De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 53]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Zeau, die Agüero blijft ook scoren zeg.

2. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Heb een huis gekocht en ff bankroet. Nog geen uitwedstrijd geweest maar feyenoord uit is altijd leuk. Maar kaartverkoop gaat erg slecht. Denk dat het helaas alleen het bovenvakje word.

2 jaar geleden was zo mooi. We scoren de 2-2 en het leek wel alsof we kampioen waren geworden hahahaha. Heerlijk!

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    FU!

4. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is geloof ik zo dat ze als dieren in kooien voelen als voetbal 'fans'. Vandaar de apen geluiden die in kooien zitten. Vind het zelf ook niet echt een toegevoegde waarde hebben.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Schwalbe :D

6. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Aha oke, maar in thuiswedstrijden zingen ze het ook heel lang achter elkaar terwijl ze daar toch niet echt opgesloten zitten :)

7. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Damn Nani 2-0! Prachtige goal maar wel onverdiend.

8. Seh

Seh Guest

:emo: Alsof in beide gevallen het alle supporters betreft...

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Daar begon het ook helemaal niet mee, maar wel met het feit dat ajacieden zich vaak onschuldig afvragen waar al die haat jegens hun vandaan komt. Nou, dat is een voorbeeld :+.

10. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waha, ik grapte er gister nog over, laat Ajax en PSV maar gelijk spelen, staan AZ en twente tenminste bovenaan :D Komt het nog uit ook!

11. Seh

Seh Guest

Ja, en jullie jouwen je eigen spelers uit of zelfs de nationaliteit van je eigen keeper (OF naja jullie, zit jij wel eens in het stadion?).
    En de heftruckrijders van lunatic news (''fan''site van mijn cluppie) bestormen het Maasgebouw. Elke club heeft van die stoere mensen er tussen lopen, dat heeft vrij weinig met de haat jegens een club te maken. Ik heb een aversie voor (of tegen? ) Ajax maar dat heeft weinig met zulke dingen te maken hoor.

12. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja zoals in veel gevallen is het dus een kleine groep dat het beeld vormt van een grote groep, jammer maar moeilijk te veranderen.

13. Munnie

Munnie Guest

Haha iedereen springt en hij filmt rustig verder. qq

14. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Was een leuke wedstrijd vanmiddag in Eindhoven, heb weer genoten van de harde kern van PSV. Altijd prachtig om bij elke actie van de scheidsrechter die in het voordeel van Ajax is of die zij onterecht vinden er weer een paar achterlijken het nodig vinden om naar het hek te rennen en hun zegje te doen :lol:. Heerlijk volk. _O_

PSV had de betere kansen om te winnen, waar Vermeer ons ook een aantal keren goed redde (Toivonen 1 tegen 1 bijvoorbeeld), dus ben wel 'blij' met dit gelijkspel.

En over 'laat maar liggen die is dood', dat zou andersom gewoon evengoed gezongen worden hoor..

15. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Toen Boilesen van het veld werd gedragen werd die ook uitgefloten, maar toch...

Heeft Toivonen een kans gehad? Heeft die überhaupt de bal gehad vandaag? Ik heb hem echt niet gezien.

16. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Moet ik hier wakker van gaan liggen?

17. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Torres gescoord!

18. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Vids or didn't happen!

19. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuke wedstrijd hoor Man Utd tegen Chelsea!

20. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Toivonen was echt onzichtbaar trouwens.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina