1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Street Fighter X Tekken

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 13 apr 2011.

1. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    In tegenstelling to SSFIV is het makkelijker om moves en combo's uit te voeren kwa excecutie in SFxT. Dus voorbeeld is Chun Li haar lighning legs geen mashen meer, maar een kwartcircel plus een kick, en supers geen 2 circkels meer maa 1 plus 3 knoppen.

Focus ligt meer op chains nu inplaats van links hoewel ze er nogsteeds inzitten(vooral de SF characters). De Tekken characters hebben voornamelijk veel Target combo's (denk aan ibuki).

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ok, dat klinkt interessant. Iets meer toegankelijk.
    Op de E3 zag de gameplay er goed uit.

3. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    [yt]oPBAZdG-AnE[/yt]

Dhalsim, Steve Fox, Poison en Yoshimitsu.

Dhalsim, nooit een fan van hem geweest in SSFIV omdat ik niets heb met z'n speelstijl, maar hier ziet hij eruit als je meer in het offensief kan gaan, en natuurlijk heeft hij z'n teleports shenanigens. Toegegeven hij voegt wel variatie toe aan de cast.
    Steve Fox: Doet me erg denken aan Dudley(duh, beide boxers), en zag ik aan het begin een soort van "dodge/parry", nice.
    Poison: SFxT, eerste SF game waar ze daadwerkelijk speelbaar is als character, toegevoegd waarschijnlijk omdat vele fans haar wouden zien in een game .... Goed dat capcom characters durft te kiezen die buiten de veilige keuzes vallen. Het kan trouwens bijna niet anders, Hugo zal waarschijnlijk ook een speelbare character worden.
    Yoshimitsu: AWESOME!,erg ziek dat hij er ook in zit, Capcom is gegaan met z'n oude design, ziet er goed uit. We hebben nu zo'n 20 characters die zijn 'bevestigd", en Ono-san heeft aangegeven beide zijdes 20 character te laten hebben, dus voor tekken nog 9 en SF 11.

Algemene impressie van de gameplay trailer is erg goed, in vergelijking tot eerdere trailers ziet de game er een stuk...beter uit. Het begint er nu echt als een volwaardige game uit te zien. er zijn nu 20 characters "bevestigd" en nog 20 te gaan...hoop op meer. Hoop dat Ibuki en/of Cody er nog in worden gegooid, maar zal het niet erg vinden als dit niet het geval is, en anders is er nog altijd DLC.

Laatst bewerkt: 21 jul 2011
  4. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Dubbel post

5. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Die Poison ziet er wel kapot gaaf uit.

6. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Nu volwaardige gameplay filmpies van de nieuwe characters:
    Steve Fox en Yoshimitsu:
    [yt]XB34lRs2wtk[/yt]

Dhalsim en Poison:
    [yt]sxXe9NE6_7Q[/yt]

*Edit, Oh, shit, Hugo, Cody en Guy zijn óók aangekondigd, Cody en Guy zijn 2 characters die ik erg graag wou zien in SFxT, nice!
    Ik zag overigens ook Mayor Haggar, dus ik neem aan dat hij er ook in zit? THAT PIPE!
    [yt]ghzBQn6QI6s[/yt]

Laatst bewerkt: 22 jul 2011
  7. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    \o/
    [yt]8ApJXDnBO8s[/yt]
    [yt]4ijydyNUYzI[/yt]

Ibuki en Kuma!!

Laatst bewerkt: 2 aug 2011
  8. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Voor iemand die het interesseert, de nieuwe Tekken Tag 2 wordt nu gespeeld op Evo 2011.

Laatst bewerkt: 1 aug 2011
  9. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Is het al bekend OF die naar de consoles komt, ik neem aan van wel, alleen is dit nog niet officieel aangekondigd dacht ik. Anders had ik er wel een draadje voor willen maken:+

Twee filmpjes over de design in SFxT:
    [gt]718394[/gt]
    [gt]718392[/gt]

Oh, en rofl voor de eerste thumbnail:lol:

10. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Street Fighter x Tekken Gamescon Trailer
    [yt]4rROmlSHdrk[/yt]

Hugo, Raven, Ibuki en Kuma gameplay, Kuma ziet er echt hilarisch uit met z'n moveset haha.

Cross Assault ziet er uniek uit...op z'n minst gezegd, je wisselt automatisch van character na elke aanval, je kan dus volgens mij ook unblockable setups maken. Ziet eruit als iets wat wel enige oefening van je verwacht, denk dat wanneer de game uit is dat je daar echt ontzettend creatief mee bezig kan, dit geld overigens voor de hele game.

Weet nog hoe iedereen zei in het begin dat MvC3 ontzettend makkelijk zou zijn met combo's, dus je doet L.M,H,S>Air>L,M,H,S,>Super en dat was het, achteraf bleek het combosysteem ontzettend goed in elkaar te zitten met erg veel diepgang. Verwacht hetzelfde van SFxT.

Voor mensen die het niet helemaal hebben gevolgd, dit is de cast die officieel en onofficeel bekend is:
    Street Fighter:
    Ryu
    Ken
    Guile
    Abel
    Chun-Li
    Cammy
    Sagat
    Dhalsim
    Poison
    Hugo
    Ibuki
    Cody*
    Guy*

Tekken:
    Kazuya
    Nina Williams
    Marduk
    King
    Bob
    Julia Chang
    Steve Fox
    Hwoarang
    Yoshimitsu
    Raven
    Kuma
    Lili*
    Asuka*

Laatst bewerkt: 16 aug 2011
  11. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Nieuwe CGI trailer:
    [yt]aVe-em3241k[/yt]

Engels en 720p op IGN

Ontzettend leuke trailer, jammer dat ik een hekel heb aan Rufus en Zangief.

Laatst bewerkt: 12 sep 2011
  12. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    SFxT Pandora Trailer:
    [yt]PPaM55ayBvA[/yt]

Seth Killian die de verschilllende modes uitlegt en de characters toont:
    [yt]6PMnhoJ_Rvg[/yt]
    [yt]FF2_-T3vyww[/yt]
    [yt]8wM7-_nAXTU[/yt]
    [yt]_u7Ei3RrPIM[/yt]
    [yt]E46TGqLD7JY[/yt]

Ik ga zeker Rolento en Lili uitvoerig testen, lijken me beide ontzettend leuke characters om te spelen:D

13. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Lilli lijkt me idd tof. Al zit ik nog steeds te wachten op Rose, maar dat gaat niet gebeuren denk ik.

14. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Denk niet dat Rose genoeg animo heeft gekregen, het roster staat overigens al vast. Yang je andere main is ook disconfirmed omdat hij een achterground character is samen met Yun, maar jij speelt toch bijna met iedereen dus moet geen probleem voor jou...toch. je kan anders altijd terug naar Ryu... of Ibuki kiezen aangezien je toch al redelijk(amazing) bent met haar.

Zal wel wat teams opstellen met deze characters: Cody, Ibuki, Steve, Rolento en Lili, tenzij er nog meer toffe characters komen, en don't care als ze low tier zijn haha.

15. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind wel de grafische stijl echt lelijk bij dit spel :p. Vind SSF4 veel mooier dan dit.

16. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Uhu, vind zelf ook dat Capcom de plaat heeft misgeslaan met deze stijl, hoewel het bijna hetzelfde uitziet als SSFIV. Wat me tegenstat is dat ze die watercolour proberen te emuleren door iedereen een soort van glans effect te geven. Hoop dat vanaf SFV ze een complete overhaul doen met hun stijl want het is al bijna 2012.

Anyway, gelukkig gaat het om de gameplay, nu maar hopen dat die dik in orde is.

17. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt deze game uit?

18. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    [yt]XIpzeZqI93k[/yt]

Zoveel spul in deze game dat ik echt benieuwd ben hoe dit allemaal gaat spelen,en hiernaast kan je ook nog 2 characters kiezen waarbij je met bepaalde combinaties echt unieke situaties kan veroorzaken.

@Camo, de game is kort geleden aangekondigd dat hij 9 maart 2012 uit zal komen.

Laatst bewerkt: 17 okt 2011
  19. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er erg vet uit! Moet ook zeggen dat de art style me in dat filmpje niet zo stoorde, en zelfs best mooi vond. Ik weet alleen niet of dat gem systeem zo leuk gaat worden, maar dat zal vast wel kunnen worden afgezet.

20. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Maart 2012.

De SE:

Dat gem-systeem vind ik niet echt fijn klinken eigenlijk...

Deel Deze Pagina