Ik probeer ook niet te overtuigen of zo. Ik weet het zelf ook niet, maar ik vind het wel verdomd interessant. Zaken die allemaal op elkaar ingrijpen.
EA/DICE probeert Activision/CoD te verslaan en dat doen ze via het PC front. Op consoles zal MW3 en BF3 elkaar (qua gfx en gameplay specs) niet zo erg veel ontlopen. Maar op PC is dat een ander verhaal.
Als je nu een BF only gamer bent dan lijkt me de zaak al duidelijk. Je moet naar PC
Speel je zowel BF3 als MW3 (zoals ik) dan is de vraag of je er een systeem bij koopt (pc) of dat je gewoon doorgaat op 360 (ik denk dat ik dat laatste doe)
Als je een MW only gamer bent heb je helemaal geen prob, je blijft lekker op console.
Voor MS is er inderdaad geen reden om zich te haasten zoalng MW blijft performen. Maar als MW inzakt wordt dat anders. De pre-order tekenen lijken erop te wijzen dat MW3 een kraker wordt, dus de kans dat MS snel met een Xbox720 komt is klein (geen noodzaak) maar daarmee wordt de kloof voor de BF3 gamers wel gelegd en voorlopig niet gedicht.
In 2013 komt ongetwijfeld BF4 (of een heftige BF3 update) en het is maar de vraag of er dan een nieuwe console is, maar tegen die tijd is MW op PC daar wel compleet weggevaagd. Dan zou de situatie kunnen ontstaan dat je of MW op 360, of BF op PC kan spelen, aangezien de respectievelijke games op de niet-lead platforms dan gewoon niet meer ter zake doen.
Laatst bewerkt: 19 sep 2011