1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door s0kkie, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Ik denk toch dat ik BF3 voor de pc ga halen, zeker gezien ik best een goede game pc heb. En opzich vallen de kosten goed mee om een game pc up to date te houden. Geef af en toe eens wat uit voor een nieuw geheugenbankje bijvoorbeeld. En de nieuwste videokaarten zijn in het begin niet te betalen, echter na een half jaar is het nog steeds een geweldige kaart maar betaal je er niet meer de hoofdprijs voor.

En een game als BF3 laat zich toch lekkerder spelen met muis en toetsenbord vind ik.

2. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ik probeer ook niet te overtuigen of zo. Ik weet het zelf ook niet, maar ik vind het wel verdomd interessant. Zaken die allemaal op elkaar ingrijpen.

EA/DICE probeert Activision/CoD te verslaan en dat doen ze via het PC front. Op consoles zal MW3 en BF3 elkaar (qua gfx en gameplay specs) niet zo erg veel ontlopen. Maar op PC is dat een ander verhaal.

Als je nu een BF only gamer bent dan lijkt me de zaak al duidelijk. Je moet naar PC
    Speel je zowel BF3 als MW3 (zoals ik) dan is de vraag of je er een systeem bij koopt (pc) of dat je gewoon doorgaat op 360 (ik denk dat ik dat laatste doe)
    Als je een MW only gamer bent heb je helemaal geen prob, je blijft lekker op console.

Voor MS is er inderdaad geen reden om zich te haasten zoalng MW blijft performen. Maar als MW inzakt wordt dat anders. De pre-order tekenen lijken erop te wijzen dat MW3 een kraker wordt, dus de kans dat MS snel met een Xbox720 komt is klein (geen noodzaak) maar daarmee wordt de kloof voor de BF3 gamers wel gelegd en voorlopig niet gedicht.

In 2013 komt ongetwijfeld BF4 (of een heftige BF3 update) en het is maar de vraag of er dan een nieuwe console is, maar tegen die tijd is MW op PC daar wel compleet weggevaagd. Dan zou de situatie kunnen ontstaan dat je of MW op 360, of BF op PC kan spelen, aangezien de respectievelijke games op de niet-lead platforms dan gewoon niet meer ter zake doen.

Laatst bewerkt: 19 sep 2011
  3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Battlefield 3 heeft de POTENTIE om een goede shooter te worden. Echter had Medal of Honor dit ook. De laatste is wel enigzins gefaalt. Tot nu toe vertoont Call of Duty® geen enkele tekenen van verzwakking dus zal Battlefield 3 het echt heel-HEEL goed moeten doen.

Consoles zitten na 5+ jaar wel op hun maximum. Moet eerlijk toegeven dat ik wel verrast ben dat er nog geen nieuwe aankondiging is geweest voor een nieuwe console van Sony of Microsoft. Toch blijven ze er steeds nieuwe dingen uit trekken m.b.t de grafische kracht.

Tuurlijk, een PC blijft het sterkste van allemaal maar niet IEDEREEN heeft een high-end PC. Een console is voor de "middenmoot" wat toegankelijker. En goedkoper...

4. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, waarom wordt er hier altijd gedaan alsof BF zich nog moet bewijzen?
    Blijkbaar nooit 1942, Vietnam, BF2 en 2142 gespeelt?
    BF heeft zich al bewezen vanaf deel 1 en is ook al even wat ouder dan COD.
    COD is alleen een standaard geworden onder veel gamers omdat ze fucking elke jaar een game uitgeven.
    BF moet je toch even wat langer op wachten en valt bij veel mensen weg na 1 of 2 jaar gespeelt te hebben. Totdat er uiteraard een nieuw deel uitkomt.

Een console is ook pas na 2 jaar toegankelijker en goedkoper voor driekwart van de bevolking.
    Bij PC was dit 5 jaar geleden ook, maar tegenwoordig droppen die prijzen zo snel dat een high-end PC bijna geen drol meer kost.

5. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Vind je? Ik geloof dat ze met BF 2142 finaal de plank missloegen. Echt een walgelijke Battlefield. Hoort daar totaal niet in thuis .. in heel die reeks niet. Dit heeft Battlefield ECHT wel aan zichzelf te danken hé? Als jij jarenlang stil bent omtrent een release dan verlies je vanzelf je complete aanhang. Wat dat betreft heeft COD dat beter bekeken :+

Enneeeeeh, sure. Je kan met een PC 5 jaar doen. Denk dan alleen niet dat je blij word als je wat recentere games gaat spelen. Dus, 500 voor een nieuwe console of 500 plus eventuele upgrade kosten ... ja, die keuze is voor mij snel gemaakt.

But, laten we er niet te diep op ingaan :) Ieder heeft z'n eigen keuzes gelukkig. Een haat-war starten schiet niet op. Alhoewel, is al lang geleden voor me.

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wou net zeggen. Speel altijd nog liever bf2 als een CoD.

Anyhow, nieuws over de beta

.'

http://www.enterbf3.com/viewtopic.php?t=595

7. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Zal waarschijnlijk dus de 22ste worden. Donderdag word meestal ( I think? ) de MarketPlace van de 360 geupdate.

8. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Woensdag Xbox en donderdag PSN updates is het.

9. RealWeirdo

RealWeirdo Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Psn Europa word op woensdag geupdate en de Amerikaanse psn dinsdags ;)

10. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Oh yeah kan niet wachten, keuze maken gow of bf! Om het uur wisselen *)

11. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    GEWOON BF3 :cool:

12. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Gears of War is alweer bij het derde deel. Zal niet echt veel veranderd zijn tegenover Gears of War (2) en i.m.o. is Battlefield 3 dan vernieuwender! :p

13. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je dit zeggen? Als er 1 franchise is die ongekende innovatie kent met elk deel is het wel Gears Of War. Gears 2 was compleet anders dan deel 1 en deel 3 is ook weer compleet anders dan deel 2 en nog veel meer dan deel 1. Dat weet ik door de beta gespeeld te hebben.

Van wat ik tot nu toe gezien heb, ziet Battlefield 3 er een stuk minder vernieuwend uit t.o.v. voorgaande games dan Gears 3 t.o.v. voorgaande games.

14. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is het FIFA, Gears of BF3(PC). Fuck, zulke goede games, zo weinig tijd...

15. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Zin in beta! heb wel weer genoeg van de randdiscussies hiero :)

16. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Ik heb die medal of honor waar opstaat dat ik de beta ook heb maar moet je dat met de disc doen of zat er apart kaartje in met een code ofzo ik heb hem 2de hands namelijk?

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  18. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aha, deze week gaat van de haak zijn!

Komt u maar met die "beta".. ben benieuwd nu.

19. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ik ben ook superbenieuwd. Nooit handig om zin te hebben in een game die nog een jaar weg is, maar nu is BF3 (beta) bijna hier en ja, nu krijg ik ook wel zin in lekker (serieus) knallen:)

20. Spartacusss NL

Spartacusss NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina