptet account bij. Weet iemand hoe ik dit opgelost krijg?
     
  18. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Dit heeft iemand die ik ken ook gehad.

    Ik zou eerst eens proberen om je cache te legen. Hoe je dat moet doen staat hier beschreven: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=113210

    Als dat niet werkt dan is het enigste wat ik me kan bedenken om je harde schrijf te formatteren. Dit gooit wel je hele HDD leeg.

    Je moet dus eerst iets vinden om alles naar te backuppen. Zoals een USB-stick of externe HDD die je geconfigureerd hebt voor xbox opslag. Die optie verschijnt zodra je een USB-stick of externe HDD aansluit bij memory.
    (let op: Je HDD of USB-stick moet geformateerd zijn als een FAT32 formaat, omdat de xbox om een of andere reden dat niet ondersteund.)

    PROBEER EERST EEN ITEM DAT NIET ERG IS OM KWIJT TE RAKEN OVER TE ZETTEN, ZOALS EEN NET GESTARTE SAVE GAME, NIET DAT ALLES STRAKS CORRUPT IS ALS JE HET OVERZET.
    Probeer alleen save games over te zetten anders heb je niet genoeg ruimte, omdat je bij USB-sticks en externe HDD's maar 16GB mag gebruiken voor je xbox opslag. Content download kun je later opnieuw downloaden, let wel even op of ze nog op de market place staan voordat je voor verrassingen komt te staan.

    Daarna kun je de harde schijf formatteren door naar memory en dan bij het apparaat op Y te drukken. Daar staat dan de optie format tussen.
    LET OP: HIERDOOR WORDT JE HELE HARDE SCHIJF LEEGGEGOOID.
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2011
  19. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb een nieuwe xbox, wat moet ik nu allemaal doen?
    Ik heb
    - de contentlicenties overgedragen van de oude naar de nieuwe
    - de oude hdd gegevens over gezet
    - de oude hdd geformateerd

    moet er meer gebeuren?
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2011
  20. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Voor download content die niet goed meer werkt, download again doen. Dat vernieuwd de DRM op je HDD voor die content.
     

Deel Deze Pagina