[Algemeen] Gears of War 3 [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door PePzi NL, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Commando Dom?

    [​IMG]
     
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja dat is hem volgens mij! Die kwam ik gister een paar x tegen. Dacht dat het een jonge Adam fenix was. Ook omdat die een stuk skinnier was dan alle andere.
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2011
  3. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Uitgespeeld, beste deel van allemaal nu nog een x insane maar eerst veel mp :D
     
  4. I ColoSsuZz I

    I ColoSsuZz I Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu bij laatste eind gevecht, althans dat denk ik zo..maar wtf. Is toch echt moeilijk met 2 players op hardcore :)
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Beeldje is fucking awesome. Je moet em maar in het echt zien

    Maar geef me nou maar mn Bernie online :mad:
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2011
  6. afca_4ever

    afca_4ever Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Ons is het na veel proberen uiteindelijk gelukt op hardcore. Enige wat me op gegeven moment nog bezig hield was: hoe moet het op insane wel niet zijn8)
     
  7. Madsamke

    Madsamke Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    insane is echt pittig, net ff co-op 4 man gedaan, 1 shot van de lambent (met die 2 armen) is instant kill! insane is meer voor in je eentje op deze manier. of het moet je niet uitmaken sommige delen steeds opnieuw te spelen door een dead van n teammate

    als er vanavond mensen (22.30) willen co-oppen 4 personen, voeg ma toe.
     
  8. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Down betekend ook opnieuw beginnen op insane..
     
  9. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Zijn er zo mensen die met mij en Fiasco horde willen doen? Tbh weinig zin in randoms
     
  10. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    ik deed die battle alleen op hardcore dus met zn 2en moet makkie zijn....
     
  11. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Je wordt dan meteen afgemaakt als je down bent? Heb hem nog niet geprobeerd op insane.
     
  12. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet toch zeggen dat de sommige maps echt poep zijn. Sandbar en Overpass zijn maps waar je totaal geen kans meer hebt als een team de bovenkant van de map heeft bezet. Schijtmaps, zeg.
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    klopt, ben er ook fan van. maar tis nou eenmaal de taktiek maar moet ook nog ff een goede counter verzinnen
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2011
  14. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Insane is echt insane...
     
  15. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja counter is er niet echt. Met z'n allen keihard terugcampen is de enige optie so far :+.

    Als ze de wapens wat beter hadden verdeeld had dat ook al veel gescheeld. Op Overpass zou je bijvoorbeeld wat betere powerweapons onder kunnen plaatsen. Een Snipe/Torque zou al een verademing zijn. Bij Sandbar zouden die 2 Snipers aan iedere zijde weg moeten, en er één Sniper in het midden moeten komen (waar nu HoD/OneShot ligt). 2 Snipers is kut, omdat het team dat de bovenkant overheerst ook een Sniper heeft.

    Achja, bij Gears heb ik sommige weapon spawns sowieso nooit begrepen. In Gears 2 was Day One ook al zo'n ramp :+
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2011
  16. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er hier al mensen die met zijn 4'n op insane door de campaign zijn gegaan? Zo ja hoe was dat?
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Net ook uitgespeeld. Laatste stuk was irri, constant down. :+
    Wil hem nog wel eens co-op uit spelen, wellicht op hard. Insane hoeft voor mij niet zo. Heb ook betrekkelijk weinig collectables gevonden.
    Wel raar, als iemand je campaign game joined, zie je daar niets van. Had dat gister. Zat met iemand in een party, zegt ie van 'je moet die maulcher oppakken'. Ik 'huh, hoe weet jij dat nou'. Even later had ik pas door dat ie erbij was gekomen. 8)
    MP vanavond was FUUU, of ik speelde tergend slecht en bij sommige potjes was de balans ver te zoeken. Sandbar is btw echt een te saaie map (voor Capture the leader). Zit je uren te wachten, omdat beide teams op hun 'plekje' wachten. Met snipen of rambo acties heb je af en toe een kill of death. Op den duur is het als leader naar andere team rushen en je laten pakken, geen leuke map om te spelen.
    Spawns zijn in 3 wel echt verneukt. Komt itt deel 2 zo vaak voor dat ineens een team dicht bij je spawnt. En zal je altijd zien dat tegenstanders bij jouw leader spawnen en jij aan andere kant. Paar matches vanavond daardoor verloren omdat we keer op keer genaaid werden met spawns.
    Blijft een haat/liefde verhouding met deze game. Soms zo wreed, soms zo frustrerend.
     
  18. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit onderscheid de games die je af en toe doet van de games die je heel veel speelt. Games waarbij de competitie in orde is zijn de games waarbij je de heerlijkste potjes kan hebben maar ook een aantal vervelende kan tegen komen. Ik had dit vroegah al met Warcraft 3.

    Bij Gears of War 1 had ik het ook, gelukkig blijven vooral de leuke potjes bij. De potjes waarin alles gewoon precies zo gaat als 't moet. Net op tijd voor de frag grenade net op 't juiste moment gegooit, net op tijd in cover om niet down te gaan etc, etc.. Maarja 't tegenovergestelde kan natuurlijk ook gebeuren.
     
  19. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    Gister uitgespeeld op Hardcore en net alle collectibles gehaald. Deze game is MASTER. Binnenkort Horde 50 clearen(zijn nu 36) en 4 player co-op Insane en dan de multiplayer wegbranden :)
     
  20. Seh

    Seh Guest

    Ik heb ooit Gears 1 een paar potjes bij een maat gespeeld, bakte er toen geen reet van. Zou ik dit na wat oefenen nog kunnen goed maken tegen over de meeste spelers? Of is dat te veel gevraagd?:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina