Net ook uitgespeeld. Laatste stuk was irri, constant down.
Wil hem nog wel eens co-op uit spelen, wellicht op hard. Insane hoeft voor mij niet zo. Heb ook betrekkelijk weinig collectables gevonden.
Wel raar, als iemand je campaign game joined, zie je daar niets van. Had dat gister. Zat met iemand in een party, zegt ie van 'je moet die maulcher oppakken'. Ik 'huh, hoe weet jij dat nou'. Even later had ik pas door dat ie erbij was gekomen.
MP vanavond was FUUU, of ik speelde tergend slecht en bij sommige potjes was de balans ver te zoeken. Sandbar is btw echt een te saaie map (voor Capture the leader). Zit je uren te wachten, omdat beide teams op hun 'plekje' wachten. Met snipen of rambo acties heb je af en toe een kill of death. Op den duur is het als leader naar andere team rushen en je laten pakken, geen leuke map om te spelen.
Spawns zijn in 3 wel echt verneukt. Komt itt deel 2 zo vaak voor dat ineens een team dicht bij je spawnt. En zal je altijd zien dat tegenstanders bij jouw leader spawnen en jij aan andere kant. Paar matches vanavond daardoor verloren omdat we keer op keer genaaid werden met spawns.
Blijft een haat/liefde verhouding met deze game. Soms zo wreed, soms zo frustrerend.Klik om te vergroten...