De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 53]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
  2. Seh

Seh Guest

Go go RKC. _O_

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik vond Enoh trouwens sterk spelen.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Net terug uit Eindhoven. Is er meer nieuws over Tyton?

Manolev, Blind en v/d Wiel horen op dit niveau totaal niet thuis. En Janssen op links pakte ook niet echt uit. Lijkt erop dat hij beter bij Twente had kunnen blijven.

5. Seh

Seh Guest

In het land der Blind is Enoh koning he. :emo:

Maar, klopt. Denk dat het wel duidelijk is dat Janssen niet op die positie hoort. Al ben ik benieuwd of de Boer dat ook eindelijk door heeft.

@Dyonko was dit trouwens. :p

6. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vond vd Wiel deze wedstrijd nog wel redelijk spelen hoor. Ongelukkig optreden bij de penalty en 1 a 2 keer ook maar voor de rest speelde die wel goed. Weinig balverlies en vooral opkomend deze keer sterk. Blind was dramatisch, Manolev ook (een wonder dat die trouwens geen geel heeft gekregen), Janssen nu ook bijzonder. Hij zou eigenlijk deze rol eens moeten krijgen tegen een minder sterke tegenstander, misschien werkt dat goed en kweekt die wat zelfvertrouwen.

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ach De Jong was uiteindelijk koningverstoppertje. Ooh de ergernis. Erge is dat het nog wel een tijd door gaat zo , want Anita zal nu wel lb moeten spelen door de blessurenvan Boilesen.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vlak voor de penalty leverde hij tot 3/4x toe een pass over 5 meter direct in. Aanvallend deed hij het goed, maar zijn passes waren vandaag zeer matig.

9. Seh

Seh Guest

Ook de eerste goal kwam van bal verlies van van der Wiel waarna hij het nodig vind om door te lopen op een speler van PSV ipv om gelijk door te dekken, waardoor Matavz vrij komt omdat Alderweireld (ofzo) naar de buitenspeler toe moest. :)

10. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Van der Wiel was vandaag erg matig, echter maak je een grote denkfout door te zeggen dat hij het niveau niet aan kan.

Hij was vandaag onder zijn niveau, maar hij kan het niveau wel aan.

Anders speel je niet zoals hij doet bij het Nederlands elftal en wek je niet de interesse van Valencia.

11. Seh

Seh Guest

Spelen in het Nederlands Elftal op de back positie zegt tegenwoordig niet meer zoveel. ;) Ook interesse van Valencia maakt je niet gelijk een goede speler.

12. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Dus van der Wiel vult dat niet goed in? Is dat wat je nu wil beweren?

13. Seh

Seh Guest

Je argumenten slaan als een lul op een drumstel, dat wil ik zeggen. ;)

14. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ja en GForce geeft niet eens argumenten, iemand afschrijven op 1 wedstrijd XD.

15. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Dus dan is Pieters ook een goede linksback :+

vd Wiel was i.m.o. vandaag erg matig. Had het erg lastig tegen Mertens, maakte ook vaak dekkingsfouten. Het is een beetje droevig gesteld met de backs van Ajax.

Had wel wat meer verwacht van Boerrigter, maar die kwam weinig voor in het spel.

Laatst bewerkt: 18 sep 2011
  16. Seh

Seh Guest

Ik reageer toch op jou of niet dan? Wat een kinderachtige manier van posten heb jij.

17. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ja en jij reageert altijd zo kansloos. Net als toen het over Stekelenburg ging.

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wel! ;)

En voor de rest was het vrij obvious. Dacht niet dat er commentaar nodig was.

Vorig jaar was v/d Wiel moe. En dit jaar? Als het niveau kan halen mag hij dat wel eens laten zien. En dat is niet alleen leuke voorzetten geven. Aan een back positie zit toch meer verbonden.

Vandaag 2 tegengoals waar hij bij beide schuldig is.

Overigens speelde Pieters een redelijk wedstrijd. Totdat hij totaal onverklaarbaar en vrij een bal zo uit verdedigd...

Laatst bewerkt: 18 sep 2011
  19. Seh

Seh Guest

Kan het me niet herinneren, care to explain? Maar je punt is dus volledig gebaseerd op argumenten die geen argumenten zijn? Het geeft niet als je niet wil discussiƫren, maar ga de discussie dan ook niet aan in eerste instantie.

20. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Hou jezelf er dan ook buiten, het lijkt wel of ik honing aan me reet heb, want je moet altijd wel op me reageren.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina