Dit heeft iemand die ik ken ook gehad.
Ik zou eerst eens proberen om je cache te legen. Hoe je dat moet doen staat hier beschreven: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=113210
Als dat niet werkt dan is het enigste wat ik me kan bedenken om je harde schrijf te formatteren. Dit gooit wel je hele HDD leeg.
Je moet dus eerst iets vinden om alles naar te backuppen. Zoals een USB-stick of externe HDD die je geconfigureerd hebt voor xbox opslag. Die optie verschijnt zodra je een USB-stick of externe HDD aansluit bij memory.
(let op: Je HDD of USB-stick moet geformateerd zijn als een FAT32 formaat, omdat de xbox om een of andere reden dat niet ondersteund.)
PROBEER EERST EEN ITEM DAT NIET ERG IS OM KWIJT TE RAKEN OVER TE ZETTEN, ZOALS EEN NET GESTARTE SAVE GAME, NIET DAT ALLES STRAKS CORRUPT IS ALS JE HET OVERZET.
Probeer alleen save games over te zetten anders heb je niet genoeg ruimte, omdat je bij USB-sticks en externe HDD's maar 16GB mag gebruiken voor je xbox opslag. Content download kun je later opnieuw downloaden, let wel even op of ze nog op de market place staan voordat je voor verrassingen komt te staan.
Daarna kun je de harde schijf formatteren door naar memory en dan bij het apparaat op Y te drukken. Daar staat dan de optie format tussen.
LET OP: HIERDOOR WORDT JE HELE HARDE SCHIJF LEEGGEGOOID.
Laatst bewerkt: 24 sep 2011