Logisch wel, 9 van de 10 mensen voelt zich oppeens op internet een fucking held en maakt daarom zulke opmerkingen. Als ik hem sarcastisch had bedoeld. Dat je dan zo reageert logisch. Eigenlijk vind ik dat iedereen is gewoon lekker normaal op de site moet gaan doen. Sommige leden worden constant afgezeurd terwijl ze helemaal niks verkeerd doen (behalve dan soms vragen stellen die andere logisch vinden)
Sommige van de vaste leden gaan er dan overheen (sorry maar hoe kan je je op Internet aan zoiets ergeren als het nog geen eens echt gericht op je is (als het wel gericht lijkt zoals mijn opmerking op jouw logisch dat je even reageert) Maar dit word meestal gevolgd door leden die net vijf minuten lid zijn die dan ook of gaan schelden van stomme oetlul of iet anders gaan roepen. Terwijl de aanleiding nergens op slaat.
Sommige mensen moet echt even gaan nadenken want als ik nu weer op jou had gereageerd (om niks eigenlijk) dan was het alleen maar weer verder gegaan en pak jij volgende keer weer een ander die iets zegt dat jij sarcastisch kan opvatten! Lekker sfeer ontstaat er dan.
Maar ach gaat om Fifa.
Morgen iedereen FIFA 12 begint met zijn WEB App: Dus Siemen start de post en stuur mij de link!
Laatst bewerkt: 19 sep 2011