De grote mobiele telefoons thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Volgens mij wil die een goede telefoon;)
    BB kun je links laten liggen, die dingen gaan vaker kapot dan welke telefoons dan ook. Samsung maakt goede toestellen alleen het is veel plastic inderdaad. Ze zijn wel lichter dan andere fabrikanten. HTC maakt imo de beste telefoons omdat ze een stevige behuizing gebruiken.
     
  2. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Android werkt echt heerlijk!
    +super veel apps!

    Heb nu zelf de HTC Sensation sinds juli ofzo en vind 't echt een heerlijke phone!
     
  3. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Blackberry vind ik helemaal niks. M'n vriendin had er eentje en dat ding had allemaal mankementen. Daarnaast zien echt alle apps er ruk uit. Regels tekst in plaats van een mooie interface 8) (al zullen de nieuwe BB's wel anders zijn)

    Ja ik hoor veel over Android en het ziet er aardig uit. M'n ouders hebben allebei android telefoons. De Galaxy en Ace. Veel apps vind ik niet echt een voor of nadeel. Ik gebruik standaard <10 apps dus dat is niet zo'n probleem.
    Toch ben ik stiekem wel benieuwd naar het nieuwe systeem (Windows 7).


    Edit: Thanks jongens, de Radar is het geworden. Vond de 309 euro toch teveel voor een, practisch dezelfde, iPhone.

    Daarnaast zou ik voor de Galaxy 2 ook meer kwijt zijn, zou moeten bijbetalen voor de telefoon. De HTC Sensation vind ik zelf super superlelijk 8) niet dat de Radar mooi is, maar toch.
     
  4. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    Ik mag 2 Januari mijn abbonoment verlengen bij Vodafone, krijg ik dan ook korting als ik verleng?
     
  5. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Wat bedoel je precies met korting? Of je de aanbieding krijgt die ze op dat moment aanbieden? Ja die krijg je ook als je gaat verlengen.
     
  6. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Is Whatsapp wel te krijgen op een Windows phone? Volgens mij nog niet toch?

    edit: ahh toch wel.
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2011
  7. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Maak me niet bang gast!
     
  8. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Maand ofzo geleden was het er nog niet, vandaar :+ Nu nog je andere apps.
     
  9. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Iemand ervaring met de HTC Desire Z?
     
  10. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Vaak krijg je alleen korting als nieuwe klant bij aanbieders.
    Ik zou het even uitzoeken en evt je huidige abbo opzeggen en een nieuwe afsluiten. Ik heb 2 jaar geleden de korting gekregen door te bellen en te dreigen dat ik weg zou gaan. Ze willen mijn centjes toch hebben blijkbaar :)
     
  11. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    Bij V&A op de Vodafone site staat "Wat levert het mij op als ik mijn abonnement verleng?", als antwoord staat er dan "Flinke korting op een abonnement of een nieuwe telefoon", dus ik vroeg me af hoeveel die korting is, maar ik kan dus nog niet kijken hoeveel korting omdat ik mn abbonoment nog niet kan verlengen.
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Sorrie maar daar ben ik het helemaal niet mee eens, ik heb zelf een HD7 en vind dat HTC altijd plastic zooi gebruikt. Sterker zelfs dit, waarvan ik dacht dat het van een soort van metaal achtig iets was is aan het verkleuren (en er zit gewoon weer plastic onder)

    [​IMG]

    Nokia heeft wel goede toestellen, en zijn kwalitatief een stuk beter dan HTC etc. Vooral is de geluidskwaliteit (al helemaal over speaker) het beste op Nokia toestellen.
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Inderdaad, HTC heeft gewoon een pauper behuizing. Die Desire Z is ook een goed voorbeeld, na een paar maanden normaal gebruik klapt hij continu in als je hem rechtop houdt en wat wilt typen.
     
  14. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Jup, geniale telefoon. Snel, mooi scherm, fijn toetsenbord.

    Nee hoor. Bijna een jaar nu, totaal niks aan de hand. Met flink gebruik.. Komt bij, als je telefoon uberhaupt al spontaan inklapt, dat je hem dan wel heel raar vasthoudt. Als ik de telefoon natuurlijk vasthoud liggen mijn vingers dusdanig langs het scherm dat die echt niet beweegt.
     
  15. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Mag vandaag eindelijk een nieuwe telefoon aanschaffen. Zit een beetje te twijfelen of ik de galaxy s plus moet halen. Maar wil er niet al teveel aan uitgeven. Dacht trouwens aangezien ik bij telfort verleng wel korting zou krijgen maar dat is dus niet.
    Wat ik vooral wil weten is of ik een Galaxy S Plus moet aanschaffen als ik hier 2 jaar mee wil doen. Ik ga goed om met telefoons dus dat moet geen probleem zijn alleen je hebt toch telefoons die fabriekfoutjes hebben. Zo ging mijn laatste telefoon binnen het jaar kapot terwijl ik er normaal 3 jaar of langer mee kan doen.
     
  16. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Je hebt er ook gewoon garantie op. Zéker op fabricagefouten.
     
  17. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Maar ik denk dat de Galaxy SI, sII en de plus niet echt problemen opleveren.
     
  18. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    https://www.studentmobiel.nl/shop/a...00-galaxy-s/64/300?extras[2]=117&internet=117
     
  19. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Gisteren even langs gegaan in de Hi Shop omdat ik mag verlengen. Beetje naar de abonnementen staan kijken en iets lager gaan zitten qua prijs met uiteraard veel minder mb's aan internet. Maar goed, aan de 1 GB kwam ik toch niet dus prima, verteld ze me even dat ik dan 250 euro moet bijbetalen voor bv. een SGSII bij 2 jaar =(

    Toen heb ik haar maar gemeld dat ik m'n contract maar uitzit en dan overstap naar een provider met minder kosten, meer mb's aan internet en de telefoon gratis.
     
  20. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Wanneer loopt je contract af? Want je kan 2 maanden van te voren al overstappen naar een andere provider met nummerbehoud. Bij vodafone moet je dan wel een paar dagen wachten tot je nummerbehoud is goedgekeurd voordat je je telefoon meekrijgt, maar dan kan je hem toch al wel gebruiken voordat je contract ingaat.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina