[Algemeen] Gears of War 3 [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door PePzi NL, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de beta gespeeld vanaf het moment dat hij er was maar in het spel ziet hij dat niet als zodanig.
    Is het omdat ik inmiddels op een andere xbox speel?
     
  2. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Na gisteren een uur of 8 hebben gespeeld heb ik maar 1 conclusie: legendarisch. Ik moet wel enorm wennen, nadat ik echt een lange tijd de xbox niet heb aangeraakt.

    Ik heb gisteren zo goed als alle game-modes gespeeld en er sprong er toch echt 1 bovenuit: Horde.

    Horde vind ik zo gaaf neergezet. Niet alleen de opties om barricades te bouwen, maar ook wat er op je af komt. Zeker elke boss-round. Man man man, wat een chaos. Berserkers, Brumaks, noem het maar op.

    Campaign vind ik ook weer geweldig. Zit nu aan het einde van Act II. De actie is uniek gecombineerd met het verhaal + de nodige dosis humor.

    Beast mode is ook grappig in elkaar gezet, maar zal mij denk ik niet te lang boeien. Achievements halen en klaar is kees heb ik een beetje het idee.

    En dan gewoon Versus-multiplayer is weer als vanouds. Geen lag gehad tot nu toe, wel af en toe host advantage. Maar het speelde gewoon lekker weg.
     
  3. eendje

    eendje Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals John hierboven al zei: legen - even wachten - darish. Inderdaad enorm wennen, speelt anders dan Gears 2. De gameplay is veel vlotter maar helaas af en toe best gemakkelijk. Met mijn speelstijl was ik in Gears 2 matig maar gisteren ownde ik ze keihard. Shotgun kills gaan vaak gewoon in 1 keer. Wel jammer dat bij mij gisteren 0 gamers wereldwijd de beast mode speelden of klopt er geen bal van mijn instellingen??
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Gisteren de hele avond zitten spelen, eerst een stukje Campaign met een vriend. Erg tof, zeker omdat je gewoon de hele campaign met 4 man kan doorspelen.

    Daarna de MP, warzone. Wow, ik moet mijn skills echt gaan bijwerken. Laatste keer dat ik Gears intensief heb gespeeld was tijdens Gears 1. Vooral omdat de matchmaking in Gears 2 zo unbelieveable gaar was en je 20 minuten moest wachten steeds. Ik heb Gears 1 nog een hele tijd gespeeld ondanks dat Gears 2 uit was.

    Maar dit, dit kan zich meten aan Gears 1, hoewel ik de balans niet helemaal geweldig vind. De Lancer is absurd goed, kwestie van wennen denk ik. De matchmaking gaat snel, maar het gaat nergens over dat als ik mijn allereerste pot spel (rank 1 dus) en dan vervolens iedereen in de room minstens level 30 heeft. Wablief???

    In het begin ging het ook voor geen meter, kende de mappen niet en dat is toch een probleem. Je weet gewoon niet waar die fuckers allemaal vandaan kunnen komen. Maar aan het eind van de avond ging het wel een stuk beter. En wat is er gebeurd met de ongeschreven regel dat men jouw kill niet moet jatten? Iedereen jat je kills, bizar... Waar gaat het heen in de wereld zeg...
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Klopt. Je hebt je beta save nodig
     
  6. IDK Faithy

    IDK Faithy Gears of War

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik neem mijn woorden terug over de Sawed off shotgun :emo:

    Ik heb ermee leren spelen en zit nu al bijna aan de 150 kills met dat wapen. Waar ik me nog wel aan irriteer is de retro lancer.

    En wat ik helemaal kut vind zijn die spawn en lancer noobs! Op de spawn blijven en hangen en dan lekker lanceren :emo:
     
  7. I ColoSsuZz I

    I ColoSsuZz I Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Sawed off is mijn nummer 1, geweldig wapen :)
     
  8. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn< Thnx btw:thumbs:
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ook gespeeld gister, maar damn, die sawed off is gay. Zo sterk. Noobs staan om een hoekje te campen met dat ding en je bent kansloos, die durfen geen shotgun duel aan te gaan. Scheelt wel dat reload time betrekkelijk lang is en je weinig kogels hebt.
    Echter schijnt dat ding stuk sneller te schieten. Sta je tegenover elkaar en schiet je tegelijk, leg je met de shotgun het loodje, omdat de ander je al dood heeft voordat je hem geraakt hebt. Op enige afstand proberen te blijven is een oplossing, maar dan moet je geen campertjes hebben.
     
  10. IDK Faithy

    IDK Faithy Gears of War

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow en hotel is mijn favo map :)
     
  11. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0

    Same here, maar ik kon geen match vinden, dus dit moet ik maar een keer met een aantal gasten doen om de achievements te halen
     
  12. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan moet je execution spelen dan kunnen ze je niet op afstand afmaken, behalve met een headshot natuurlijk ( Pistol/sniper )
     
  13. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    nadat ik de multiplayer van Gears 2 eigenlijk helemaal niet gespeeld heb gisteren na een lekker stukje campaign ( tot act 2, chapter 3 ) even één potje multiplayer TDM gedaan.

    was gelukkig op Gridlock, dus ik wist de weg nog:thumbs:
    Ging echt lekker. kan eindelijk op afstand met m'n hammerburst ook echt mensen downen en niet alle gevechten eindigen in de "dans der shotguns" zit nu echt variatie in en mijn favo wapen is ook echt een reële keuze nu:b:

    Ook echt lekker dat er respawns in TDM zitten. vond het het altijd zo irritant als ik de eerste was die een foutje maakte en dan meteen 5 minuten naar een scherm zitten staren wachtend op het einde van de ronde. Daar heb ik gewoon te weinig gametijd voor, ik wil knallen.

    Campaign is ook weer lekker, alleen dat eerste chapter is me te langzaam, maar goed intro is ook nodig natuurlijk. Hoop wel dat ik die over kan slaan als ik co-op ga spelen.
    Vind de nieuwe wijze waarop de gewone locust uit de grond komen springen nu ook erg tof! veel cooler dan die stomme putjes waar ze uit kropen in deel 1 en 2.

    Oh en voor de mensen die mauwen over het stelen van kills (heb die discussie nooit begrepen, want je speelt als een team). Je krijgt toch ook gewoon xp voor downs?
    anyway, als ik een kruiper zie gaat ie er gewoon aan en ik verwacht ook van teammates dat zij hem afmaken als ik er niet aan toe kom..... We moeten toch winnen?
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2011
  14. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0


    Huh, wut:confused::confused::confused:

    Bij Gears 1 werden er al vaak kills gestolen, toen woonde ik nog in 't ouderlijk huis en toen weet ik nog dat er dan de volgende dag wel eens werd gezegd van "DONT STEAL MY KILL", tja dat riep ik nogal eens door de headset in de online potjes. Later maar de parodie op gemaakt "dont kill my steal" maar 't hoort imo gewoon bij Gears of War!
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    In Gears 1 vond ik het altijd wel meevallen, nu pakken ze je kill als je er bij staat om hem af te maken. Irritant, zelf doe ik het nooit tenzij degene die de tegenstander heeft gedowned er niet bij kan of de tegenstander anders gered kan worden.

    Nu had ik potjes met 2 kills en 9 downs ofzo... Iedereen wist niet hoe snel ze bij de gedownde tegenstander moesten komen. Als vliegen op poep...
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2011
  16. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Gears 1 veel gespeeld. Ook vaak avondjes van 20-01.00 etc. Maar 't was imo ook echt bij Gears 1 al zo dat kills vaak werden gestolen. Vooral als je met onbekende in een team zit.

    Dit is imo ook echt dé Gears discussie en het gaat ook altijd ongeveer 't zelfde. "ja vervelend, kills worden gestolen, nee zelf doe ik dat niet, alleen natuurlijk als het heel druk is en er een grote kans is dat hij anders wordt gerevived"

    Niet zo druk over maken en gewoon verder spelen:cool:
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik maak me er verder ook niet druk om hoor, ik ga er ook niet om schreeuwen, het valt me gewoon op. Ik knal wel verder. Erg grappig om mensen met 8 kills trots horen zijn en dan maar 200 punten hebben, m.a.w. geen enkele tegenstander zelf hebben gedowned en gekilled.
     
  18. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Vraagje, gister heb ik na de campain ff snel een paar potjes versus gedaan. QuickMatch TDM. Maar het viel me op hoe snel je dood ging. In mijn beleving was dat in vorige delen ( en ook de beta ) niet zo. Je hebt nu veel minder kogels nodig voor een down.

    Ik heb trouwens bijna alle beta unlocks. Alleen m'n gouden retro lancer skin niet.... Dat is wel weer balen.


    Edit. Overigens ben ik met dat killstealen eens. Dit gebeurd nu vaker.... Gister ook. Teammate wordt gedownd, ik down die tegenstander. Revive m'n teammate. Knalt hij die dude af. Volgende x eerst afmaken. Dan reviven....
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2011
  19. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    tja in dat soort gevallen ben ik het er wel mee eens dat het zwaar irritant is.

    Misschien is het wat meer mijn speelstijl. ik houd sowieso graag wat afstand van m'n tegenstander en dan komt het vaak voor dat je wel iemand downt maar dat er net iemand in de buurt is om het af te maken.
    Daar heb ik dan geen moeite mee.
     
  20. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ondanks dat ik jou steeds had gequote was 't eigenlijk ook meer tegen iedereen bedoeld. En ja dat van die 8 kills en 200 punten is best sneu. Daar zitten ook mensen tussen die alleen maar gedownde op zoeken denk ik dan.

    Oeh nog maar een paar dagen, heb echt ontiegelijk veel zin in Gears\o/\o/\o/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina