Ben nieuwe My Player begonnen, met een kerel die beetje op James Harden lijkt
Buzz cut en dikke baard hehe.
Rookie games gingen kut, kwam terecht in 2e draft ronde.. Daar kwam ik gelukkig wel bij de Knicks! Die hadden de eerste ronde geen ster gekozen maarja ik dacht, dat haal ik nooit. Ken geen enkele speler die niet in de eerste ronde is gedraft. Summer Circuit ging echter heerlijk, en mocht in de eerste 15 van de fucking Knicks spelen
Eerste potje gespeeld versus de Toronto Craptors, gewonnen, en daarna direct tegen de Celtics . Echt geniaal potje, we stonden 2 punten achter met nog 14 seconden op de klok, dus ik foulde. Rondo miste 1 FT, was dus 3pt en poss voor ons. 13 seconden op de klok.. Gaat Anthony opeens met nog 8 seconden op de klok voor de 3pt . Wat is dat voor een bullshit haha. Hij raakt hem wel, maar wie doet dat nou.
Op de een of andere manier miste Allen zijn 3pt dus wonnen we in overtime, maar dit vond ik toch wel raar.
Ik speel btw als PG dus moet veel banken omdat Billups de meeste screentime krijgt.
We gaan echt megagoed, alleen zijn we kei-hard ingemaakt door Bulls. Niet leuk als je als PG op D-rose staat!
Laatst bewerkt: 27 sep 2011