De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 53]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Spreekkoren? Alles wat ik hoorde waren de normale 'liederen'. Het ge-'oeh-ah', de waar komen joden toch vandaan, etc. Heb ik wat gemist?

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Lomp? Ik vind beiden niet te vergelijken met elkaar. Als een vriend van me zou gaan zingen wanneer een (Ajax) keeper bewusteloos op de grond zou liggen, zou ik hem een flinke mep op z'n kop geven. Dan ben je gewoon triest, respectloos en heb je echt een hoop gemist in de opvoedig :eek:. Als je het daar niet mee eens bent, zegt dat genoeg IMO

Laatst bewerkt: 18 sep 2011
  3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Nouja zingen 'en wie niet springt' als er een kerel bewusteloos op het veld ligt is niet echt chic :+

@Siemenn: stel je niet zo aan joh. Bij z'n aftocht klapte iedereen, zowel PSV'ers als Ajacieden. Je wilt weer van een mug een olifant maken 8).
    Besides, hij is pas 3 duels PSV keeper, doe nou niet alsof het een clublegende is 8).

Laatst bewerkt: 18 sep 2011
  4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    We weten toch allemaal dat de "harde kern" van iedere club niet spoort?

5. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    "Laat maar liggen hij is doooood..."

6. Munnie

Munnie Guest

Klopt, maar psv heeft een veel slechter sfeer. Dat komt niet omdat ajax zo'n goeie sfeer heeft maar omdat ze zelf totaal geen sfeer hebben,

Forza twente!

7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Nu ben ik ff serieus, welke ramdebiel (:+) is er op dat ge oee aahh gekomen? Word dat ook ergens in het buitenland gezongen? Vind dat echt geen sfeer geven in een stadion!

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Precies, het wordt eens tijd dat we realiseren dat geen 1 supporters groep beter is dan de andere. Bij Feyenoord bestormen ze het Maasgebouw.

Ok, behalve AZ en Heerenveen dan. Die zijn gewoon nog een niveautje lager als de rest :+

9. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    ^Inderdaad. Bij elke club kun je dit soort ramdebielen wel vinden..;) Helaasch!

10. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Die hebben geen supporters, die hebben toeschouwers.

11. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Gelukkig geef jij wel het goede voorbeeld.

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Je hoeft daartoch ook geen clublegende voor te zijn? Dat is gewoon normaal, dat hoor (!) je bij iedere voetballer (ieder mens) te doen. Als je zulke dingen gast roepen, ben je gewoon ziek. Als Ajax supporter, als PSV supporter, maakt niet uit, gewoon als mens.

13. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Net zoals de meeste op het forum. Hier zitten ook veel toeschouwers en weinig supporters.

Dit word weer een leuke discussie!

14. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Damn wat een kansen voor Chelsea. Nu Ramires die moet scoren!! Ze spelen wel erg goed.

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    United - Chelsea is echt een aanrader trouwens, lekker hoog tempo en kansen over en weer, toppertje :)

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Man wat een tegenvallende wedstrijd zeg. Niet alleen het dramatische niveau van Ajax, maar ook PSV. Er zat amper een lijn in de wedstrijd, heel chaotisch allemaal en vooral van PSV had ik daarbij meer verwacht. Het kwam ook deels door Kuipers die voor elk wissewasje floot(behalve bij de 1-1) wat het tempo er gigantisch uithaalde.

Vond Vertonghen, Janssen, VdWiel en De Jong echt verschrikkelijk. Vooral van die eerste twee valt het me tegen, Vertonghen heeft nog geen één keer een goed niveau gehaald en vandaag was het helemaal niks. Misschien is hij toch niet onze leider. Janssen lijkt verder gewoon een miskoop te worden. Zelfs op een aanvallende positie is het allemaal te traag, te weinig aanspeelbaar en zag ik hem zelfs ballen over de zijlijn schieten.

Enoh en Vermeer vond ik wel goed. Vermeer wat cruciale reddingen, wel slechte spelhervattingen uiteraard en Enoh heeft gewoon amper balverlies geleden eigenlijk. Dit was ook een beetje zijn type wedstrijd.

Over de uitslag mogen we tot slot niet klagen: PSV had nog de nodige kansen en Ajax maakte uit het niets gelijk. Vooraf en na de wedstrijd had ik hiervoor getekend maar qua spel en niveau was het wat mij betreft toch zorgwekkend en kan ik niet tevreden zijn.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ok ok ok.

En nu weer eventjes lachen!

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Precies, dat is volgens mij al wel bekend. Bij elke club lopen er een aantal rond die wel een corrigerende tik kunnen gebruiken :+

Laten we het niet erger maken dan het is , want die paar idioten blijf je toch houden

19. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    True! Kom je nog naar de Kuip over 2 weken? Weer ff samen Abou uitschelden :+

20. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Haal Torres en Lampard eruit en dan zie ik Chelsea wel winnen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina