1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fifa 12 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 13 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, Kijk mensen eens nat worden voor fut pakjes. Hoop dat ik Ronaldo krijg, zal dan een mooie prt scr maken van het discarden.

2. hfgrtNL

hfgrtNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb me nooit bezig gehouden met Ultimate Team. Zal echter bij Fifa 12 vanaf het begin me bezig houden met Ultimate Team. Lijkt me toch wel leuk.

Zojuist Fifa 12 (met Gold-pakketten) voor € 55,90 (inclusief verzendkosten) bij Wehkamp besteld. Heb er zin in. _O_

3. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Hoezo ultimate team pakjes? zodat je het weer twee weken kan spelen?

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Is dit bedoeld als kritiek op mij, of wat? :lol:

5. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    nee hoor! vind het altjd wel mooi dat je twee weken speelt, dan verkoopt maar wel het hele jaar mooi de starterpost maakt en meestal meer kan vertellen dan de gemiddelde xbw bezoeker die af en toe fut speelt!

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    EDIT: Ik dacht dat je sarcastisch was, sorry. Bedankt! :)

Laatst bewerkt: 19 sep 2011
  7. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Zojuist een beetje met die settings van Siemenn een paar potjes gespeeld. Is nog even wennen, en vooral het schieten lijkt nu wel verdomd moeilijker. Nog niet echt goals gescoord dus helaas, alhoewel er al wel een paar mooie passes tussen zaten. Weet niet of ik het zo hou.

edit: Oh ja, had net een scheidsrechtersbal. Vermaelen raakte geblesseerd en bleef liggen, waarna de scheids het spel onderbrak. Vervolgens dus een scheidsrechtersbal, maar helaas schiet je hem dan automatisch terug naar de keeper van de tegenstander, ipv dat je aso kunt doen en zelf de bal houden met veel gefluit als gevolg...

8. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Sorry Siemen voel je je beledigd? Ik bedoelde het postief lampie dus waar is jou reactie nou weer voor nodig?

Want A: Vind het groot gelijk dat je verkoopt. Dit jaar ook 2,5 miljoen verkocht dus fifa 2014 is zelfs nog gratis voor mij

B: Vind je startpost altijd prima. Iemand moet het doen en zijn steeds maar altijd een paar mensne op dit forum die er zoveel werk van maken. Jij speelt FUT kort dus vind het juist relaxt dat je ze maakt. Liever jij dan ik.

C: En met meestal meer kan vertellen dan de gemiddelde xbw bezoeker die af en toe fut speelt! Bedoel ik dat er op het topic altijd een hoop halftamme zijn die er niks van snappen die altijd door een klein groepje (waaronder jij zoals ik zeg) goed geholpen werden. Zelfs als ze te dom waren om zelf te verzinnen wat voor team ze wouden

Niet elke opmerking op een forum die sarcastisch kan worden opgevat is sarcastisch Siemen

Btw: vorige pic was mooier!

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Schieten is moeilijker, maar als je oefent wel leuker. Geen scripted, standaard schoten elke keer. Als je er echt teveel moeite mee hebt, kan je shooting assistance natuurlijk ook nog terug zetten op assisted. Moet je eens op Manual spelen _O_.

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Het spijt me zeer, ik ben een verdomde oetlul. Of zoals jij het zegt 'lampie', ben de laatste tijd vooral negativiteit hier gewend met al dat gezeur steeds :lol:. En aangezien jouw post ook echt perféct gelezen kon worden als kritiek/afmaken, dacht ik dat het zo ook bedoeld was.

Ik schrap hem meteen, sorry. Ik vond het al zo raar 8).
    Bedankt trouwens, ik doe het graag :D.

11. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Logisch wel, 9 van de 10 mensen voelt zich oppeens op internet een fucking held en maakt daarom zulke opmerkingen. Als ik hem sarcastisch had bedoeld. Dat je dan zo reageert logisch. Eigenlijk vind ik dat iedereen is gewoon lekker normaal op de site moet gaan doen. Sommige leden worden constant afgezeurd terwijl ze helemaal niks verkeerd doen (behalve dan soms vragen stellen die andere logisch vinden)

Sommige van de vaste leden gaan er dan overheen (sorry maar hoe kan je je op Internet aan zoiets ergeren als het nog geen eens echt gericht op je is (als het wel gericht lijkt zoals mijn opmerking op jouw logisch dat je even reageert) Maar dit word meestal gevolgd door leden die net vijf minuten lid zijn die dan ook of gaan schelden van stomme oetlul of iet anders gaan roepen. Terwijl de aanleiding nergens op slaat.

Sommige mensen moet echt even gaan nadenken want als ik nu weer op jou had gereageerd (om niks eigenlijk) dan was het alleen maar weer verder gegaan en pak jij volgende keer weer een ander die iets zegt dat jij sarcastisch kan opvatten! Lekker sfeer ontstaat er dan.

Maar ach gaat om Fifa.

Morgen iedereen FIFA 12 begint met zijn WEB App: Dus Siemen start de post en stuur mij de link!

12. HugoMoncler

HugoMoncler Guest

13. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Jou mooiste doelpunt of mooiste alle tijden? Heb mooiere gemaakt (vind ik) en mooiere tegen gehad (nooit een van jou pkager met je klere arschavind balletjes)

Ondanks is het wel een prima doelpunt zeg. (zeker een mooie en als je hem online doet zullen vele hebben van #%@#%#@ !):thumbs:

14. HugoMoncler

HugoMoncler Guest

Fifa mediaplayer geeft een vertekend beeld, en ja dit is mijn mooiste doelpunt die ik gemaakt heb, en de reden hierachter ligt hem voornamelijk in de opbouw en niet het doelpunt zelf. Prachtig drie man het bos ingestuurd alvorens koelbloedig af te ronden. En ik ben ook tevreden met mijn nieuwe record, 520 wedstrijden (online) gespeeld en minder dan 90 wedstrijden verloren :). Nu klaar voor Fifa 12.

Laatst bewerkt door een moderator: 19 sep 2011
  15. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    afronden was zeker prima! (siemen is niet sarcastisch bedoeld he!)

16. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik ben het met vegie eens Siemen. Beter ga je die fut 12 aanmaken!! Zelf ben ik a te lui en b niet creatief genoeg... (lui) ;)

Ik zal in fut 12 dit seizoen meer aanwezig zijn op het forum. Zat zelf voornamelijk veel op de ea forums. Serie a lounge en later BPL lounge. Zou dat ook mogen hier? Een apart topic voor bpl en serie a? Dat we daar totw inzetten met if stats enz...?

Of worden de fut topics niet zo druk bezocht hier? Ben een tijd weggeweest van het forum...

17. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Niet echt super druk. Ïs niet dat we echt in 1 week nieuw topic nodig hebben.

Wat suggesties Siemens: (als je het niet eens bent gewoon doen wat je wilt!)

Alle fifa filmpjes crap eruitlaten (nergens voor nodig en post word onoverzichtelijk

Wel:

- Duidelijk uitleg FUT
    - Lijst met TOTW die je elke week update
    - Misschien lijst met per League welke spelers IF zijn (en SIF voor zekerheid) zou veel moeite zijn denk ik maar super overzicht en zeer gewaardeerd (zou gelijk een superpost zijn)
    - Uitleg chem: Als ik iets moet schrijven roep maar!

18. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    27e is er trouwens een release party in Escape... ga ik zeker heen!

19. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Kijk, je kan dan iedere week een totw in startpost plaatsen. Maar dan gewoon in een spoiler. Net als de if stats.

Als er een nieuwe totw uit is en we weten nieuwe stats moeten we die gewoon droppen en dan kan iemand ze in de startpost plaatsen.

Overigens zou ik dan de 1e 3 plekjes vrij laten voor eventuele aanvulling.

20. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Zit een toernooi aanvast geloof ik toch?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina