[Algemeen] Boeken

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 5 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    eBooks hebben echt mijn voorkeur. Enige nadeel is dat je buiten moeilijk leest. Voor de rest alleen maar voordelen.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Gelukkig lees ik nooit buiten.

Het punt is dat er nu nog niet zo idioot veel Nederlandse E Books zijn, anders had dat wonderapparaat van Dulle, niet mijn gedachten hoor, al lang bij mij in huis gelegen.

3. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alsof jij Nederlandse boeken leest. 8)

@ Dulle, het is geen goed nieuws hoor, dat het net zo goed leest. Hier thuis gaan ze de nieuwe Sony kopen, straks wil ik hem ook. ;)

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Wat is daar slecht aan? :p De kosten van zo een ding haal je er relatief snel uit. Heb een boek op het oog die als paperback €25 is en als eBook €15. Zo. Gelijk al 10 euro bespaart. :cool:

5. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan komt mijn boekenkast niet vol. :cool:
    Neh, als er eentje in huis is, zal ik hem heus wel gaan gebruiken maar ik hoop wel dat boeken 'beter' blijven om te lezen. Niet alles hoeft modern. ;)

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Je wilt toch ook niet overal die stomme Kinect swiepcontrols voor ipv de goede ouderwetse controller? Boeken zijn awesome en moeten daarom gewoon gelezen blijven worden in echt boekvorm. :cool:

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Zeker niet. Ik word hier zelfs vaak ouderwets genoemd. :p
    oa. daarom heb ik ook voor een vrij klassieke look gekozen en een zo low-tech mogelijke reader (zonder in te leveren op leeskwaliteit uiteraard. :cool:)

Leuk en handig voor erbij, maar niet als vervanging van echte boeken.

Althans... nog niet.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    A fucking QFT! :thumbs:

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Vind je? Modder post veel domme dingen, maar dit slaat alles hoor.

:+

Nee, maar ik vind het totaal niet te vergelijken met Kinect vs controller. Kinect veranderd alles aan een game; het moet totaal anders gespeeld worden. Niet te vergelijken met de controller.
    Maar of het nu een papieren boek of een eBook is, je leest het nog steeds met je ogen en merkt vrijwel geen verschil.

Natuurlijk hebben gewone boeken een speciaal 'iets' wat een ebook niet heeft (en dat zeg ik zelf ook steeds), maar die vergelijking met Kinect is gewoon stom. :p

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Modder rulez. :mad::+

11. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Het speciale aan boeken zijn de verhalen die erin staan. Meer niet naar mijn mening.

Jullie zijn gewoon ouderwetse fossielen! :+

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Liever een oud fossiel dan een e reader debiel. :+

Yellow weer aan het rijmen. :+

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ik ben het niet vaak met Yellow eens, maar nu heeft hij gewoon gelijk. :cool:

14. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Heb ook een e-reader besteld, maar vooral voor PDF's. Veel boeken zijn digitaal niet eens goedkoper dan normaal, dus dan koop ik liever papier

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    ? Het verschil qua prijs is niet altijd even groot, maar tot nu toe is zowat ieder boek digitaal goedkoper dan de papieren versie?
    Of ligt dat weer aan het genre waar ik naar kijk? :+

16. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ligt waarschijnlijk aan jouw genre. ;) Volgens mij scheelt het namelijk niet heel veel, misschien 1 euro ofzo.

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Na Gears 3 te hebben uitgespeeld ben ik toch geïnteresseerd geraakt in de boeken. Iemand hier die ze heeft gelezen en er iets over te zeggen heeft? Aan te raden?

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    GR ook even een update gegeven. :cool:

19. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Modder, ik zag dat Slaap in de winkels lag. Het is wel een extreem dun boekje zeg, 85 pagina's ofzo. ;) Het is ook van heel raar materiaal, van dat fotopagina papier. Het is gewoon een kort verhaal met heel veel tekeningen van een of andere Duitse tekenaar (maar dat wist je waarschijnlijk al ;)) Vind het niet echt de 14,95 waard.

Nog 150 pagina's en ik ben eindelijk klaar met de Opwindvogelkronieken. Tot nu toe een geweldig boek. Elk hoofdstuk heeft weer een andere wending en als je denkt dat het nu niet gekker/mysterieuzer kan, ja hoor het volgende hoofdstuk overtreft het weer. Murakami is echt een held! :) <3

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Toch zal ik hem een keer willen hebben, puur voor de collectie.

Oh, en dat Murakami echt een held is verkondig ik hier nu al tijden, blij dat iemand die mening met me deelt. :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina