De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 53]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Vanwaar de frustraties dan ? Fey gaat wel lekker nu. of gaat het ergens anders om ? ik luisterde maar half namelijk ;)

Kost alleen maar geld dit ;)

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Vanwaar die woede bij die idioten die het Maasgebouw wilden bestormen? Nog steeds dezelfde wrok tegen Gudde, ondanks dat het nu voor de wind gaat?

3. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dergelijke idioten mogen zich geen supporters noemen. Feyenoord doet het goed, we staan nu even bovenaan en de club lijkt financieel ook weer op de goede weg. Kijk, Gudde is net zo'n mediafenomeen als Fred Rutten, maar hij heeft er het beste van gemaakt in een moeilijke situatie. Juist nu iedereen weer positief was over Feyenoord zijn er een aantal hersenlozen die de boel weer moeten verpesten

4. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Lucio [​IMG]

5. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    De Serie A kent ook veel mooie wedstrijden hoor met uitslagen als 4-3 etc. Je had dit kunnen verwachten. Het loopt bij zowel Inter als Roma totaal niet.

6. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Serie A liefhebbers zijn een apart slag mensen ;)

Ik kan zelfs van zo'n dramatische avond als vanavond genieten. Net als met een soap, er gebeurt altijd wel wat, of het nou positief of negatief is. Er is altijd een verhaal te vertellen rondom zo'n wedstrijd. De druk is enorm, de passie is enorm en daarom is er altijd spanning. Ik hou daarvan. Ook op de momenten dat het voetbal niet om aan te gluren is, zoals vanavond.

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb de Serie A wel vaker een kans gegeven en elke keer was het weer een drama. Dit was inderdaad niet de meest handige keuze maar deze competitie blijft nu eenmaal een apart iets. Ik kijk iets van 6-8 wedstrijden per weekend waarvan de meesten uit de PL en PD afkomstig zijn en als je dan af en toe een wedstrijd uit de Serie A meepikt dan valt het niveau toch wel flink tegen.

8. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Vorige week was het juist spektakel. Jammer dat je dat blijkbaar niet gezien hebt.

Maar je moet denk ik ook wel iets met de competitie hebben.

9. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    De PL kent ook z'n matige wedstrijden met van die kleinere clubs zonder een greintje finesse. Fulham verschrikkelijk.

Maar inderdaad de Serie A is een aparte competitie.

Laatst bewerkt: 18 sep 2011
  10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Wow.

Het is weer eens leuk om Feyenoord fan te zijn.

:D

11. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Omdat Feyenoord in principe nog steeds op een financieel niveau zit, waarmee ze hun licentie kwijt kunnen raken.

Ik ben trouwens wel iemand die vertrouwen heeft in hoe het nu gaat. Was een heerlijke avond in de Kuip.

12. Seh

Seh Guest

Inderdaad. _O_

Lang, lang geleden.

13. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Huppie Huppie werd zelfs gezongen! Die had ik echt heel lang niet gehoord

14. Seh

Seh Guest

Hehe nice. Het is dat ik nu bijna elke zondag en afentoe zaterdag avond moet werken, anders had ik ook gewoon weer een seizoenkaart gehad. Misschien moet ik er maar geen meer kopen, het gaat zo goed zonder mij. :+

15. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat zal Sneijder balen dat hij nog bij Inter is gebleven zeg. Jezus wat een drama. Ik voel met je mee NERA

16. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Onzin, ik vind het altijd leuk.

Gisteren was de 1e helft kut, de 2e helft redelijk, uiteraard geholpen door de snelle goal en de rode kaart + strafschop.

Leerdam en Schaken erg sterk.

En de zeer positieve verbetering van 11 punten tegen dit rijtje tegenstanders in verhouding met vorig jaar, al zegt dat ook weer genoeg over vorig jaar.

En de wave is kut!

17. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Vandaag krijgen we weer een pak slaag. Van mij mag dit seizoen alweer afgelopen zijn. Ik zal 30 jaar op 1 mooi seizoen moeten teren :mad:

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Lukoki basis. Vet!

19. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Start ie in de basis zelfs?

20. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Waar heb je dat gelezen dan? Zou fantastisch zijn!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina