[yt]oPBAZdG-AnE[/yt]
Dhalsim, Steve Fox, Poison en Yoshimitsu.
Dhalsim, nooit een fan van hem geweest in SSFIV omdat ik niets heb met z'n speelstijl, maar hier ziet hij eruit als je meer in het offensief kan gaan, en natuurlijk heeft hij z'n teleports shenanigens. Toegegeven hij voegt wel variatie toe aan de cast.
Steve Fox: Doet me erg denken aan Dudley(duh, beide boxers), en zag ik aan het begin een soort van "dodge/parry", nice.
Poison: SFxT, eerste SF game waar ze daadwerkelijk speelbaar is als character, toegevoegd waarschijnlijk omdat vele fans haar wouden zien in een game .... Goed dat capcom characters durft te kiezen die buiten de veilige keuzes vallen. Het kan trouwens bijna niet anders, Hugo zal waarschijnlijk ook een speelbare character worden.
Yoshimitsu: AWESOME!,erg ziek dat hij er ook in zit, Capcom is gegaan met z'n oude design, ziet er goed uit. We hebben nu zo'n 20 characters die zijn 'bevestigd", en Ono-san heeft aangegeven beide zijdes 20 character te laten hebben, dus voor tekken nog 9 en SF 11.
Algemene impressie van de gameplay trailer is erg goed, in vergelijking tot eerdere trailers ziet de game er een stuk...beter uit. Het begint er nu echt als een volwaardige game uit te zien. er zijn nu 20 characters "bevestigd" en nog 20 te gaan...hoop op meer. Hoop dat Ibuki en/of Cody er nog in worden gegooid, maar zal het niet erg vinden als dit niet het geval is, en anders is er nog altijd DLC.
Laatst bewerkt: 21 jul 2011