nadat ik de multiplayer van Gears 2 eigenlijk helemaal niet gespeeld heb gisteren na een lekker stukje campaign ( tot act 2, chapter 3 ) even één potje multiplayer TDM gedaan.
was gelukkig op Gridlock, dus ik wist de weg nog
Ging echt lekker. kan eindelijk op afstand met m'n hammerburst ook echt mensen downen en niet alle gevechten eindigen in de "dans der shotguns" zit nu echt variatie in en mijn favo wapen is ook echt een reële keuze nu:b:
Ook echt lekker dat er respawns in TDM zitten. vond het het altijd zo irritant als ik de eerste was die een foutje maakte en dan meteen 5 minuten naar een scherm zitten staren wachtend op het einde van de ronde. Daar heb ik gewoon te weinig gametijd voor, ik wil knallen.
Campaign is ook weer lekker, alleen dat eerste chapter is me te langzaam, maar goed intro is ook nodig natuurlijk. Hoop wel dat ik die over kan slaan als ik co-op ga spelen.
Vind de nieuwe wijze waarop de gewone locust uit de grond komen springen nu ook erg tof! veel cooler dan die stomme putjes waar ze uit kropen in deel 1 en 2.
Oh en voor de mensen die mauwen over het stelen van kills (heb die discussie nooit begrepen, want je speelt als een team). Je krijgt toch ook gewoon xp voor downs?
anyway, als ik een kruiper zie gaat ie er gewoon aan en ik verwacht ook van teammates dat zij hem afmaken als ik er niet aan toe kom..... We moeten toch winnen?
Laatst bewerkt: 21 sep 2011