De Grote Voetbaldraad [Deel 39]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
  2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    De rellen zijn enigszins gestart door een paar hooligans van Feyenoord, heb het boek gelezen dat was geschreven door agenten, familie en medewerkers van de mensen die daar waren als slachtoffer/medewerker.

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Elia speak English good.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Echt niet! :+ Sigthorson schopte hem expres in zijn gezicht!!

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Idd 8) Je zou wel wat meer verwachten van zo'n showmannetje, of juist niet...bij nader inzien :+

6. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Vanavond in Nieuwsuur een pientere Journalistiek student, die toevallig ook in S zit in de Kuip, die wat toelichting geeft over beweegredenen, situatie, en gebeurtenissen van zaterdag.

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn god. Als die gast niet had kunnen voetballen was ie sowieso bij de Burger King geëindigd.

8. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is waarschijnlijk bij 80% van de voetballers zo :+

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Echt wel ,zie 'm al zo staan bij station Bijlmer.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Thanks, hoe laat?

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    :emo:

12. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, had het vanmiddag ook gelezen. ;)
    Hij krijgt ook gewoon op de meest simpele manier geld, hij hoeft niet eens te voetballen. Bij Jong Ajax speelt hij namelijk nooit. 8)

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, dat je zó over De Boer praat, daar snap ik echt geen hol van. Als er iemand oprecht en authentiek is, dan is hij het wel. Ik heb het hem juist kwalijk genomen dat hij te weinig de marktwaarde van Meh omhoog heeft gehouden. Ik bedoel, iemand naar het tweede sturen helpt daar écht niet bij hoor. Dat heeft hij puur gedaan omdat hij alleen met 100 % gemotiveerde jongens naar het nieuwe seizoen wilde werken.

En dat De Boer zegt dat Meh belangrijk is voor Ajax, daar wil ik graag bewijs voor. Want wie stelt, moet bewijzen. Hoe diep kan een zaakwaarnemer zinken? Het is schandalig.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    De Boer had wel kunnen zeggen dat hij en Mounir gewoon niet met elkaar konden opschieten.

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Als hij en z'n client niet zulke hilarische salariseisen hadden speelde hij al lang ergens anders. :emo:

16. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel gek dat ze hem dan wel hebben ingeschreven voor de CL. De Boer zegt dat wat El Hamdaoui betreft het een gesloten boek is, maar ondertussen wel inschrijven. 8)

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Agh, dit is gewoon terug pesten van El Ham. Hij voelt dat de Boer dat bij hem deed en probeert dit op een kinderachtige manier terug te doen.

Was toch omdat wanneer de Boer geen trainen meer zou zijn van Ajax, zijn opvolger wel gebruik van El Ham kon maken?

Laatst bewerkt: 19 sep 2011
  18. Seh

Seh Guest

Zou jij er op achteruit willen gaan qua salaris? Ik snap wel dat hij hoog in zet als hij toch zeker is van een miljoenen salaris. ;)

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    aan de ene kant snap ik t maar aan de andere kant kan hij nog wel een paar jaar mee en moet je het eventueel een nieuw langer contract bij een andere club ook mee laten tellen in die berekening.

Maar aan de andere kant, als ik 1.8 miljoen zou verdienen ergens in een 2e elftal zou ik ook niet te hard lopen om daar weg te komen denk ik..

20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Lens is volgens mij ook een naar mannetje, hij had Drenthe ook gestolen van een andere zakenwaarnemer toen die naar Madrid wou. (ik had voor school een interview met de ex zaakwaarnemer van Drenthe gefaked O-))

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina